אנג'ל
המשך יבוא..

מלאך אפל-20

אנג'ל 03/05/2012 804 צפיות 2 תגובות
המשך יבוא..

"אז אני חצי מלאכית.."הבינה אנדי.
"רק שתביני..יש לך כוחות עצומים.כמו שריפאת את ג'ורדן."אמר בפנייה גבריאל.
"אני לא רוצה שיכאב לו."ביקשה מגבריאל,"עשה שהכאב ייפסק."
"צריך לעשות זאת בהדרגה.בצורה מתוחכמת.. אחרת הוא עלול ללקות בהלם."אמר גבריאל.
"כך או כך זה עלול לקרות.מה יש לנו להפסיד?"שאלה,כשכעבור מספר רגעים הוא לימד אותה להשתמש בכוחות שלה.
בעוד ג'ורדן יורד אל המרתף,אל מחסן הנשק הסודי שלו ולקח מישם סוגים שונים של נשקים.
כולל בקבוקון רעל.רעל אפקטיבי ביותר שצבעו היה ירוק.הוא מפסיק בבת אחת את פעולת הלב.
הוא ייתאבד,לאחר שייסיים את משימתו.אש הקרב פעמה בכל גופו של ג'ורדן.זו תהייה נקמת דם.
"ג'ורדן יישלם ביוקר על שהרג את קייט,"אמר צ'ק,בעוד ג'ורדן מסתתר ומרכיב משתיק קול לאקדח שלו.הוא עמד למעלה,במקום שאיש לא ראה אותו.בחושך,קומה מעל שולחן הישיבות,בעוד אדון הרשע מסביר לאנשיו את כל תוכניותיו.
"אני אתלה את הבוגד העלוב הזה!"קרא אדון הרשע,"ואעקור את ליבו במו ידיי."
כשהוא לא ידע כי ג'ורדן מקשיב.כשלפתע נורה חץ שננעץ עם פתק בקיר.
"מה זה היה?"הזדעזעו כולם,כשאחד מהם ניגש לתלוש את הפתק מהקיר.
"מישהו מנסה לפגוע בנו ולערער את ביטחוננו.."אמר,אחד אחר.
"סופכם קרוב?" קרא צ'ק,"מממ..מעניין מי זה יכול להיות.."
כשלפתע נורה עוד חץ,בוער הפעם.ג'ורדן מהל אותו בבנזין הצית אותו עם מצת וירה אותו לעבר השולחן.
האש אחזה בשולחן והחלה שורפת אותו.הם לא ידעו את זהותו.פניו של התוקף היו רעולים.
לבוש בשחור,הוא התחבא בין הצללים.
"באת לשחק איתנו משחקים?"קרא אדון הרשע,"הראה את פנייך! צא והלחם כמו גבר!"
חייליו שלפו את נשקהם מוכנים להלחם בו ולהכניע אותו.הוא החל זורע הרס,מלא זעם ושינאה כלפייהם.הברק הסגלגל בהק בעיניו וגרם לו לירות בהם כדורי תסילוניום.
"כדורי אש!"קרא צ'ק,היזהרו.."הוא ממש רב עוצמה!"
אחד אחד,הוא השמיד אותם לאפר ועפר..כצבא של איש אחד.
מטיל עלייהם פחד ומורא.
"מי הלוחם רב העוצמה הזה?"שאל צ'ק מגן על אדונו,"אייך הוא מעז להכנס הנה ולשרוף את שולחן הרשע?"
ג'ורדן הוריד מפניו את המסכה שכיסתה אותם.
"ג'ורדן."אמר אדון הרשע,"הייתי צריך לנחש!"
כשהאש מסביב מתגברת.
"אני אשלח את כולכם למקום אליו אתם שייכים.למעמקי הגהנום! בלב האדמה."קרא,בזעם.
"מכל אחת אחרת בעולם..היית צריך להתאהב דווקא בה."אמר אדון הרשע.
"היא הלב שלי.."אמר,מסגיר את רגשותיו.
"אל תהייה מגוחך,ג'ורדן."קרא המאסטר.
"אתם הרגת אותה!!.."אמר נזכר בה.
"פקח את עינייך נערי.התעורר.אתה שייך אליינו.לא לצד הטהור."אמר אדון הרשע.
"לא,"קרא ג'ורדן,"אתה טועה.אני לוחם למען הצדק."אמר בנחישות.
"אם כן,דינך נחרץ.אתה לא מלאך המוות היחידי."קרא אדון הרשע,שולף את חרבו,מוכן להלחם בו עד מוות.."מותך קרוב,מלאך."
החל בניהם קרב ענקים.בתוך סופת האש..
לג'ורדן היה דיי ברור כי הוא לא הולך לוותר.הקרב הזה הולך להיות ארוך.


תגובות (2)

וואוווווווו תמשיכי

זו אני rotem

04/05/2012 11:47

תראה לו מה זה ג׳ורדן
תמשיכי

05/05/2012 01:33
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך