White dress
אוקיי לספרים(לפי דירוג אישי): 1-אשמת הכוכבים 2-מחפשים את אלסקה 3-פלא 4-נפילת הממלכות 5-להתחיל מחדש הספרים הסיימתי לקרוא לא מזמן(: מקווה שתאהבו. להית.

מכתב סליחה ממני.

White dress 19/07/2014 987 צפיות 6 תגובות
אוקיי לספרים(לפי דירוג אישי): 1-אשמת הכוכבים 2-מחפשים את אלסקה 3-פלא 4-נפילת הממלכות 5-להתחיל מחדש הספרים הסיימתי לקרוא לא מזמן(: מקווה שתאהבו. להית.

אני מצטערת על שנעלמתי לכולכם.
פשוט תבינו אותי היו כ"כ הרבה בעיות בלתי נפתרות,לוח זמנים עמוס,משחקים,ספרים שלא נקראו וכו' וכו'.
אני מעריצה את מי שמוצא באמת את הזמן להיות בכל אלה-זה היה אנוכי מצידי ברור שהייתי יכולה להקליד לפחות פרק אחד ביום.
אז אני מצטערת באמת באמת לכל אלה שתמכו בי ואפילו אלה שממשיכים לתמוך.
אני כל כך כל כך מצטערת ועכשיו הפרק הראשון של אהבה מקוללת בהכנות (:
ועוד פעם סליחה על כך שלא יכולתי לבחור את כל הדמויות אז בבקשה הדמויות שלא נבחרו הן לא דמויות רעות אלא פשוט…אלוהים איך אני אסביר?
מה שאני מנסה לומר הוא שבבקשה לכותבי הדמויות שאינן נבחרו-לא לכעוס להעליב לקלל ולהוביל לדברים לא נעימים במשך כתיבת סיפורי כי אני לוקחת הכל ברצינות . תודה רבה .
אני מקווה שתהנו מהכתיבה שלי שהיא פשוט עלובה ליד הכתיבה המדהימה שרכשו כותבים ברי מזל באתר *הקינאה*.
ושוב תודה וסליחה.
רשימת ספרים מ-ד-ה-י-מ-י-ם ב "רציתי להוסיף" שקראתי.

שלכם לנצח,White Dress (כי הכל נשמע הרבה יותר טוב באנגלית…)


תגובות (6)

רגע, את מעלה את הפרק הראשון? יששש :)
חיכינו לך שנים ><

19/07/2014 15:01

יאיי חזרת!!!!
לא יכולה לחכות לפרק הראשון!!
התגעגעתי כל כך ^-^
ואת כותבת נהדר אז שקט!!

19/07/2014 15:14

יששש!
לא כעסתי עלייך, פחדתי כי חשבתי שפרשת.. אם לא בחרת את הדמות המוזרה, לא מוזרה – מיוחדת ^^ , היא ממש קשה! בהצלחה עם הפרק הראשון!

במוזרות – מיוחדות,

מיס ריק (ריק – אאוריקה)

19/07/2014 15:50

    התכוונתי לכתוב שזה בסדר שאת לא משתמשת בזירו, אני פשוט היפראקטיבית ברמות ושחכתי… ~מיה, מטומטמת!~

    19/07/2014 15:52

כן הוא באמת דמות קצת מסובכת אבל אולי אני אפתיע והוא יכנס בהמשך (זה כבר לא הפתעה ! )

19/07/2014 16:02

ישש!

19/07/2014 16:06
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך