מאר ולאון – פרק 1

22/09/2014 788 צפיות אין תגובות

בוקר:
נקודת מבט מר:

אוף!!!!!! עוד כמה ימים אני לא אלמד פה בקריה!!!!!
נכון,אני אלמד איפה שאחד מהדודים הכי אהובים עליי גר,אבל…אני אתגעגע לחברים שלי!!!

נק' מבט מתן:

הנה…הימים אחרונים של החופש…הגיעו…עוד כמה ימים,אני עובר עם אחותי ועם עוד שני חברים שלנו ל"מר אינצ'אוסטי" שנמצא בישראל של 'העולם הקסום'… (אמרתי לכן שהסיפור הוא דמיוני)

השנה בהחלט תהיה די קשה בלי כל החברים שלנו,נכון,יש את דודים שלנו ועוד כמה חברים שלנו,אבל… זה לא יהיה אותו הדבר!!!!!!!!

נקודת מבט לרה:

והנה…הימים האחרונים של החופש… הגיעו…עוד כמה ימים… אנחנו חוזרים לבית הספר של המלאכים והשטנים….לשנה השלישית…עוד פעם להיפרד מהחברים שלי ולחזור לחבריי מהכיתה…עוד פעם…חוזרים למורות ולשיעורים המייגעים והמייאשים שגורמים לי לרצות לחזור ולשוב אל ביתי….אל חדרי….אל מיטתי הרכה והנוחה כל כך….עוד פעם…עוד פעם אני נאלצת להיפרד מאחי ומחברתי וללכת לכיתה שונה משלהם,שהיא אותה כיתה שבה לפחות אחיה,אחת מהידידים הכי טובים שלי,לומד בה שם איתי…

והדבר הכי מבאס? שהפעם? יהיו תלמידים חדשים….עוד מישהו שאני איאלץ להתרגל אליו למהלך השנה….אוףף!!!

נק' מבט לאון:

והנה זה מגיע…היום הראשון של שנת הלימודים…
עוד פעם אני ואחת מהידידות הכי טובות שלי נאלצים להיפרד מאחותי ומהאח שלי בלב שהוא אחיה התאום בכך ששנינו הולכים לכיתה שונה מהכיתה של אחותי ושל אחיה…
והדבר הכי גרוע? הוא שהפעם גם מגיעים תלמידים חדשים…

מחשבות של לאון ולרה:

איך אני אשרוד את השנה הזאת???? אוףףףףף,שונא/ת להיות בלי האח/האחות שלי!!!!!!!!!
מחשבות של מר ומתן:

אני מקווה שהשנה לא יהיה לי קושי ושאני לא אצטרך לסבול סנובים,שקרנים,נצלנים וכולה וכולה,סבלתי מספיק ואפילו יותר מדי!!!
לא רוצה לעבור את מה שכבר עברתי עוד פעם!!!!!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך