אנג'ל
המשך יבוא..

מלאך אפל-פרק 18

אנג'ל 30/04/2012 903 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא..

ג'ורדן שכב מדמם,מחוסר הכרה על הארץ.
הוא התמוטט ברחוב,לאחר שנפצע בקרב.
כשהתעורר,מצא עצמו בחדר מעט חשוך.פצעו חוטא ונחבש.
"אתה תהייה בסדר.."נשמע קולה של נערה,שכנראה הצילה אותו וטיפלה בו.
"איפו אני?"הוא שאל,מתאושש.
"הרגע.."אמרה בקול רגוע,מעט מבוהל.הוא לא ידע הייכן הוא נמצא.ג'ורדן ידע שאנדי מתה.כך לפחות חשב,אך ליבו אמר ואותת לו שהיא עדיין חיה.
"מי את?"הוא שאל.
"קייט."ענתה בפניו.
"שמי ג'ורדן.."אמר,נוגע בכתפו שהחלה לכאוב מעט.
"שכבת מחוסר הכרה ברחוב."החלה לומר.
"מדוע הצלת אותי,קייט?מין איין לך לדעת שאני לא איזה רוצח אכזרי?"הוא שאל אותה.
"רואים בעיניים שלך שאתה בחור טוב.יש לך לב אציל.לב של אביר."אמרה.
"..לב כואב.."נאנח.
"רואים את זה.הכל בעיניים."אמרה לו,משקה אותו מעט מיים,כשהוא מתרומם לכדי תנוחת ישיבה.
בעוד אנדי,עושה מדיטציה כשלפתע הרגישה מין משב רוח חזק,תחושה חזקה שהרעידה את כל גופה.
"ג'ורדן פצוע.הוא נפצע מחץ."היא פקחה את זוג עינייה,מבחינה בגבריאל שישב לידה.."הוא מתייסר."
"הוא חושב שאת מתה והלב שלו שבור,אך הוא בכל זאת נלחם,כמו גבר."אמר גבריאל.."הוא אוהב אותך,אנדי.והוא יילחם עלייך בציפורניים שלו."
"אל תפגעו בו.."היא ביקשה.
"אני אעשה הכל בכדי שתהיו שוב ביחד."אמר גבריאל,מבטיח לה.בעוד ג'ורדן,מחלים ומתאושש מהפציעה שלו.
"מי אתה?"שאלה הנערה,מנסה להתיידד איתו.
"את לא תאמיני לי אם אספר לך מי אני."אמר.
"נסה אותי."ענתה לו,מצפה לשמוע ממנו את המוזר מכל.
"אני מלאך."סיפר לה,כשהיא מביטה בו בתמיהה.."ולא סתם מלאך.אני מלאך משחית.מלאך מוות.אני רוצח ,קייט."
"אתה לא רוצח."אמרה.
"לפעמים מראה עיניים יכול לבלבל ולהטעות."אמר,כשהיא מביטה בו.
"הלב שלך נשקף מבעד לעיניים היפות שלך."אמרה,"אפילו אני לא פספסתי.אתה פצוע.ולא רק באופן פיזי.אתה אוהב אותה.אני טועה?"
ג'ורדן הביט בה ושתק.כשבראשו הולכת ונרקמת תוכנית נקמה שתחסל את כל כנופיית הרשע.
כשלאחר מיכן סיפר לה את סיפורו,כשמדיי פעם לוקח לגימה מכוס המיים הקרים שהביאה לו.קייט הקשיבה בעודו מספר לה,ודמעות זלגו מעינייה.הסיפור הטרגי שלו,נגע לליבה.היא הביטה בו במבט מלא חמלה.רחמיה נכמרו אליו.ידה נאחזה בידו.
"אתה רועד כולך.."אמרה,מביטה אל תוך עיניו,כשהפצע שלו שוב מתחיל לכאוב.
בעוד אדון הרשע מכין תוכנית מושלמת שתגזור את דינו של ג'ורדן ותביא את מותו,בוודאות.
"מוות לבוגד!"קרא בעצבים,"נשמיד אותו!"
גבריאל הראה לאנדי כייצד להשתמש בכוח שלה .
"מדוע אתה כל כך דואג לי?"שאלה,כשהוא מתיישב.
"גם את חצי מלאך.."אמר בפנייה.
"אני..מה?"התפלאה.
"אימא שלך היא מלאכית."החל מספר לה.
"אייך אתה מכיר את אימא שלי?"שאלה אנדי.
"פשוט מאוד.היא אחותי."סיפר לה.
"..אחו..?מה?"קראה אנדי.."אתה בעצם..דוד שלי?"
"הפתעה."אמר,בציניות,"דוד גבריאל."
"..היא מעולם לא סיפרה לי עלייך."אמרה אנדי.
"אימך,בטוחה שאני מת."אמר.."לא ראיתי אותה שנים."


תגובות (1)

וווא ווא אני בשוק היא חצי מלאכית ייוו את חייבת להמשיך מאמוש כני מתפוצצת מרוב מתח

01/05/2012 10:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך