ממשיכה שיהיה לפחות 3 תגובות ! ועוד משהו אני משנה את השם של הילד שמאמצים אותו לאושרי , הייתה טעות ... תפרגנוו ! אוהבוות ❤

מכור רק אלייך פרק 1

26/05/2014 847 צפיות אין תגובות
ממשיכה שיהיה לפחות 3 תגובות ! ועוד משהו אני משנה את השם של הילד שמאמצים אותו לאושרי , הייתה טעות ... תפרגנוו ! אוהבוות ❤

תקראו קודם את רציתי להוסיף !! ❤

התחלתי את היום בעצבים כי אוראל העיר אותי עם כוס מים קרים על הראש , אז לעלות איתו לבצפר באוטו לא רציתי … הלכתי ברגל .
רק נכנסתי לבצפר ומאי החברה הכי טובה שלי באה אליי " דניאללל את לא מבינהההה ! " היא צעקה , "וואי משוגעת הבהלת אותי ! , מה קרה ?" רציני שהיא הבהילה אותי , הבנתי שעם מאי בהיסטריה כזאת משו הולך לקרות , " את פשוט לא מאמינה , יש שמועות שבא לבצפר הזה עוד ערס , אבל מה ערס ! הוא ממוסד לעבריינים !" אווקי מלחיץ …
" מה ? , מה עכשיו מוסד לעבריינים ? , מתי הוא בא ? אמלה …" אמרתי בפחד וחשש …
הלכנו למעבדות , אבל בשביל לעבור למעבדות צריך לעבור דרך המחששה , אוראל היה שם , וקרא לי אבל לא עניתי שידע שלא עושים לי דברים כאלה על הבוקר !
נ.ק מבט אוראל : "דניאל ! , נו חכי שניה שניה דניאל ! " קראתי לה אבל הפרינססה לא ענתה …
לירן בא (לירן הוא החבר הכי טוב של אוראל) " מה יש לאחותך היום ? , לא עונה לאחיה האהוב ? " אמר עם סיגריה ביד .
" נוו אל תשגע אותיי עכשיו לירן באמא שליי אני שובר אותך ! " והלכתי לכיוון המעבדות לדניאל שבטח כבר בשיעור .
נכנסתי למעבדות לכיתה של אחותי " גברת המורה אני צריך את אחותי " התפרצתי בחוצפה , והמורה שונאת שמפריעים לה " תצא מייד ! או שאתה יוצא או שאתה אצל המנהל תחליט !! " וואי זאתי עצבים של שור ישלה , הלכתי לכיוון אחותי ואספתי את דבריה , כשהמורה מנסה לגרור אותי החוצה , ודניאל לא עוזרת רק צוחקת עליי .
נק מבט דניאל : אחרי שאוראל הוציא אותי מהשיעור עם סבטלנה , והיה דיי מצחיק שהיא ניסתה להוציא אותו החוצה ובסוף התייאשה , ישבנו בקפיטריה , לבד .
" סליחה נו , את אחותי את צריכה לסלוח לי !" אמר בפרצוף פאפי פייס שאי אפשר לא לסלוח לו …
" אני סולחת אבל אם עוד פעם זה קורה .. וואי וואי מה שיקרה לך ! אני לא ידבר איתך יותר בחיים ! "
ישבתי עליו וחיבקתי אותו , בכל זאת אחיי האהוווב !
שמעתי את הפלאפון מצלצל .. עניתי , זה היה אבא .
" הלו פאפיס ?"
" דניאל אנחנו צריכים לדבר זה משו חשוב , אני אשחרר אותך תגיעי אליי למשרד …" אמר אבא שלי ,
" כבר יוצאת "
לקחתי מונית לכיוון המשרד , ובגלל שאבא אמר שזה דחוף רצתי לכיוון המעלית שהיתה כבר פתוחה ובאה להיסגר , נכנסתי ברגע האחרון , ועם המזל שלי , התנגשתי עם מישו שהיה לו קפה חם ביד .
" ווואי נוו מה אתה דפווק ? " אמרתי בעצבים ,
" את רצינית את נתקעת בי " אמר וניקה את בגדיי שהכתימו מהקפה שלו .
המעלית נפתחה ואיך שהיא נפתחה ראיתי את אבא " אוו , אני רואה שכבר הכרתם ! "


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך