אנג'ל
המשך יבוא..

מלאך אפל-פרק 2

אנג'ל 20/03/2012 813 צפיות 2 תגובות
המשך יבוא..

ערב.ג'ורדן ושאר חבריו ליחידת מלאכי הרשע,ישבו מסביב לשולחן הישיבות כשכל אחד מהם מקבל משימה מאת מלך הגיהנום.
כן,כפי שהבנתם,מדובר במלאכי אופל. מלאכים משחיתים.מלאכים רעים שנשלחים בכדי להרוס ולהשחית.כשג'ורדן,קיבל לא פעם את תפקיד מלאך המוות.the grim ripper
"זו אנדי וורטן,"הראה לו הבוס שלו,"תפקידך לאתר אותה,לפתות אותה כשאתה כמובן מוסווה לבחור רגיל ואנושי,ואז לרצוח אותה.היא נצר למשפחה קדומה של לוחמים עתיקים ויש לחסל אותה."
"כן אדוני."אמר ג'ורדן.בעל העיניים הבהירות..אך,ברגע שהוא תוקף והורג האישונים שלו משתנים מאישון של בן אנוש לאישון פס כמו של נחש.כמו שעיניו של נחש או כריש משנות את צבען כשהוא תוקף.מסתיר את כנפיו השחורות.
תפקידם לחסל את כל מתנגדיהם ואז,להשמיד את העולם.
כשעל פניי כדור הארץ,במקום שקט בעיירה קטנה,אנדי הצעירה ארזה את כל חפציה.היא מתחילה ללמוד בקולג'.אביה מסיע אותה לשם.
"אנדי!"נשמע קולו של שון,החבר שלה.
"שון.."הסתובבה אליו,כשרגע לאחר מיכן הם חלקו נשיקה לוהטת.
"אל תשכחי לכתוב לי.."ביקש ממנה.
"הלו?! היום זו לא בעיה לשמור על קשר ממרחקים.יש אינטרנט."אמרה לו,"אני בטח אדבר איתך בסקייפ."
"חסר לך שלא."אמר,כשהיא אוחזת בתיק עם הלפטופ שלה.
אנדי בחורה מבריקה.לא חנונית,אבל מבריקה ומדליקה.היא הולכת ללמוד בהארוורד.
שון,הולך ללמוד בקולג' אחר,ממש בצד השני של המדינה.למרות,שחבריה אמרו לה לא פעם שהאהבה בניהם מספיק חזקה בשביל לשרוד את זה,אנדי פחדה לאבד אותו,למישהי אחרת.הם חלקו נשיקה נוספת.
"ציפורי אהבה!"קרא אביה של אנדי ניכנס לאוטו ומניע אותו.."אתם תתחתנו בסוף.אבל,צריך לזוז!"
"אני אוהב אותך.."אמר שון,בשניה ששפתיו ניתקו משפתיה.
"אני אוהבת אותך."ענתה לו,חיבקה את אימה ואחותה הקטנה.
והם נסעו לדרכם.
אנדי הייתה כה נרגשת.
כשהיא ואביה לא שמים לב כי מישהו עוקב אחריהם ברכב שחור,מבריק מדגם מתקדם עם שמשות כהות.כשבלוחיות בזיהוי כתוב:grip-grim ripper


תגובות (2)

וואו ממש יפה :) תמשיכי

20/03/2012 08:42

אהבתי נורא מצפה להמשך!!!!

20/03/2012 09:43
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך