מכתב אהבה

סיפורי האנגרית 12/03/2013 774 צפיות 6 תגובות

העט האדום עומד מעל הדף, ממתין. מחכה למילים המרגשות, האמיתיות, הסוחפות, שייצאו ממנו וייכתבו.
המילים הראשונות כבר מנצנצות באדום בוהק. ״את ואני זה כמו פרח בלי גבעול״. דבילי. העט מסמן קו והדף מתקמט, נזרק לפח כאילו מעולם לא היה שם.
דף חדש כבר מולך, העט רוכן מעליו. ״אני אוהבת אותך.״ לא, זה קצת ישיר מדי..
עוד פתק, ועוד עט שרוכן מעל, ועוד פיסת נייר שממלאת את הפח.
את מקמטת את פיסת הנייר האחרונה שנותרה לך. מה הטעם? את חושבת וסוגרת את העט. מה הטעם לכתוב מכתב אהבה אם הוא גם ככה לא אוהב אותי? זה לא קצת עצוב?
דמעות זולגות מפניך אל פיסת הנייר המקומטת על השולחן שלך. את פותחת אותה ומכתימה את הדף בדמעות.
״אהבה כואבת״ את רושמת באותיות נוצצות, הפעם עם עט אחר בצבע תכלת. לא עוד אדום. הדמעות נוחתות על הדף כמו טיפת גשם, מותירות סימנים לכאב אמיתי.
את מיישרת את הדף, מחייכת קלות ויוצאת מהחדר.


תגובות (6)

זה יפה ממש, אבל לא הבנתי, בהתחלה זה "את ואני זה כמו פרח בלי גבעול" (עם דגש על ה*את*), ואחרי זה נראה כאילו זאת..בת? את יכולה להסביר למוגבלת כמוני?

12/03/2013 13:13

יכול להיות שהתפספסה לי האות ה׳.

12/03/2013 13:47

זה יפה ממש, אבל לא הבנתי, בהתחלה זה "את ואני זה כמו פרח בלי גבעול" (עם דגש על ה*את*), ואחרי זה נראה כאילו זאת..בת? את יכולה להסביר למוגבלת כמוני?

12/03/2013 14:02

שלח לי פעמיים ^

12/03/2013 14:02

אני אוהב את זה. זה מראה צד אחר של אהבה. אבל למה להפסיק ככה? את יכולה לשלב קצת דימיון בעצב הזה ואז ליצור סיפור מדהים :) (אני, אישית הייתי נותן יותר מקום לציניות שכתבת בסוף.

12/03/2013 15:19

תודה רבה לשניכם! ואופטימיסטיק, דווקא זה רעיון טוב לה שיך את זה בתור סיפור.. אבל יש לי קצת עומס של סיפורים בהמשכים…

12/03/2013 23:06
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך