מלאך אפל-26
ג'ורדן שב לאחוזתו כשהוא יורד אל קומת המרתף שם ניצב ארונה של אנדי.
הוא ידע כי כאשר יפציע השחר עליו להעלם.
הוא אחז בה בזרועותיו מביא אותה אל חדרה במעונות.משקה אותה בתמצית החיים,מבלי לחשוב.מלטף את פנייה,כשאט אט פקחה את עיניה.
"ג'ורדן.."אמרה,כשהוא מביט בה וליבו הולם.כשהוא,נוגע בפנייה.
"שש.."אמר נוגע בשפתיה,כשהיא מבחינה במבטו המיוסר.הוא חשב על כך,שייאלץ לעזוב אותה בעלות השחר ולהעלם מפנייה.
"מה העיניין?"שאלה אותו.
ג'ורדן שתק מוסיף להביט בה.
"אני אוהב אותך…"אמר בפנייה,מסיט את השיער מעל עיניה,ומנשק אותה,נשיקה עזה כפי שמעולם לא נישק אותה.לא היה לה מושג כי הייתה זו נשיקת פרידה.כשהם נרדמים זה בזרועות זו.
מספר שעות לאחר מיכן..דמדומים..השמש עוד מעט תזרח בשמיים.
אנדי,עדיין ישנה.
"להתראות,אהובתי.."אמר כשמבט מלא כאב בעיניו.
"עד מהרה,לא תחוש דבר.."נשמע קול שליט האופל מהדהד בראשו.
ג'ורדן נסע לאחוזתו האפלה,מגביר את מהירות הנסיעה.
"אסור לך להביט לאחור."אמר לעצמו.."זה נעשה."
כשלאחר מיכן,הביט מהמרפסת הגבוהה אל העיר, מבט אחרון לפני שנשמתו תהיה שייכת לשליט האופל כשהוא חושב על אנדי ובעיניו נוצצות דמעות.
"אני מיצטער,אנדי.."נאנח.
כשלאחר מיכן נפל על הריצפה מתפתל כשכאב עז אוחז בכל גופו.בו ברגע,החל הרוע זורם בעורקיו ומכאיב.מספר מועט של רגעים לאחר מיכן הוא קם על רגליו כשהברק הסגלגל מבריק בעיניו חזק ומתחזק.הרוע החל משתלט ובוער בתוך עורקיו.מבט של חיוך מרושע נשקף מעיניו.הוא מכר את נשמתו לשטן.יותר נכון,לסגנו.כששליט האופל,יודע כי ג'ורדן הוא רב עוצמה ויוכל לעזור לו במלאכתו להחריב את העולם.העיניים שלו הפכו סגלגלות.
"אני אהרוג אותך,לוחמת קשוחה."אמר ברשעות.
לבוש בשחור ועוטה גלימה שחורה,הוא החליט לצאת למסע הרג.
אנדי לא העלתה במוחה כי היא עומדת להלחם בו.
ג'ורדן הסתובב בפרפרי העיר תר אחריי מלאכים.
הוא יכול היה לחוש בהם.חושיו עבדו חזק מאוד.
כשהוא חש כאילו..משהו עוקב אחריו…ג'ורדן הוסיף ללכת,משנה את קצב ההליכה שלו.
כשלאחר מיכן תפס אותו בצווארו,מביט אל תוך עיניו במבט קר ומרושע.
"מה אתה רוצה ממני?"שאל הבחור.
"אתה עוקב אחריי."אמר ג'ורדן,הוא הפך קר,אכזרי.
"הייתי צריך לנחש שאתה…אתה.."אמר מנסה לנשום.
"אני מלאך המוות."אמר ג'ורדן מהדק את אחיזתו.עד כי גרם למותו.הוא הצית גפרור וזרק אותו לעבר גופת המלאך,שהחלה לעלות באש.ג'ורדן לא הבחין בכך שגבריאל צופה במעשיו.
"מה הוא עושה??"הוא אמר מזועזע,לא מבין מה קורה לג'ורדן.
כשלאחר מיכן,נערה יפייפה החלה לפתות אותו בפתח של פאב.
ג'ורדן לקח אותה למלון דרכים והזמין חדר..
הם החלו מתנשקים בפראות.
"אני רוצה אותך."אמרה כשהוא,רעב למגע.
הנערה שלפה את הפיגיון שהיה בכיס שלו,כשהיא מעבירה אותו על פלג גופו העליון של ג'ורדן,בחושניות..
"את מדליקה אותי.."אמר,תופס חזק את ידה ולוקח ממנה את הפיגיון.
גבריאל עקב אחריי מעשיו של ג'ורדן.
הוא ראה את ג'ורדן יוצא מין המלון,לאחר שהחליף בגדים.
גבריאל נכנס אל תוך החדר,ומצא את הבחורה על המיטה,מתבוססת בדמה.
"ריה!"הוא קרא.גבריאל הכיר את הנערה הזו.גם היא הייתה מלאכית.
"הוא ישלם על כך ביוקר!!!"קרא גבריאל.
בעוד,אנדי לא יודעת דבר על מעלליו של ג'ורדן.הוא שב לסורו והפך לרוצח קר דם.
לילה,ג'ורדן עמד על המרפסת עוטה גלימה שחורה,כאביר אפל עם נשמה שחורה משחור,כשרוח פרצים חודרת לעצמותיו,וניצנוץ קטנטן של נשמתו בוער בקרבו,בתוך דמו,כשהוא חושב על אנדי ורוחו סוערת בקרבו.היה זה לילה אפל שחור משחור.עננים שחורים כבדים כיסו את השמיים.סערה נוראית ואיומה עומדת לפרוץ,כמו הקרב בינו לבין אנדי.ליבו של ג'ורדן סער בקירבו,כשחשב עלייה.עיניו הבהירות הפכו סגלגלות מטילות מורא.שערו השחור הבריק כשבראשו היה רק דבר אחד:להשמיד את אנדי וורטן.
תגובות (2)
האם האהבה תציל אותו פעם נוספת?
כן כן אם לא אני מתנדבת חחחחח