ל.ר.י
מקווה שתאהבו

מכתבים ישנים-הקדמה(העלאה2,אשמח לביקורת)

ל.ר.י 05/04/2015 726 צפיות תגובה אחת
מקווה שתאהבו

תאריך:הראשון ביוני 2015.
"קלייר זאת הפעם הראשונה שאני כותב לך מאז עזבת את הארץ.
אני כל כך מתחרט על הריב שהיה לנו מלפניי שטסת.
לא רציתי לתת לך לטוס ככה,בוכייה ועצבנית,אבל לא הייתה לי ברירה תביני אותי קלייר,אני לא רציתי שתעזבי את המדינה לא רציתי שתעזבי אותי.
ביום שבו הודעת לי על החלטתך לעבור ולגור בארץ אחרת בלעדיי,נשבר לי הלב.
דיי קשה לראות את האדם שאתה אוהב ומכבד רוצה לפתוח עתיד חדש בלעדייך.
אבל אני לא כותב לך את המכתב הזה כדי לגרום לך לרגשות אשמה כלל לא.
אני רוצה להגיד לך שלא משנה מה יקרה אני יחכה לך.
אם פתאום תחליטי שלא טוב לך עוד לגור בארץ זרה זאת, ביתי תמיד פתוח בשבילך,וכך גם ליבי.
קלייר אני רוצה שתדעי שאני עדיין אוהב אותך בכל ליבי אבל עדיין גם כועס עלייך.
זה קשה את יודעת,לאהוב בנאדם ולשנוא אותו.
אני מסתכל כל יום בתמונה שלנו קלייר ומברך אותך לשינה טובה ומתפלל לה' שרק יעזור לך שמה.
אני יודע שזה נראה דיי מוזר שאני כותב לך מכתב ולא מצלצל אלייך לנייד,ואני יודעת שאת מצפה לזה אבל אני לא מסוגל,לא מסוגל לדבר איתך עכשיו הטלפון או באסמסים רק במכתבים,כדי שאני ירגיש שגם את מפנה זמן בשבילי בדיוק כמו שאני מפנה זמן בשבילך.
ולכן אני מבקש שנתכתב רק על ידיי מכתבים.
אז לפני שאני מסיים את המכתב אני רוצה לשאול אותך כמה שאלות:
הראשונה היא איך הולך לך שם בעיר הגדול את מסתדת?,השאלה השנייה היא האם כבר מצאת עבודה,ונשארה לי רק השאלה השלישית והאחרונה האם את מתגעגעת אליי?
אשמח אם תוכלי לפנות לי קצת זמן ולקרוא ולכתוב לי מכתב בחזרה.
שלך באהבה ובשנאה
כריסטיאן."


תגובות (1)

זה יפה מאוד אבל היו לך קצת שגיאות כתיב לקראת הסוף.. בכל מקרה אני אמשיך לעקוב

05/04/2015 17:26
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך