Love&peace
בהקדמה לא היה לי תגובות אם לא יהיה לי פה אני לא אמשיך אותו,וזה באסה כי אני ממש אוהבת לכתוב.מקווה שאהבתן,אוהבת.

מכורה מאהבה?פרק 1 להמשיך הלאה

Love&peace 16/08/2015 789 צפיות 2 תגובות
בהקדמה לא היה לי תגובות אם לא יהיה לי פה אני לא אמשיך אותו,וזה באסה כי אני ממש אוהבת לכתוב.מקווה שאהבתן,אוהבת.

3 תגובות ממשיכה,תהנו.
פרק 1:
נקודת מבט קלואיי:
אז אני קלואי בת 17 כיתה יא' אני קצת נמוכה אבל זה לא משהו שעקבים לא פותרים אני לובשת עקבים מאוד,אבל מאוד גבוהים!אני כוסית ככה תמיד אמרו אבל תמיד כול מקום חדש שאני מגיעה אליו אנשים תמיד אומרים לי:"וואו איזה יפה את,וואו מה הייתי עושה לך." למרות שאני לא מבינה אותם אני באמת לא מרגישה בנוח עם הגוף שלי,כול חיי אני במירוץ להורדת החמש קילו הנוספים. אבל בגדול בגדול החיים לימדו אותי איך להשתמש בגוף שלי כדי להשיג דברים.

זה לא,ממש לא,אולי,אמממ אתה מתוק כמו סוכריה יפה יש מצב הייתי עושה.
כן אני בוחנת בחורים אז מה?????וכן אני לא בתולה אני אחת כזו,שחייה את החיים ומנסה הכול,סטוצים בעיקר,לא היה לי מערכת רצינית ממש טוב נו…חוץ מליאם.נפרדנו לפני חודש,יותר נכון אני נפרדתי מימנו הוא כול הזמן הזה שהיינו ביחד שיקר לי,בגד בי,הפך אותי לסמרטוט אז הבנתי שזהו צריך לשחרר למרות שאני אהבתי אותו,זה פשוט מגיע לו. מאז הספקתי להכיר את כול בחורי ארצות הברית הם מילאו לי את החסר.

"אחות שלייייייייייייייייייייייייייייייייי "הצעקה מרחוק קטעה את מחשבותיי.
הסתובבתי,וראיתי אותה,פשוט את החברה הכי טובה שלי.
"אמילייייייייייי" צעקתי,כמו משוגעת בלי לראות בעיינים עזבתי את המיזוודות ורצתי אליה רצתי?טסתי אליה!
אני לא מאמינה,כמה זמן לא ראיתי אותה,ואת כל השאר.
"קלואיייי את לא מבינה איך התגעגתי אלייך"
אמז׳(ככה קלואי קוראת לה) חיבקה אותי במשך 10 דקות לא פחות ולא יותר.

אני חולה על החברה הזו פאקינג 5 שנים!!!!!!!!!!!!!!!
5שנים שלא ראיתי אף אחד מהם.אני מתגעגעת לקנדה ולגאס.כמובן שאמז׳ ואני שמרנו על קשר,אין יום שלא דיברנוב פלאפון והיא הייתה לפעמים באה לבקר עם ויקו אחי כול חודש שהוא היה בא אבל באיזשהו זמן היא הפסיקה לבוא,התחיל להיות לה לחוץ בלימודים וגם לי.לא היה לנו זמן לבוא ולבקר אחת את השניה.
הכי מכולם התגעגעתי לויקו אחי יש לנו את הקשר הכי טוב בעולם הוא הכול בשבילי.הוא בא לבקר אותי כול חודש.אני גרתי עם אמא שלי בארצות הברית,והוא נסע לארגנטינה עם אבא שלי. הייתי צריכה פשוט שקט,אחרי שהם נפרדו ושם היה לי את המקום שלי בלי שיציקו לי יותר מידי.
מאז שההורים שלי נפרדו הקשר שלנו רק התחזק.ההורים שלי נפרדו רשמית רק שהיתי בגיל 13 אבל בתחלס הם נפרדו עוד שהייתי ממש קטנה תמיד היה בבית ריבים וצעקות. להפך שהם נפרדו שמחתי שסוף סוף יהיה לי שקט.אמא הכירה את בעלה החדש ואת הילדה הקטנה שלהם לוס,אני חולה עליה.ויקו לא מכיר את לוס ולא רוצה להכיר מבחינתו אין להם שום קשר הוא חושב עליה שהיא רק ילדה שאמא הבוגדת הביאה מהצד מאיזה כלב.ויקו נשאר בארגנטינה עם אבא שלי.אבא שלי עובד בפוליטיקה אז אנחנו די עשירים, והוא לא כול כך בבית כי הוא רק מטייל בעולם מתאים לי!בית לבד בלי הורים עם ויקו יהיה שיגועים,אה ועם החבר הכי טוב שלו או משהו כזה הוא גם גר שם,שמעתי אליו המון מויקו.
לויקו לא הודעתי שאני באה רציתי להפתיע אותו,הוא יודע שאני באה אבל זה אמור להיות רק עוד שבועיים.

אחרי חצי שעה,אמז׳ הסיעה אותי משדה התעופה לבית שלה.אני שמחה שאני פה. מיציתי את ארצות הברית כבר,ו-5 שנים של בדידות ושקר.הספיקו לי היחידים שאני התגעגע אליהן הן זואי שהיא החברה שלי הכרנו באחד המפגשים של הגמילה לפני שנתיים מאז אנחנו לא נפרדנו לרגע עזרנו אחת לשניה להיגמל.
ולאחותי למחצה לוס יש לה מקרה נדיר של…אבל אני לא רוצה לדבר על זה .אם כול זה שאני שונאת את ליאם על זה ששיקר לי אני מבינה אותו זה קשה להפסיק אבל אם הוא היה רק משתף אותי הייתי עוזרת לו להיתגבר על זה,אבל הוא בחר במקום לשקק ולתחמן אותי.אמז׳ יודעת על הסמים רק היא זואי וויקו הם היחידים שעזרו לי לעבור את זה.
אז חזרתי לפה,לפתוח דף חדש והפעם אני מתכוונת להישאר.

************
נקודת מבט פיטר:
אני פיטר אבל כולם קוראים לי פיט בן 19 כיתה יא׳,כן אני נשארתי כיתה ביסודי כי הייתי לא מפותח מספיק כדי לעלות לכיתה ב',אתם יכולים לצחוק עליי זה בסדר אני רגיל.
אין לי כול כך הורים הם נטשו אותי שהייתי קטן,דוד שלי שמר אליי שהם הלכו.בגיל 13 עברתי לארגנטינה והכרתי שם את הסחבאק ויקו.
החבר הכי טוב שלי,עברתי לגור איתו כי דוד שלי הוא העוזר של אבא שלו בעבודה הם בסיבובים בכול העולם הם עובדים בפוליטיקה.
אז ככה שהבית די ריק,בשבילי זה מעולה כול יום מישהי אחרת זה פשוט אשששששש
אני אחד כזה שאין לו קשרים ארוכים ומערכות יחסים אני עובד בשיטת זיין וזרוק.
"תרים תרגלים השמנות שלך יש אבק מתחת לספא והרגלים שלך מפריעות למטאטא לעבור,זוז!"ויקו צעק לי פחחחחחחחחחחחחח "אתה מוכן להירגע?כבר שבועים שאתה לא מפסיק לסדר את הבית מה יש לך?"
שאלתי את ויקו מלפני שבועים שאחותו הקטנה אמרה לו שהיא באה הוא לא מפסיק לרוץ כמו פורפרה בבית.לפי מה שהבנתי היא עוברת לפה לגור איתנו.אף פעם לא פגשתי אותה כן אני יודע זה מוזר כהילו אני גר עם אח שלה ואני לא מכיר אותה?אבל היא לא פה היא גרה בארצות הברית והיא לא באה לבקר אף פעם ובדיוק שהיא הלכה אני באתי ויקו הולך אליה פעם בחודש אז הבית ריק ל…..תנחשו לבד.יש תמונה שלהם כתינוקות בסלון בבית רק ככה אני מכיר אותה לא יותר מזה.
אמז' וקנדה על קוצים הם לא ראו אותה ולפי מה שהבנתי הם חברות טובות שלה.
"יאלה יאלה צא כבר אנחנו נאחר לבית ספר בגללך" ויקו אמר לי."לא למה יש לי חברים כאלה מישהו מוכן להסביר לי?"אמרתי והסתכלתי על ויקו
"אם לא אני היית מאחר מקבל עונש ונשאר שעתים בסוף יום אם באלך אז זה בסדר אפשר להישאר" הוא אמר וישב בספא בנחת.
"קום כבר יא טיפש"צעקתי עליו ודחפתי אותו לכיוון היציאה כשאני צוחק.
לקחנו את השקיות שוקו ויצאנו לאוטו.בדרך עצרנו לשאר החבורה שלנו.
יש לנו מעין חבורה גאס שהוא הרגיש בחבורה הוא בוכה מכול דבר,ניקו שהוא הכלבלב של אמילי(חבר שלה),אגוס שהוא כמוני חרמן ובליין,קנדה היא הצעקנית של החבורה היא עושה כזה רעש שזכוכיות מתנפצות.
ואמילי היא חלק מהצמד אמילי וניקו.לקלואי אחותו של ויק שמור מקום יש לה כניסה חופשית לחבורה שלנו טוב היא מכירה פה די את כול החבורה ויקו כבר נתן לי מיליון הרצאות כול השנים האלה שאיתה אני לא מתעסק אבל זה די ברור לא?אין מצב שאני אנצל את אחותו הקטנה של החבר הכי טוב שלי.או שכן?
"אתה מוכן לנסוע יותר מהר"צעק עלי אגוס,
ולקח לי את ההגה מהידיים.כמעט נכנסנו במשאית,ישר קנדה התחילה לצעוק.
"שב כבר אתה תהרוג את כולנו"צעקתי עליו "ומישהו מוכן לסתום לקנדה את הפה מאחורה???אני לא יכול לנהוג ככה"
"מה קרה אתה ממהר היום" שאלתי את אגוס והסתכלתי עליו בפרצוף לא מבין בדרך כלל הוא כמוני לוקח את הזמן…
"פיטר לא מתאים לך!איך שכחת שהיום תחילת שנה אולי יש בנות חדשות כוסיות!" הוא צעק בהתלהבות.יואו נכון איך שחכתי?בשר חדש מצטרף אלינו
"היום הבנות מבית ספר סאן עוברות אלינו והם כוסיות שאתה לא מבין,איך שכחת את זה?תסביר לי איך?"צעק אלי ניקו בתדהמה נפלט לו,ורק אז הבין מה הוא אמר הוא חיכה לצעקות מאמילי שהיזהר להסתכל על בנות אחרות,ושהוא שייך לה והיא לו ובלה בלה בלה אבל לא,כולם היו מופתעים,היה שקט. אמיליהייתה בעולם אחר היא רק בהתה בחלון בציפייה כהילו היא חיכתה למשהו.
ירדנו כולם מהאוטו והגנו לבית ספר.אגוס צעק אני בשער האחורי יש שם כניסה למכוניות ad4(מכוניות של הבנות)ורץ,רץ?טס.רגע חכה לי צעקתי לו.
אני ואגוס בחנו מי זורמת,זו לא,זו ממש לא,שתוריד תפלטה מהשניים מה זה פה בטי המכוערת????"אגוס קבע וצחקנו שתינו פתאום שמענו צעקה.


תגובות (2)

סיפור חמוד תמשיכי ;) ואת רואה כמעט מלאכים נכון ? :)

16/08/2015 15:22

    כתבתי את הסיפור בהתחלה כשאהבתי את כמעט מלאכים כרומן בין לאלי לפיטר אבל שיניתי אותו,עין חדה יש לך!

    16/08/2015 21:45
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך