מכונת הזמן 3-פרק 1

time machine123 29/04/2018 484 צפיות אין תגובות

כל החברים היו בהלם מכך שאביטל חיה ובועטת , איך ייתכן שהיא חיה?! הרי היא נרצחה על ידי מרגריטה! הם הביטו בה בפליאה ולא הבינו מאיפה היא צצה פתאום ואיך היא ירתה במרגריטה.

" אביטל! אנחנו לא מאמינות! את חיה! " קראו תובל ושובל באושר וניגשו לעברה כדי לחבק אותה.

" איך הצלחת לחמוק ממרגריטה המכשפה הזאת ואיך מצאת את האקדח הזה? את ממש קוסמת . את הצלת אותנו , תודה!! פשוט תודה!!" אמרה שובל בהתרגשות ודמעות עמדו בעיניה.

אביטל עמדה קפואה במקומה , לא יודעת מה להשיב להן.

" אבי , את חיה , את חיה , וואו !" קרא גבריאל בהתרגשות וניגש לחבק אותה אף הוא.

אביטל המשיכה לחבק אותו ולא אמרה דבר.

היא רק נשמה עמוק ואז הוסיפה .

" הרגשתי שאתם בצרות , הרגשתי את זה ולא יכולתי להיות אדישה. האקדח היה אצלי למקרה שאני אצטרך להשתמש בו. ואני ראיתי אותה , את מרגריטה מתכוונת לירות בכם , בדניאל ובך , פשוט רצתי מבלי לחשוב יותר מדי. ויריתי בה . עשיתי מה שאני צריכה לעשות ." אמרה אביטל בקול שקט .

" תודה. תודה רבה. תמיד את שם כשאני צריך את עזרתך. באמת הצלת אותנו . תודה . אביטל. " אמר לה בחיוך עליז.

" אל תגיד כלום . אני רק עשיתי את מה שהייתי צריכה לעשות." אמרה אביטל וחייכה אליו. גבריאל התבונן ברינת. היא הייתה מאוד עצובה.

" זה פשוט טירוף , מה שקרה לנו , זה שסבתא שלי רצתה להרוג אתכם. ואני מלכתחילה לא רציתי להשתתף בתוכנית המגירה הזאת , כי ידעתי היטב , פשוט ידעתי שזה יגמר מאוד רע. אני מצטערת , אם שיקרתי לכם אז אני .. כל מה שיש לומר זה סליחה." אמרה רינת ופניה האדימו.

" אין לך מה לבקש סליחה , עכשיו ניצלנו , ניצלנו בזכות אביטל. אביטל הצילה אותנו ממה שיכול היה לקרות לנו." אמר גבריאל ודמעות עמדו בעיניו.

" אתה עדיין בוכה מזה? עכשיו חזרנו הביתה , עכשיו חזרנו להיות מי שהיינו באמת." קראה תובל בהתרגשות.

" כן , נכון לעכשיו אתם נמצאים בשנת 2020. ברוכים הבאים! ברוכים הבאים לעתיד! תשכחו שהייתה פעם מכונת זמן שיכולה לקחת אתכם לכל התקופות שהיו כמעט.. אבל עכשיו אין מכונת זמן וכל מה שתצטרכו לדעת זה ששנת 2020… היא . טוב , אתם תגלו הרבה בהמשך מה מצפה לכם." קרא אביב בחיוך שובב.

" מה יש לנו לגלות? שמרגריטה בחיים? " שאלה עלמה בסקרנות ונתנה לדניאל נשיקה על השפתיים.

" רגע , אם אין מכונת זמן .. אז זה אומר ש.. אבא , אולי אנחנו יכולים לברר למה היא התפוצצה והמשימה החשובה זה לדעת מי פוצץ את מכונת הזמן ולמה.." אמר דניאל בסקרנות.

" בוא נלך , דניאל. נברר למה מכונת הזמן התפוצצה . טוב , תחכו לנו פה. בינתיים אנחנו נלך לברר , אל תדאגו , אנחנו נחזור כמה מהר שאנחנו יכולים." הוסיף גבריאל ברצינות תהומית , גבריאל הדביק נשיקה חטופה לרינת על השפתיים.

" רגע , זה לא מסוכן מדי? גבריאל , אני פוחדת שיקרה לך משהו שוב. תבטיח לי שתשמור על עצמך היטב ושתחזור מהר, טוב?" קראה רינת בחשש.

" טוב , אימא , אני אשמור על עצמי , וגם את תשמרי על עצמך. וגם על החברים שהשארנו מאחור. אל תדאגי , אנחנו עוד נחזור." הוסיף והלך משם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך