תקשיבו אין לי תגובות .. וזה קשה כי אנחנו מנסות וכותבות את הסיפור הזה ... ואין תגובות ! אם אתן לא אוהבות תגיבו שאתן לא אוהבת וננסה לשלב משו או לעצור את הסיפור אם אין אפשרות אחרת ... . . תהנווו , אוהבות ❤❤

מכור רק אלייך פרק 3

27/05/2014 835 צפיות תגובה אחת
תקשיבו אין לי תגובות .. וזה קשה כי אנחנו מנסות וכותבות את הסיפור הזה ... ואין תגובות ! אם אתן לא אוהבות תגיבו שאתן לא אוהבת וננסה לשלב משו או לעצור את הסיפור אם אין אפשרות אחרת ... . . תהנווו , אוהבות ❤❤

יצאנו מהמשרד של אבא , ושוב למעלית , כל הדרך למטה הייתה שתיקה ונדנוד עצבני ברגל מצידי . כשבאתי לצאת הוא פתח משפט " את לא חייבת את יודעת , יש לך חיים משלך ואני לא יעצור לך אותם" אמר והלך אחרי , " זה בסדר שאבא מבקש עושים …" אמרתי ונכנסתי למכונית .
פתאום גם הוא נכנס למכונית , רגע מה נראלו שהוא נכנס איתי? " אהמ אהמ ! " גיחגחתי בקול זועם וחזק , " את צריכה לעשות לי סיבוב לא ? , אז הנה בואי נגמור עם זה מהר " אמר כאשר התסתכל לתוך עיניי , יש בו משו שמצליח להרגיז אותי ועל הזמן גם להרגיע אותי … , התחלתי לנסוע " את יכולה לעצור בפנימייה שלי ? , אני צריך להביא את הדברים שלי " שאל , הוא אמר לי את השם של הפנימייה , הגענו " אני שניה חוזר " אמר לי , ואני הייתי בשוק ! הוא בפנימיית עבריינים , אני דניאל לוי יושבת עם עבריין במכונית שלי ? .
הוא חזר עם דבריו , בלעתי רוק והתחלתי לנסוע לכיוון הבית שראשי מלא חששות .
כשחניתי את המכונית בחניה וכיביתי את המכונית הוא תפס בידי , צמרמורת תקפה אותי ..
מה קורה לי ? " אל תפחדי זה שהייתי בפנימייה של עבריינים לא אומרת כלום לגביי .. , באמת דניאל תתני לי הזדמנות , אני לא כזה , ואני רוצה להתקרב אליך , תתני לי את ההזדמנות הזאת אני מבקש " הוא הסתכל לתוך עיניי .. עזבתי את ידו ויצאתי כשהוא אחריי , " קודם כל הבית , תכיר תעשה סיבוב , כל זה שלך מעכשיו !" אמרתי איך שפתחתי את הדלת החשמלית אחרי שאמרתי לו את הקוד והוא שינן במהירות , הוא עשה סיבוב וחזר אליי " ווואי בית מדהיים ! , בחיים לא הייתי בבתים כאלה !" אמר בתהרגשות .
" טוב החדר שלך , בוא אחריי " אמרתי לו והצבעתי על כיוון המדרגות , עליתי כשהוא אחריי .
נק מבט אושרי :
כל כך התלהבתי מהבית הגדול הזה ! , לי לא היה בית כזה .. לי היה אבא שתיין ואמא שמנקה בתים כדי שיהיה לי מה לאכול ולאבא , לאבא יהיה מה לשתות .. שהיא אמרה לי בוא נראה את החדר שלך כלכך התרגשתי , זה כבר הבית שלי .. אני השתנתי אני לא כמו שהייתי אני כבר לא מקלל לא מרביץ , ועכשיו אני גם ילמד , "נוו בוא מה שקעת במחשבות ? " דניאל העירה אותי , גיחחתי ועליתי אחריה , היא הראתה לי את החדר את המקלחת הצמודה את חדר הבגדים שלי … הכל !
" טוב תהנה אח חדש שלי !" אמרה והסתובבה לכיוון היציאה כשלפני זרקה לי חיוך כזה חמוד לפני שהיא יצאה הספקתי להגיד לה " אחות חדשה שלי , את מקבלת אותי פה נכון ? " היא הסתובבה ורק חייכה , ויצאה .
נק מבט דניאל :
התקשרתי למאי לירן ואוראל ואמרתי להם שיבואו מהר ונארגן בפארק את כל החברים שלנו כדי שאושרי יכיר , אוראל היה בשוק שהוא כבר הגיע ואף אחד לא אמר לו ! אבל בסדר הם הכירו נהנו ישבו ביחד בסלון דיברו , ואז אנחנו היינו צריכים לצאת לפארק אל כל החברים כדי שאושרי יכיר.. הגענו לפארק כשכולם כבר שם ואת מי אני רואה ? את רוי ! את האקס שליי שעדיין רוצה לחדש איתי את הקשר .. אוראל מייד אמר לי " אווי ואבווי אם תצרכי משו אני מולכם עם אושרי " אושרי ישב ליידו שאני יושבת עם רוי וצוחקת מכל דבר קטן..
נק מבא אושרי :
הגענו לפארק הכרתי חברים דווקא חמודים , אבל אוראל ולירןן חברים בדם ! מולי ישבו דניאל והרוי הזה , מכל דבר קטן היא צחקה !!! וואלה עיצבן אותי , אוראל אמר לי " אל תדאג אחי .. ככה היא אחר כך נטפל ברוי , שלא ישחק בה עוד פעם ! " עוד פעם ? מה עוד פעם הוא מת !
וואי מה קורה לי ? זה לא קנאה ? זה קנאה ? לא לא תפסיק לדבר שטויות !


תגובות (1)

סיפור ממש ממש יפה תמשיכי

26/05/2015 19:03
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך