אנג'ל
המשך יבוא..

מלאך אפל-פרק 3

אנג'ל 20/03/2012 749 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא..

במשך כל הנסיעה אנדי ישנה,כשאבא שלה נוהג.
היא ענדה על צווארה קמע,שעבר במשך דורות במשפחה.
הוא נועד להרחיק רוחות רעות.אם מלאך אופל יתקרב אליה,זה עלול להרוג אותו.ממש כמו שצלב,יכול להרוג ערפד.בדיוק,כמו שקריפטונייט עלול להחליש את סופרמן ולהרוג אותו.
"הגענו מתוקה.."אמר אביה,כשהיא מתעוררת משנתה.
"וואו,נירדמתי.."התמתחה.
"ישנת כמו תינוקת."אמר."כשנולדת,אימך ואני נהגנו להביט בך ישנה."
כשמספר רגעים לאחר מיכן הוא עזר לה להעביר את הדברים שלה למעונות.
"שלום,"הופיעה בחורה שניראתה מעט מוזרה.לבושה בשחור עם לק שחור הציפורניים מאופרת באיפור גותי כבד."אני טרי.השותפה שלך לחדר."
"אני אנדריאה וורטן,אבל את יכולה לקרוא לי אנדי.."הציגה את עצמה,"מתבוננת על החדר.."וזה אבא שלי,סת'."
"בואי,נעשה לך סיור קצר."אמרה.
"לכי.."אמר אביה של אנדי,"אני אפרוק את הדברים שלך.זה חשוב שתתיידדי כאן עם אנשים."
"אבא,"אמרה בפניו,מתחננת בפניו שלו יביך אותה בפניי החברה החדשה שלה.
הבנות הלכו ועשו סיור בקמפוס.
כשהן מטיילות בחצר.כשלפתע,ראו בחור גבוה,יפה תואר לבוש בשחור יוצא מתוך אוטו שחור מבריק.
"מי החתיך המדהים הזה?"שאלה טרי,מפנה את תשומת ליבה של אנדי לבחור.
"כנראה שגם הוא חדש כאן."אמרה אנדי,מפנה את מבטה לכיוון אחר,כשטרי מביטה בבחור.
"יש מצב."אמרה,"לא ראיתי אותו אף פעם.ואני שנה שניה.הוא מהמם!"
כשהבחור מפנה את מבטו לאנדי,ויוצר עימה קשר עיין.
"הוא מסתכל לכיוון שלך."אמרה טרי שוב.
" לא.נראה לי שהוא מסתכל לכיוון שלך.חוץ מיזה,אני לא פנויה.יש לי חבר.כבר קרוב לשנתיים."אמרה.
"או באמת.טוב,רומנטית זה הדבר האחרון שאני."אמרה טרי.."חוץ מיזה,הוא רחוק ממך."
מאוחר יותר,לאחר שאביה של אנדי סיים להוריד את הדברים שלה חיכתה להן,ככל הסטודנטים קבלת פנים לפתיחת שנת הלימודים.הדיקן נאם נאום ארוך.שתייהן הביטו זו בזו,משועממות.כשהן מבחינות
בחתיך המסתורי ולוטשות בו עיניים.
בעוד אנדי מנסה להבין,מי הוא.


תגובות (1)

יאאאאאאאאא מדהים :) תמשיכי

20/03/2012 13:47
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך