מכתב ישן..

הדחליל 14/10/2016 1124 צפיות תגובה אחת

חיימשלי חשבתי על כל הזמן הזה על כל התקופה הזאת על השנה וחצי הזאת.. אני יודע שחושבים על שנה וחצי זה לא ניראה ממש הרבה.. אבל בכל זאת אני מכיר אותך כלכך טוב שזה מרגיש כלכך הרבה זמן.. בחיים לא חשבתי שאי פעם אני יפגוש מישהי שתמיד תיהיה שם בשבילי אני יודע שלפעמים אני חופר אני יודע שלפעמים זה ניראה כאילו אני מרוחק.. וכאילו שאת לא חשובה לי.. אם אי פעם גרמתי לך להרגיש ככה.. אני רוצה שתדעי את הסיבה הסיבה היא שאני מפחד.. מפחד להיפתח עד הסוף מפחד להראות לך כמה שאת חשובה לי.. לא עובר יום שאני לא חושב על כל הדברים הכלכך טובים שקרו לי כל הדברים שנעלמו מזמן שהלכו ולא חזרו יותר ואני מפחד שזה שוב יקרה אני מפחד לפתוח את הלב כדי שהוא לא יפגע שוב.. את מבינה.. אני מסתכל על השנה האחרונה והבנתי משהו את הילידה שלטוב ולרע תמיד הייתה שם תמיד הייתה שם בשבילי.. אני מקווה שאת מבינה למה אני מפחד ואם לא אני פשוט יגיד לך אני מפחד לאבד אותך כי זה יכאב.. זה באמת יכאב.. כל פעם שעובר יום שאנחנו לא מדברים הפחדים שוב חוזרים ואני שוב חושב שכבר שכחת ממני.. שאת לא צריכה אותי יותר כי אחרי הכל זאת את.. את שבמבט יכולה להשיג כל אחד אחר הידידות שלנו היא באמת כל החיים שלי.. ואני לא יודע אם תאמיני לי או לא אבל בשביל שזה ישאר אני יזרוק לפח כל דבר אחר.. אולי זה ניראה לך קצת רדוד.. אבל אני לא יודע איך להסביר את זה אבל מה שיש בינינו יותר חשוב לי מכל אהבה שאי פעם תיהיה לי גם אם אני יפגוש את האהבה של החיים שלי ויום יבוא ואני יצטרך לבחור אני מקווה שאת יודעת שהבחירה תיהיה ברורה.. כי מישהי אחרת היא לא תיהיה.. בחיים לא חשבתי שאני יוכל להרגיש כלכך קרוב לבן אדם להרגיש לידו כלכך בנוח לספר לו הכל ולתת לו הכל.. אבל עדיין לא בכל לגמרי כי כמו שאמרתי אני עדיין מפחד.. מפחד שיום אחד זה יגמר וכל אחד ילך לדרך משלו.. את מבינה משהו כמוך לא מוצאים בכל פינה מישהי שכל חיוך שלה מכניס בך נחמה שכל חיבוק שלה גורם לך רק שמחה ולא תמיד לרגש הזה קוראים אהבה.. לפעמים רק הבן אדם גורם לך להרגיש יותר טוב עם עצמך ורק העובדה שהוא בחיים שלך נותן לך תחושה בטוחה וכל רגע שהוא לידך נותן יותר הקלה.. בשבילי תמיד היית ותמיד תיהי הידידה הכי טובה מקווה שהבנת.. את כל החיים שלי מבינה..


תגובות (1)

למה בז'אנר הודעות?

14/10/2016 11:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך