מכור רק אלייך פרק 2

27/05/2014 1314 צפיות תגובה אחת

לפני כ5 חודשים : **פלאשבק**
אמא ואבא הושיבו אותנו על הספה , כאשר אבא קצת עצבני ומנדנד את רגלו.
בסוף אמא אמרה " אנחנו מאמצים ילד !" חיכתה להגבה שלנו שלא הגיעה מאוחר ואוראח התלהב " מה ?! יואוו ילד ? , בן כמה ? , מתי הוא יבוא?" ההתלהבות ממנו שפעה .. אבל אני , אני ממש לא התלהבתי !
" מה למה עוד ילד עכשיו ? , בן כמה הוא ? קטן ? זה מה שחסר לי !, גדול ? עוד אחד שידאג לי כמו משוגע ?! , נו באמת ! " אמרתי בעצבים , אבא ששמח שמישו מתלהב אמר לנו שהוא בגיל של אוראל אבל הוא לא נישאר איתנו בי' אלה עובר ליא' איתנו בבית הספר .
אחרי שהסתיימה השיחה עליתי למעלה לחדר שלי , וכמובן מי בא אחריי ? – אוראל " מה אכפת לך אחותי ? , סוף סוף יהיה לנו קצת חברה בבית הזה ! " אמר בהתלהבות שנגעלתי ממנה , כאילו לא אכפת לי שההורים שלי יאמצו , אבל כל התשומת לב תעבור אליו בשניה ! " וואי אוראל דיי כבר , אולי לך יהיה חברה איתי כי אני לא מתכוונת להתקרב אליו " **סוף פלאשבק**
" הכרתי את מי ? , הסתום הזה שפך ע לי קפה חם !" אמרתי והסתכלתי עליו , " אם את לא היית נתקעת בי כשרצת זה לא היה נשפך " ונכנס לתוך המשרד . " הייי , מה אתה עושה זה המשרד של אבא שלי , ולי יש פגישה איתו" אמרתי והלכתי אחריו כאשר הוא נכנס למשרד " אה טעות , שתיכם צריכים להיות בפגישה איתי ." סיכם אבא ונכנס.
נכנסנו לפגישה והלנה הביאה לי שוקו עם מרשמלו קטנים ולשני הגברים קפה .
" טוב ככה , דניאל את זוכרת שלפני כמה חודשים אמרתנו לכם , אני ואמא שאנחנו מאמצים ילד ? " שאל אבא אותי
"נו , נכון " אמרתי בחוסר סבלנות ובחוסר התעניינות .
" זה הילד , טוב נער , והוא נכנס לבית הספר שלכם , ואת תערכי לו סיור , בבית , בבית הספר , בשכונה ….." אבא לא הספיק להשלים את המשפט והתפרצתי " למה נראלךךך שאניי יערוך לוו סיור ?! , אני אפילו לא יודעת תשם שלו !" העצבים פשוט יצאו, " קוראים לי אושרי , ואת גברת דניאל לא צריכה לעשות לי שום סיור , נו באמת אני לא בן שנה !" אבא לא הסכים לשום דבר שהצענו כשאמרנו שאנחנו לא עושים סיור ביחד . אז הוא סיכם ואמר שהוא יביא לי עוד דברים של גוצ'י ושנאל . כמובןןן שהסכמתי ! אושרי אמר שאני מפונקת , למה יש לי תחושה רעה לגביי זה ?
.
.
.
.
פרק קצת קצר … תכתבו תגובות ! אוהבות❤


תגובות (1)

תמשיכיייי <:

27/05/2014 16:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך