אנג'ל
המשך יבוא..

מלאך אפל-פרק 19

אנג'ל 02/05/2012 807 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא..

ג'ורדן יצא מפתח בייתה של קייט כשהוא להוט לחסל את אדונו.
"חזור פנימה."קראה,הולכת אחריו,"עדיין לא החלמת.אתה מדמם."
"אני בסדר.."אמר,אוסף את כלי הנשק שלו,בדרכו אל האחוזה שלו.היה זה לילה אפל וקר.עינייו של ג'ורדן שוב ברקו במין ברק סגלגל.לפתע,היכתה בו מין תחושה חזקה שלא נתנה לו מנוח.
כשהפצע שוב מתחיל לכאוב.כשהדם פורץ מין התחבושת.
מישהו רעול פנים ולבוש שחורים עקב אחריו לאורך כל הרחוב.
"צא מין הצללים,מי שלא תהייה!"קרא ג'ורדן,"צא והילחם בי פנים אל פנים!"
הלוחם המסתורי החל לזרוק לעברו סכינים.ג'ורדן התחמק מהם ושלח בו כדורי אנרגיה.הוא היה להוט להלחם בו עד מוות.אך,יותר מיכל,לחשוף את זהותו.הקרב בניהם הלך והתלהט.
"רסן את עצמך,ג'ורדן."אמר לעצמו ושלף חרב בכדי להלחם בלוחם המסתורי.רוח קרב סערה בו בעוצמה חזקה מאוד.
הלוחם המסתורי שלף את חרבו וניצב מולו.הוא החל להלחם בו.היה זה קרב אדיר שנמשך מספר דקות.על גג של בניין נטוש בלב העיר.ג'ורדן נלחם בו הייטב עד כי דחק אותו אל הקיר,כשידו מונחת על צווארו בכדיי לחנוק אותו.הוא הוריד מפניו את המסכה..ו..
"קייט??"הוא הבחין בה לפתע,כשהיא מכוונת את החרב שלה ללב שלו.
"הפתעה!!"קראה.."עכשיו תרגיש מה זה באמת כאב!"
" כאב? איין לך מושג מה זה כאב!"קרא.
"אני אגאול אותך מייסורייך,עלוב שכמוך!"קראה בעברו,כשהיא נאבקת בו.
"הייתי צריך לנחש שאת מרגלת ארורה!"קרא בפנייה.
"אני אהרוג אותך,בוגד!"קראה..כשעיניו נצצו כמו עיניו של נחש קוברה מאיים.הוא מסוכן.רעיל,ארסי.הוא לוחם קשוח ודבר לא ישבור אותו.
"קדימה..למה את מחכה?..הירגי אותי! אני לא פוחד מהמוות!"אמר,מביט בעינייה במין מבט מהפנט,כשאישוניו משתנים.מחכה שהיא תנעץ בו את החרב הייטב.
"חבל.."אמרה,"אני ואתה יכולנו להסתדר יופי."
"את לא הטיפוס שלי."אמר בפנייה.
"לא תהרוג אותי..נכון?"שאלה.."הרי יש בך איזו חמלה כלפיי.לא?"
"אין לי ולא היה לי דבר כלפייך!"קרא לעברה.."ניצלת את הפגיעות שלי,כלבה חסרת רגישות!"
"ג'ורדן..לא כדאי לך."אמרה בפניו כשהוא מצמיד את חרבו אל החזה שלה.
"נתראה בגיהנום!"קרא,נועץ את החרב שלו עמוק עמוק בלב שלה.
קייט צנחה מתה על הריצפה.כשדמה ניתז על בגדיו של ג'ורדן.
הפצע שלו החל לכאוב בטירוף.הוא מיהר להגיע לאחוזתו,ולטפל בכאב הזה.
הקרב הלילה היה רק תמריץ עבורו.
הוא עומד להצית את כל טירת הרשע באש מלחמה..
לאחר שהגיע ג'ורדן אל אחוזתו,הוא נכנס אל המקלחת,כשזרם המיים זורם על גופו ודם רב זורם אל הביוב.לאחר מיכן,הוא חבש את הפצע שוב,ונעמד מביט באש הבוערת באח כשבליבו עדיין בוער כאב הלב על "מותה" של אהובתו,שצרב בתוכו כמו פצע מדמם.
מאוחר יותר,לאחר שהכין תוכנית קרב מפורטת ומדוקדקת,הוא נשכב במיטתו וניסה להרדם,כשהוא חושב על אנדי.מדמיין את החיוך שלה,המגע שלה,נסחף בזיכרונותיו.הדם געש ורתח בתוכו.היה לו קשה,במיוחד בלילה בלעדייה.מיים רבים לא יצליחו לכבות את אהבתו אליה שבערה בו בלהבות חזקות.כשלא פעם הוכיח לאדונו כי הוא לוחם חזק ועשוי ללא חת.והנקמה שלו רק מחזקת אותו יותר ויותר.אם פעם היה חזק,עכשיו הוא רב עוצמה.הרעב הזה מבריק ונוצץ בתוך עיניו.
גבריאל,שראה עד כמה הוא מתייסר גיבש תוכנית כייצד להפגיש אותו שוב איתה..
"מיסכן,"אמר,צופה בו,"אני חייב לעזור לו."
כשג'ורדן יושב,אוחז בידו כוס יין אדום,מוצף בזכרונות,שלא מרפים ממנו.
"אני אוהב אותך,אנדי.."אמר,"אנקום את מותך,גם יהיה זה הדבר האחרון שאעשה.בדמי נישבעתי!"


תגובות (1)

תמשיכי בבקשה את מוכשרת :)

04/05/2012 06:29
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך