אנג'ל
המשך יבוא....

מלאך אפל-21

אנג'ל 05/05/2012 1301 צפיות 2 תגובות
המשך יבוא....

עיניו של ג'ורדן נישאו אל עיניו של אדון הרשע.
מבט עיניו היה כמו של דרקון לוחמני אכזרי נושף אש.
"אתה תירק דם!"קרא אדון הרשע,כשהחרבות שלהן נפגשות זו עם זו וקול מתכתי נשמע ברקע.
"איין לך סיכוי נגדי."אמר ג'ורדן מתקרב ומתרחק ממנו בבת אחת…"אני אקרע אותך לגזרים!"
ג'ורדן ידע כי אם ייפצע מחרב אדונו הוא עלול למות.הניצוץ הסגלגל בעיניו הלך והתגבר,כאילו אש עומדת לפרוץ מהן.כשלפתע,הקיפה את שניהם טבעת אש גדולה.שניהם נלחמו בתוכה.גבריאל ואנדי הסתתרו בקרבת מקום.הם הביטו בו נלחם.ג'ורדן נלחם הייטב,מכה הייטב בחרבו ופוצע את אדונו כשרוחו סוערת בו עוצמה חזקה מאוד.
"אתה חזק מאוד ג'ורדן.אבל,אין לך שום סיכוי נגדי!"קרא המאסטר,פורץ בצחוק לעגני היסטרי.
"אנחנו נראה מי ייצחק אחרון."קרא ג'ורדן.
"אתה משחק באש,ילדון!"קרא המאסטר.
הקרב בין שניהם הפך צמוד.באויר היה רייח של דם.טעם של מוות ואש.
"אני אהרוג אותך!!"קרא ג'ורדן בקול רווי שינאה וזעם.הוא היה יותר מלהוט לחסל אותו.
"..אני אוהבת אותו.."חשבה לעצמה אנדי,פוחדת שהוא ייפגע.
"אל תדאגי לו.הוא ייסתדר."אמר בפניה גבריאל בלחישה,על מנת שלא יישמעו או יבחינו בהם.בעוד ג'ורדן נלחם באדונו באומץ לב בלתי נלאה.לא,כבר לא היה אכפת לו למות.
"כוחך הולך וגדל,ג'ורדן.."אמר אדונו בפניו.."אך, הוא לעולם,לא ישתווה לכוחי!"קרא שולח בו כדורי אנרגיה.ג'ורדן התחמק מהם.עד כי אחד מהם הפיל אותו אל הארץ. ג'ורדן קם מייד,והתייצב מולו. המאסטר לא איבד אף רגע ולכד אותו במין קרן אנרגיה בלתי נראית שמשכה אותו אליו כמו מגנט,כשאחת מאצבעותיו של אדונו הופכת לדוקרן,אותו נעץ עמוק בכתפו עד אשר הגיע אל השכם שלו.ג'ורדן נאבק בכאב ולא הוציא הגה,מנסה להתנגד לכוחו של המאסטר.כשהאש נרגעת.הטבעת הוסרה.זה הכוח בו הוא משתמש בכדי ללכוד את קורבנותיו,רגע לפני שהוא חורץ את דינם.ג'ורדן לא ויתר,הוא המשיך להלחם בשיא כוחו.
"לא!"נשמע לפתע קולה של אנדי.."הוא הולך להרוג אותו."
"אנדי??"אמר ג'ורדן בפליאה.."לא ,זה לא יכול להיות.אני בטח הוזה."
"כן.."אמר אדונו," אתה הוזה.עולה לך החום.זו אחת התופעות של קורבנותיי,לפני שהם נופלים מתים.אתה הפרת את אמוני ג'ורדן.מגיע לך מוות אכזרי."הוא אמר ומחדיר את הדוקרן עמוק יותר."אני שומע את הלמות הלב שלך.בקרוב,אתה תדמם ותדמם עד שהוא יפסיק לפעום."
"אל תפגע בו!"קראה אנדי,"אני מזהירה אותך!"
"..אנדי?!"אמר,מנסה עדיין להשתחרר מאחיזתו של המאסטר.ליבו הלם בכוח.הוא הביט בעיניו של אדונו,כשבכל נשימה,המאבק בניהם הלך ונהיה חזק יותר.
"לא תצליחי להציל את אהובך,לוחמת!"קרא אדון הרשע.,כשהיא שולפת חרב מול עיניו.
ג'ורדן לא הבין מה קורה באותו רגע.הוא חשב שהוא הוזה.ואדונו חושב על הפתרון שיצר בכדי להשמיד אותו.
"אם אתה נחוש להרוג אותו,תצטרך לעבור דרכי קודם!"קראה..כשהוא יוצר מעטה אנרגיה ירוק שמנע ממנה להתקרב.ג'ורדן התמוטט על הארץ מאפיסת כוחות.הוא התרכז,בניסיון לחדור למוחו של המאסטר ולהשתלט עליו,כשהוא אוחז בכתפו המדממת,וידו מהולה כולה בדם.
"ג'ורדן!!!!!!!!"נשמעה צרחה מגרונה של אנדי,כשאדון הרשע מתקרב אלייה.
"לכי מיכאן,נערה ארורה!..זה ביני לבינו."קרא האדון.
"אנדי.."אמר ג'ורדן בקול חלוש.
"תן לי לגשת אליו.."ביקשה.
"הוא שלי!"קרא המאסטר בזעם.
"אנא,תן לי רק להפרד ממנו.."אמרה,בעוד ג'ורדן שכוב על הריצפה.
"בסדר.."איפשר לה,"אבל אחר כך..הוא ימות!"
לאחר שפוזר מסך האנרגיה ניגשה אנדי אל ג'ורדן,רוכנת מעליו.
"אנדי.."אמר,מתנשם.."..חשבתי שאת..שאת.."
"מתה?"חייכה אליו,מלטפת את פניו כשהוא נוגע בפנייה.."זו הייתה מין פעולת הסחה."
"..הסחה??.. אני מתתי באותו הרגע,אנדי.."אמר,מביט בה נוגע בפנייה,במבט נוגה מלא אהבה..כששניה לאחר מיכן,הם חלקו את הנשיקה המדהימה ביותר.
"אתה מדמם!"קראה..
"אני בסדר.."אמר,אוגר כח.
"כמה נוגע ללב! זוג האוהבים!..זו הפעם האחרונה שתהיו ביחד!"קרא המאסטר.
"אני אוהב אותך."אמר ג'ורדן מביט עמוק בעינייה של אנדי וחרבו שלופה.הוא תיכנן משהו..


תגובות (2)

תעלי עוד בבקשה

05/05/2012 10:08

תעלי עוד בבקשה

05/05/2012 10:08
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך