כפי שאמרתי,זה סיפור ראשון שלי,אז אם יש לכם הצעות לשיפור,אל תתביישו להגיד

מאר ולאון – דמויות

22/09/2014 1000 צפיות 4 תגובות
כפי שאמרתי,זה סיפור ראשון שלי,אז אם יש לכם הצעות לשיפור,אל תתביישו להגיד

היי,אני מריאנלה ויולטה אביגדור אינצ'אוסטי(כולם קראים לי מר)
אני בת 17 וחצי מביאליק,יש לי שיער שחור גלי,אני נראית ככה:

החברות הכי טובות שלי:
נטלי אביגדור אינצ'אוסטי,נועה וויסמן,לידור גולדשטיין,סול הררדיה,גל רובין,פרנצ'סקה פסקוורלי,לינדה לונה,ניקול ימרום,ליאן סיטי,שירה רינלדי,רננה וטליה אורדונייס בדוז'ה אגוורו באוור לנסיאני,בר קסטרו ולורן רוסו ועוד הרבה,אבל הן החברות הכי הכי טובות שלי
אין לי חבר,נפגעתי מספיק ואפילו יותר מדי,עברתי מספיק דברים קשים(בהמשך תגלו כמה)…..
אני מתה על מוזיקה,אני שרה מגיל קטן מאוד,כתבתי הרבה הרבה הרבה מאוד שירים,אני גם אוהבת לרקוד,אני תמיד אומרת:ריקוד זה התשוקה שלי והמוזיקה זה הלב והנפש שלי.
השנה אני עולה לי"ב.
אה,עוד משהו-המשפחה שלי והמשפחות של עוד כמה חברים שלי הן סוג של "משפחות מלוכה",יש שש ממלכות בעולם הקסום(העולם השני),בכל ממלכה יש שתי משפחות שהן ה"שליטות",והמשפחה שלי ועוד אחת הן "משפחות המלוכה" של דומינו…
אממ…בגלל שחלק מהמשפחה שלי חיה בעולם הקסום,אז אני והאחים שלי מקבלים הכשרה של נסיכים ונסיכות ואנחנו גם מקבלים הכשרה בתור מלאכים,אז אני אמורה ללמוד בבית ספר מהסוג הזה בשנים הקרובות….
אין לי הורים,זאת אומרת,יש לי,אבל…זה מסובך, ואני מעדיפה שלא לדבר עליהם ובטח ובטח שלא לדבר איתם,הסיפור שלי ושל האחים שלי איתם הוא יותר מדי מסובך….
אבל,אני עדיין צריכה לספר עליהם משהו,לא?
בכל מקרה…הם התחתנו בגיל 14,ושנה אחר כך כשהיו בני 15,נולדו 3 האחים הראשונים שלי:מריאנלה מריאנה,מתן(מתנאל) מאור ורון אביגדור אינצ'אוסטי(האחים שלי גדולים ממני ב-15 שנה).
כמובן שאחר כך נולדו עוד אחים ואחיות שלי וכמובן שגם אני.

יש לי אח תאום,ועוד 4 זוגות של אחים שלי שהם תאומים והם בגיל שלי:
היי,אני מתן(מתנאל) מריאנו ולנטין:
אני האח התאום של מר, אני בן 17 וחצי(ברור):
החברים הכי הכי טובים שלי(האחים שלי בלב): ניר אביגדור אינצ'אוסטי,נועם וויסמן,לוטם גולדשטיין,סקיי הררדיה,גיל רובין,פדריקו פסקוורלי,לוגן לונה,ניקולס ימרום,לירון סיטי,שיין רינלדי,רמירו וטיאגו חואן פדרו אורדונייס בדוז'ה אגוורו באוור לנסיאני,ביניו פביו קסטרו ולוגן רוסו ועוד הרבה,אבל הם החברים הכי טובים שלי(האחים שלי בנפש)
אין לי חברה,נפגעתי מספיק ואפילו יותר מדי(בהמשך תגלו כמה),עברתי מספיק דברים קשים(תחזרו למשפט הקודם-בהמשך תגלו כמה)אבל קצת פחות מאחותי.
גם אני כמו אחותי,חי ונושם מוזיקה.
אני לא ערס,אני רק מדבר כמו ערס(כמו רוב הבנים בביאליק).
אה,בשכבה שלי יש עוד משפחה של אביגדור אינצ'אוסטי(עליה תגלו בהמשך…)
אממ…בגלל שחלק מהמשפחה שלי חיה בעולם הקסום,אז אני והאחים שלי מקבלים הכשרה של נסיכים ונסיכות ואנחנו גם מקבלים הכשרה בתור מלאכים,אז אני אמור ללמוד בבית ספר מהסוג הזה בשנים הקרובות….
הפרופסור שלנו הוא דון חואן: .
במחזור שלי(של הבית ספר שלי) איזה 200 ילד,בגלל שבכל משפחה יש זוג תאומים – ככה זה של כל בתי הספר בקריה(זה רק בסיפור,זה לא באמת בחיים האמיתיים).
נטלי אביגדור אינצ'אוסטי(המשפחה השנייה):
בת 17 וחצי (תאומה של ניר),גם המשפחה שלי,כמו של מר ומתן, היא אחת משתי "משפחות המלוכה" של דומינו…
חבר:נועם וויסמן(אין לי תמונה)
אנחנו ביחד כבר כמה שנים ואני ממש אוהבת אותו,הוא האהבה של החיים שלי….
אממ…בגלל שחלק מהמשפחה שלי חיה בעולם הקסום,אז אני והאחים שלי מקבלים הכשרה של נסיכים ונסיכות ואנחנו גם מקבלים הכשרה בתור מלאכים,אז אני אמורה ללמוד בבית ספר מהסוג הזה בשנים הקרובות….

ניר רונן אביגדור אינצ'אוסטי(המשפחה השנייה):
בן 17 וחצי (תאום של נטלי), גם המשפחה שלי,כמו של מר ומתן, היא אחת משתי "משפחות המלוכה" של דומינו…
חברה:נועה וויסמן(אין לי תמונה)
אנחנו ביחד כבר כמה שנים ואני ממש אוהב אותה, היא האהבה של החיים שלי….
אממ…בגלל שחלק מהמשפחה שלי חיה בעולם הקסום,אז אני והאחים שלי מקבלים הכשרה של נסיכים ונסיכות ואנחנו גם מקבלים הכשרה בתור מלאכים,אז אני אמור ללמוד בבית ספר מהסוג הזה בשנים הקרובות….

היי,אני לאון(לאונרדו) בלנקו:
אני בן 17 וחצי מחיפה,אבל אני גם לומד בסטודיו למוזיקה בארגנטינה.
אה,נכון יש שש ממלכות? ובכל אחת יש שתי משפחות "שליטות"? אז שלי היא של אחת מהן, של ממלכת גרדניה….
אהבה?הייתה לי חברה-לודמילה פרו-
אהבתי אותה ואני עדיין אוהב,אבל היא בוגדת בלי סוף,אז נפרדתי ממנה לפני חצי שנה…
התמכרויות?סיגריות,נרגילות,אלכוהול וכמובן שסטוצים,אני לא בחור של ילדה אחת,לא מתכוון להיות צעצוע של מישהי כמו שהייתי הצעצוע של לודמילה, קיצר-ערס אורגינל-אחד האגדות של חיפה..
קיצר,לא מעוניין באהבה,חצי מהבנות בחיפה בוגדות,הראשונה שאני אמצא שלא תהיה ככה?מביא לה טבעת על השנייה!
אבל יש לי גם שתי התמכרויות אחרות:מוזיקה ואופנועים,אחח,אני יכול לרכב על האופנוע שלי שעות בלי לשים לב אפילו,אותו דבר מוזיקה…
אממ…בגלל שחלק מהמשפחה שלי חיה בעולם הקסום,אז אני והאחים שלי מקבלים הכשרה של נסיכים ונסיכות ואנחנו גם מקבלים הכשרה בתור מלאכים,אז אני אמור ללמוד בבית ספר מהסוג הזה בשנים הקרובות,אבל בגלל שהפכתי לערס עבריין(סוג של),אז אני די נחשב בתור שטן עתידי,אבל אני עדיין אמור ללמוד בבית ספר מהסוג הזה בשנים הקרובות,בגלל שיש שם גם כיתות לשטנים וכיתות משולבות של מלאכים ושטנים….

היי,אני לרה בלנקו:
בת 17 וחצי,אחות של לאון.
אה,נכון יש שש ממלכות? ובכל אחת יש שתי משפחות "שליטות"? אז שלי היא של אחת מהן, של ממלכת גרדניה….
אהבה?הייה לי חבר-לירוי פרו-
אהבתי אותו ואני עדיין אוהבת,אבל הוא בוגד בלי סוף,אז נפרדתי ממנו לפני חצי שנה…
מאז הפכתי לסוג של ערסית,זאת אומרת-אני מעשנת כשבא לי ושותה כשבא לי.
אממ…בגלל שחלק מהמשפחה שלי חיה בעולם הקסום,אז אני והאחים שלי מקבלים הכשרה של נסיכים ונסיכות ואנחנו גם מקבלים הכשרה בתור מלאכים,אז אני אמורה ללמוד בבית ספר מהסוג הזה בשנים הקרובות,אבל בגלל שהפכתי לילדה רעה(ערסית),אז אני די נחשבת בתור שטנית עתידית,אבל אני עדיין אמורה ללמוד בבית ספר מהסוג הזה בשנים הקרובות,בגלל שיש שם גם כיתות לשטנים וכיתות משולבות של מלאכים ושטנים….
נטליה ריקו:
בת 17 וחצי,אחת החברות הכי טובות של לרה ולאון, גם המשפחה שלי,כמו של לרה ולאון, היא אחת משתי "משפחות המלוכה" של גרדניה…
אממ…בגלל שחלק מהמשפחה שלי חיה בעולם הקסום,אז אני והאחים שלי מקבלים הכשרה של נסיכים ונסיכות ואנחנו גם מקבלים הכשרה בתור מלאכים,אז אני אמורה ללמוד בבית ספר מהסוג הזה בשנים הקרובות…
נתנאל ריקו:
בן 17 וחצי,אח של נטליה ,אחד החברים הכי טובות של לרה ולאון, גם המשפחה שלי,כמו של לרה ולאון, היא אחת משתי "משפחות המלוכה" של גרדניה…
אממ…בגלל שחלק מהמשפחה שלי חיה בעולם הקסום,אז אני והאחים שלי מקבלים הכשרה של נסיכים ונסיכות ואנחנו גם מקבלים הכשרה בתור מלאכים,אז אני אמורה ללמוד בבית ספר מהסוג הזה בשנים הקרובות…

אוקיי,אלו היו הדמויות העיקריות של הסיפור,יש עוד,אבל הן לא ממש חשובות,אז…
מקווה שתאהבו


תגובות (4)

נתעלם מזה שעשית הכרת דמויות.
היא גרה בביאליק ולה ולחברות שלה יש שמות ספרדיים שרובם לקוחים מכמעט מלאכים. היא גרה בביאליק~ זה אומר ישראלי! שמות ישראלים~ חובה!

22/09/2014 18:01

    אלא אם היא מעדה X [נגיד היא ספרדיה] אז יכול להיות לה שם ספרדי… או שההורים הם כמוני ולא אכפת להם מהסביבה, הם יתנו שם שהם אוהבים גם אם מתאים למדינה וגם אם לא! :P

    22/09/2014 18:04

בזה הרגע הרסת את הכל.
רק לא הצגת דמויות, רק לא זהההה!
בכל מקרה, זה מה שהיה לי להגיד.
בכל מקרה אני אמשיך לעקוב אחריי הסיפור.

22/09/2014 18:03

מבנה משפחתי מוזר, יותר מדי חברים טובים..
יותר מזה אני לא יכולה להגיד.

22/09/2014 18:49
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך