אנג'ל
המשך יבוא..

מלאך אפל-17

אנג'ל 30/04/2012 868 צפיות 3 תגובות
המשך יבוא..

ג'ורדן היה להוט להרוג אותם.הוא חש מין אקסטזה.פרץ אדרנלין שמרגיש מלאך אפל כשהוא עומד ליטול חיים של מישהו.הוא רצה לפטור את העולם מרוע.נשמתו,לאט לאט ניגאלת.
כשמלאכי הרחמים מביטים עמוק אל תוך ליבו.שכן,כל מה שעשה,הוא עשה רק מאהבה.
כאב האובדן העצום שחש בתוכו קרע אותו לגזרים.
הוא הצליח לחסל כמעט את כולם.אדון הרשע נמלט על נפשו,כמבראשו מתבשלת תוכנית לחסל את ג'ורדן.
בערב,כששב לאחוזתו,עמד ג'ורדן במרפסת הגדולה שלו,המשקיפה על כל העיר.
רוח פרצים קרירה וחותכת נשבה.ליבו הלם בקצב חזק,כשהביט אל העיר,לבוש שחורים.עוטה עליו גלימה שחורה כנסיך האופל,כשברק סגלגל נישקף מעיניו הבהירות.
"אני לא יכול יותר.."נאנח,מרכין ראשו.הוא היה שבור ונאבק בדמעות.שרוי במלחמה תמידית בינו לבין עצמו.הוא חש כאילו פצע גדול ומדמם הולך ונפער אצלו בלב.אדון הרשע רצה לנצל את פגיעותו.את חולשתו ולהסיט אותו בחזרה אל הצד שלו.כשלפתע נשמעה מגרונו של ג'ורדן זעקה שהרעידה את העיר כולה.
"די עם האכזריות הזו!"קרא גבריאל אל חבריו,כשהם מחביאים את אנדי מפניו.היא חיה והוא חושב שהיא מתה.ליבו השבור,לא נתן לו מנוח.
הצער זרם וטיפטף בדמו של ג'ורדן כמו רעל חזק.עם זאת זה נתן לו עוד כח לצאת אליהם ולהלחם.הוא החליט שהוא לא מוותר.כשהוא לבוש כמו עורב שחור מאיים פרץ ג'ורדן שוב אל טירת אדונו,כשהוא יורה בכל אנשי הביטחון שהסתובבו באיזור.
"ג'ורדן!"קרא אדונו מופיע בפניו.."נחמד לראות אותך,שוב!"
שניהם החלו נאבקים זה עם זה,כשהם מביטים זה בזה במבט רצחני.כשלפתע, הניח אדונו את כף ידו על החזה של ג'ורדן,כשהוא מנסה לשלוט בקצב הלב שלו.הוא ניסה לשתול בו שוב את הרוע.
"הנערה הזו שולטת בלב שלך,ג'ורדן.."אמר אדון הרשע.."כדאי שתתרחק ממנה."
גו'רדן לא ענה,מנסה להתגבר על כוחו של אדונו כשליבו הולם בכח,מתנגד לו.שלפתע,כוח עז הדף את המאסטר אל הריצפה.ג'ורדן היה חזק יותר ממנו.קרב ענקים התחולל בניהם כשלפתע,נורה לעברו של ג'ורדן חץ שננעץ בכתפו.אך,חרף כך הוא המשיך להלחם.כשאחד מחייליו של המאסטר תוקף אותו.
"אני אקרע אותך לגזרים!!"הוא קרא,עוקר את החץ מבשרו ללא פחד.ונועץ אותו עמוק והייטב בליבו של חייל הרשע ללא רחמים,במבט אכזרי ומאיים.
"הוא חזק מאוד.."אמר המאסטר לחייליו שהסתודדו מאחוריו.
"שנוריד אותו?"שאל אחד מהם מכוון אליו נשק.
"לא,חכה."אמר המאסטר,"יש לי תוכנית יותר טובה."
והם נעלמו בתוך החושך.
"לא גמרתי את החשבון איתך,מאסטר!"קרא ג'ורדן בקול מאיים…"אני עוד אחזור!!!"
ויצא מישם,אוחז בכתפו.רק עכשיו,החל הפצע המדמם,לכאוב.
ג'ורדן איבד דם רב.כשלפתע נפל ואיבד את הכרתו.


תגובות (3)

יישש אני הראשונה להגיב לך על הסיפור המדהים הזה פשוט תעלי עוד ומהר כי אני לא יכולה לחכות :]

30/04/2012 08:16

תמשיכי :)

30/04/2012 10:55

רק אל תגידו שג'ורדן הוא לא גבר שגברים.

30/04/2012 15:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך