סיפור ראשון שלנו ... תפרגנוו הולך להיות פה הכל ...זה לא סתם סיפור ערסים רגיל ..

מכור רק אלייך

25/05/2014 1189 צפיות 4 תגובות
סיפור ראשון שלנו ... תפרגנוו הולך להיות פה הכל ...זה לא סתם סיפור ערסים רגיל ..

הקדמה לסיפור שלנו !

דניאל לוי – בת 15 גרה בהרצליה פיתוח .. ( אבא אדריכל )
שיער חום בהיר, עיניים ירוקות בהירות, מלאה במקומות הנכונים , נזם ועגיל בטבור .
מדגמית פעם ב… שאמא צריכה … ( אמא דוגמנית + סוכנת דוגמניות ) .
יש לי אח .. גדול בשנה אבל הווא נשאר שנה והוא איתי בשכבה ,
שומר עליי יותר מדיי ! בנות מהכיתה שליי אומרות שהוא חתיך ביותר .
אושרי הוא האח המאומץ שלי … הוא כמו אוראל .. אבל כשהוא עם אחרות אני מקנא .. מה זה אומר ? אמי אוהבת לא אוהבת ? – נוו מה נהיה ? למב דדוקא אני נופלת מהר ?

אוראל לוי – אח של דניאל, שיער שחור עיניים כחולות בהירות , דומה לאבא , עגיל בלשון בגבה ובאף .
אחותי קצת תמימה , כל מי שמתחיל איתה היא נופלת לרשת שלו … צריכה הגנה או לא ?!
נשארתי שנה הייתי אמור להיות ביא\\\' אבל אני בי\\\' .
אין חברים טובים … מי שיכול להיות חבר שלך יכול להיות אויב שלך , חויתיי את זה על הבשר שליי .

גלית לוי – נשואה לשי לוי , שיער בלונדיני , עינים ירוקות , דוגמנית לשעבר בת 37 .
אמא ל2 ילדים אוראל ודניאל החמודים ובקרוב נאמץ גם את שי .

שי לוי – נשוי לגלית לוי , שיער שחור לחום עיניים כחולות , אדריכל , אבא של דניאל ואוראל .מאמץ את שי .

אושרי אטיאס – שיער בלונדיני , עיניים כחולות , מאומץ , עבר חיים לא קלים אביו הרביץ לאמו ורצח אותה מול עיניו … לפני שאביו התאבד הוא אמר משפט אחד \\\"אתה תהייה כמוני .\\\"
מתאהב בדניאל אבל אחיה אוראל לא מקבל את היחסים האלה … ולכן זה בשבילם יהיה קשה …
עגיל בלשון וגבה .

לירן סהר – החבר הכי טוב של אוראל ואושרי , שיער חום כהה עיניים חום בהיר , עגילים כמו של אוראל לשון גבה ובאף

מאי אוחנה – החברה הכי טובה של דניאל , מדגמנת איתה פעם ב… אוהבת את אוראל , שיער חום בהיר ועיניים כחולות , עגיל בטבור ונזם
.
.
.
האם האהבה תנצח ? ❤


תגובות (4)

תמשיכי נשמע טןבב

25/05/2014 14:56

נחמד, תמשיכי

25/05/2014 14:59

תמשיכי

25/05/2014 15:23

מחר אני יעלה פרק ראשון

25/05/2014 15:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך