מאר ולאון – פרק 3

22/09/2014 1315 צפיות אין תגובות

פתאום,לא ראיתי את הילד שמעצבן אותי כבר חודש,ראיתי מישהו אחר,לאון אחר,לאון טוב יותר…
אחרי שסיימנו את השיר,הוא רכן אליי עם ראשו ועם ידיו ליטף את הפנים שלי ונישק אותי…
הוא.נישק.אותי
אחרי חודש שהוא מעצבן אותי ומתגרה בי ולא עוזב אותי לנפשי,הוא סוף סוף הצליח לנשק אותי…

נק\' מבט מר:
התנתקנו מהנשיקה אחרי שתי דקות,לא הבנתי למה במקום לעצור אותו,זרמתי איתו…
שנינו הסתכלנו אחד על השנייה,המומים ונבוכים… טוב,אני לפחות…אין לי מושג מה הוא חושב…
\"מה זה היה?\" שאלנו ביחד
\"אממ…כלום,זה היה כלום,טעיתי,סליחה\" אמרנו שנינו שוב באותו הזמן
\"טוב,אממ..ביי\" אמרנו ביחד אחד לשנייה וכל אחד הלך למקום אחר,אני לכיתה,והוא? אין לי מושג,לא מעניין אותי מה הוא עושה,הוא כלום בשבילי,או שאולי…אחרי מה שקרה עכשיו..זה השתנה? מה?! מה פתאום! הוא שטן! ואני מלאכית! אני לא יכולה לאהוב בחור כמוהו! לא שוב! (למי שלא זוכר – היא כבר נפגעה מבנים רעים כמוהו בעבר)
כעבור שבועיים:
אז…עברו שבועיים,האמת? שאני רק נהנית! אני עם המשפחה שלי,אני יוצאת המון עם חברים שלי מפה,אני מדברת הרבה עם חברים שלי מהבית,ואני אוהבת לעזור בעבודות שלי פה,זה ממש כיף לי,ומה שהכי טוב בכל הסיפור הזה? זה שהוא כבר לא מציק לי,אבל…מאיזושהי סיבה אני לא מפסיקה לחשוב עליו…על הנשיקה שלנו… כל השבועיים האלה לא הפסקתי לחשוב עליו,לא הבנתי מה גרם לו לנשק אותי ועוד להתנצל על זה אחר כך,אם זה היה הוא בעצמו שאמר לא פעם ולא פעמיים שהוא עוד ינשק אותי…
לחשוב עליו כבר נהפך להרגל…הרגל שאין לי מושג למה התחיל בכלל,אך למרות הכל? הוא לא עוזב את הראש שלי,אני לא מפסיקה לחשוב למה הוא נישק אותי,מה גרם לו להתנצל,למה הוא הפך לשטן,פשוט לא מצליחה שלא לחשוב עליו….
ובכלל…אני חושבת שאני אולי מתחילה ל..ל…להת..להת…להתא..להתאהב בו? לא לא,רק לו זה,הוא שטו,הוא ערס,הוא רק יםגע בי וינצל אותי! אבל… יש לו עיניים טובות..טובות ופשוטות,שמרוב הפשטות שלהן,הן נהיות ליפות… ו..ושר יפה, מה זה יפה? מדהים
אוי…לא…עכשיו אני יכולה להגיד בוודאות – אני מאוהבת בשטן…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך