ניסיתי להעלות את הסיפור פעמיים, וכל פעם הוא נמחק. השקעתי בפרק הזה הרבה ואני מקווה שתיהנו, תגיבו ותדרגו. אם מישהי לא מבינה משהו, שתשלח לי מייל. שבת שלום! אה, וחשוב מאוד שתקראו את הפרולוג!

מלודיות – פרק 1

09/05/2014 1365 צפיות 28 תגובות
ניסיתי להעלות את הסיפור פעמיים, וכל פעם הוא נמחק. השקעתי בפרק הזה הרבה ואני מקווה שתיהנו, תגיבו ותדרגו. אם מישהי לא מבינה משהו, שתשלח לי מייל. שבת שלום! אה, וחשוב מאוד שתקראו את הפרולוג!

"גותית!" נאש, לבוש במדי נבחרת הלאקרוס, ירק לעברי. גלגלתי את עיניי והמשכתי ללכת. רק עוד זבל אנושי שמתהלך במסדרונות תיכון רידג'ווד, באפלו.
"זוזי, פריקית." שרלוט קיינר, לבושה בחצאית קצרצרה וחולצה שרשום עליה "קנדיז", השם של קבוצת המעודדות, דחפה אותי מדרכה על הלוקרים. חשקתי את שיניי, והתעלמתי. יש לי רק לשרוד פה שנה וחצי, ואז אני עפה מהמקום המסריח הזה.
הצלצול נשמע ותוך שניות אחדות כולם כבר נכנסו לכיתותיהם. הייתי בפתח כיתת הטריגונומטריה, כשקולו של המנהל נשמע במערכת הכריזה.
"רובי מיד, הגיעי בבקשה למשרדו של המנהל במידית."
נאנחתי. עוד לא התחיל היום, מה כבר יכולתי לעשות?
"מה לעזאזל עשיתי הפעם?" נכנסתי לחדרו הלבן- באופן- מחליא של המנהל.
"רובי, שבי." הוא אמר בקול רציני מהרגיל. בדרך כלל הוא מדבר אליי בצורה ידידותית, כי אני מבלה במשרדו את רוב שעות היום.
"לאור תעודת סוף המחצית שלך והציון שלך בהתנהגות, אין לי ברירה, אלא לסלק אותך מבית הספר."
"מה?!" לא, לא, לא. הוא לא יכול לסלק אותי, ההורים שלי יהרגו אותי!
"אני מצטער, אבל כל התיכוניסטים בבאפלו לומדים בתיכון, ואין לנו מספיק תקציב בשביל להשאיר את כולם," הוא הסביר.
"אלא אם, תרוויחי נקודות זכות על פעילות מחוץ ללימודים."
"אנגלית, בבקשה?"
"אלא אם תצטרפי לאחד המועדונים בבית הספר."
"מה זאת אומרת? למה אני היחידה שרוצים לסלק?"
"את לא. יש עוד כמה ילדים, אבל להם נודיע רק בצהריים. רציתי להודיע לך קודם, ובאופן אישי."
שנינו שתקנו.
"לאיזה מועדונים אפשר להצטרף?" שאלתי לבסוף.
"את רצינית?" הוא הופתע.
"יש לי ברירה?"
"לא כל כך."
שוב שתיקה.
"יש את הקנדיז, אם את מעוניינת להצטרף למעודדות-"
"לא!" "יש את מועדוני הספורט- ריצה למרחק, קפיצה לגובה, התאבקות-"
"ממש לא!"
"יש את מועדון הדרמה, אבל הוא פתוח רק לילדי מגמות תיאטרון ואומנות, יש את מועדון האו"ם, אבל הוא מלא. יש את מועדון האלקטרוניקה, מועדון אסיה הקטנה, מועדון הביולוגיה, מועדון השחמט, נבחרת הוויכוחים."
"לא, אף אחד מהם!" "ויש את מועדון המקהלה."
"מועדון המקהלה? מה זה?"
"המועדון הכי שומם בבית הספר. אין בו אף אחד."
"עכשיו יש. אני רוצה להירשם."
"את רצינית?"
"כמו התקף לב."
"את שרה בכלל?" "לא. אבל זה נשמע כמו מקום שקט שאפשר לישון בו."
הוא הרים גבה. "טוב."
"ביי!" אמרתי לו ויצאתי אל המסדרון הריק מתלמידים. כעבור כמה שניות נשמע הצלצול לשעה השניה, והמסדרון המה תלמידים. "היי, מוזרה!" מישהו קרא לי בלעג.
"מה, את חירשת? אולי כל הפירסינג חוסם לך את האוזניים?" הוא אמר, ונשמעו צחקוקים בכל המסדרון. הבנתי שהוא מנסה להשפיל אותי מול כל התלמידים במסדרון, והסתובבתי כדי לענות לו. אבל נקטעתי על ידי מים קפואים כקרח, שמת'יו, גם הוא מנבחרת הפוטבול, שפך עליי. קימצתי את אגרופי והרמתי אותו, במטרה להנחיתו על פרצופו הזחוח של מת'יו. אך שניה לפני שידי נגעה בפניו, יד חיוורת ומוצקה עצרה אותה.
"עזבי, זה לא יעזור, הוא תמיד יישאר דפוק." הנערה החיוורת לחשה, למרות שכל המסדרון שמע אותה. היא משכה אותי לעבר שירותי הבנות, סגרה מאחורינו את הדלת, תלשה כמה חתיכות נייר מגליל נייר הטואלט והחלה לייבש את בגדיי.
"מה לעזאזל? מי את?!" שאלתי את הנערה החיוורת שעכשיו הבחנתי שהייתה לבושה בחולצת בטן של פינק פלויד שחשפה את שרירי הבטן המרשימים שלה. השיער הקצר והחום שלה טיפה הזכיר לי את השיער שלי, רק שאני צבעתי את השיער שלי לחום כהה והצבע המקורי שלי הוא בלונדיני.
"דני. דני ג'ונס." "ולמה את עוזרת לי?" "כי לאח האידיוט שלי אין גבולות." היא אמרה בפשטות.
"מת'יו אח שלך?" "אח תאום, למעשה. יש לי עוד שלושה אחים חוץ ממנו."
המשכנו לייבש אותי ולא דיברנו.
"אני אוהבת את הצבעים בשיער שלך. מותר בכלל לבוא לבית הספר כשחצי מהשיער צבוע בכחול?" היא שברה את השתיקה.
"לא." אמרתי, ושתינו צחקקנו.
"אני מתחילה לחבב אותך, רובי מיד." היא אמרה.
"איך את מכירה את השם שלי?"
"נו, בחייך. אח שלי זה מת'יו ג'ונס, הספורטאי המהולל, החבר של שרלוט קיינר, שאת אחד האנשים הכי שנואים עליה בכל היקום," היא אמרה. "ואני מכבדת אותך בגלל זה."
שוב צחקקנו. לפתע דלת השירותים נפתחה ונכנס דרכה נער לבוש במעיל נבחרת הפוטבול. שיערו היה מסודר ומרוח במעט ג'ל, ומראהו היה נקי ומצוחצח, בניגוד לשאר חברי הנבחרת.
"היי, אתה לא יודע לקרוא או משהו? זה שירותי בנות!" אמרתי לו, מדגישה את ה"בנות".
"זה בסדר, מייסון הומו." דני הגנה עליו.
"צעקתי על מת'יו, הוא התעצבן וכמעט נתן לי אגרוף בפרצוף, אבל אחד המורים הגיע וריתק אותו לשבוע." מייסון אמר, גורר תגובה של צחוק מכולנו. תוך כדי הצחוק, הייתה לי הזדמנות להביט במראה. הצטערתי על כך.
"פאק! אני נראית מזעזע!" הצללית השחורה הייתה מרוחה על פניי במקום על עיניי.
"למה לא אמרת לי שהכל הצללית שלי נמרחה?" פניתי אל דני.
"אני נראית לך כמו ילדה שמבינה באיפור? בלי מייסון, הייתי מגיעה בפיג'מה לבית הספר." היא השיבה. היא צודקת. דני לא נראית כמו ילדה שמבינה באיפור. היא הייתה לבושה במכנסיים גדולות ומגושמות ובגדייה היו תלויים עליה בצורה רפויה ומוזנחת, ועל ראשה היה מונח כובע, הפוך.
"למה את מורחת צללית בכל מקרה?" היא שאלה.
"זה נותן לי מראה אפלולי, וזה מפחיד אנשים. אני אוהבת את זה." עניתי.
"בואי, אני אתקן לך את זה." אמר מייסון, לוקח מטלית רטובה ומתקן את הצללית שנמרחה על פניי. כשהוא סיים, הוא זרק את המטלית לפח והסתובב לכיוון הדלת, וכך גם דני.
"היי," עצרתי אותם. "הייתם רוצים להצטרף איתי למועדון המקהלה?"


תגובות (28)

אפשר לתת דמות?

09/05/2014 21:45

    בטח.

    09/05/2014 21:49

אין לי זמן אז אני אתן לך בכל מקרה:
שם: ג'ורג'יאנה מג'יק (קולם קוראים לה ג'וי)
גיל: כמה שתרצי
תיאור: שער ערמוני ועניים אפורות לא מתאפרת וחיוורת. הגובע שלה ממוצע
אופי: די שקטה גמישה ורזה מאוד היא כל כך התרגלה להעלבות עד שהיא פשוט לא שומעת באמת אותן. היא גם במקהלה טוב? והיא שרה בקול עדין כפעמונים.
היא טובה בלעזור לאנשים. והיא אוהבת לקרוא ויש לה אחות לסביט בת 17

09/05/2014 21:49

    רקע: היא מחליקה על הקרח טוב מאוד. היא די עצובה כל הזמן אבל קישרונה בדרמה מסתיר זאת והיא יודעת לנגן על כינור. "זה מתאם את רגשותי"אומרת.
    אמא שלה מתה והיא לא התמודדה אם זה.

    אני מקווה שתואבי אותה ושיהיה לה רומן… אני תמיד מבקשת .

    09/05/2014 21:54

גם אני רוצה:
רוזי מייק
גיל: 17
אופי: אני רוצה שהיא תהיה מהרעים, אז היא נגררת, משתדלת ללכת עם הזרם, לא לבלוט, ולתפוס מקום טוב במעמדים החברתיים.
היא ערמומית, חכמה ונחמדה בלב.
מראה: בלונדינית עם עיניים כחולות, רזה טיפיךה נמוכה, גוף מחוטב ומושלם.

09/05/2014 21:58

    תודה, אבל אתן בכל קוראות את הסיפור?

    09/05/2014 21:59

    זה לא כתב לי תהמשך אז הנה:
    רקע: יש לה אחות גדולה בת 20 שעברה את הגיל שבו היא נמצאת ותמיד מייעצת לה איך לפעול. רוזי משתדלת שלא להקשיב לה. המצב עם ההורים שלה טוב, היא די עשירה, ותמיד היא זאת שעושה את המסיבות.

    09/05/2014 22:00

תמשיכיי

09/05/2014 22:01

זה נראה ממש נחמד, בהחלט סיפור שהייתי קוראת :)
למרות שאת הקטע הראשון מצאתי לא בדיוק הגיוני (כאילו איזה מנהל יסלק תלמיד מבית ספר, אפילו אם הוא גרוע או משהו…הוא גם דיבר איתה כמו איזשהו חבר שלה ולא כמו מנהל…) אבל זה עדיין נחמד.
אז כן- תמשיכי ^~^

09/05/2014 22:12

כן, ברור שנקרא! אהבתי מאודדדד…
מבטיחה לעקוב.

09/05/2014 22:34

תשתמשי בדמויות.?

09/05/2014 22:34

תמשיכי! דני שלי מושלמת… ^^

10/05/2014 06:57

מהמם! אפשר גם להוסיף דמות? והסיפור נראה מעניין ביותר

10/05/2014 10:49

    את יכולה להוסיף דמות.

    10/05/2014 11:48

אני קוראת את הסיפור כי את פשוט מדהימה!

10/05/2014 12:22

תמשיכי

12/05/2014 17:53

    הפרק הבא עולה היום, אני עדיין כותבת אותו.

    12/05/2014 17:55

יופי

12/05/2014 19:08

אממ… הייתי מכניס במקום נקודות פסיקים פה ושם , היה ניתן לשים הבעות פנים פה ושם לאווירה , תאורי קול , כמו ״מה?!״ אמרתי המומה … אפשר להוסיף עוד קצת תאורים (לרבים שיש כאן , שגם אפשר להוריד את חלקם) חסרים לי כאן קצת הבעות רגש לדמות הראשית , ניתן לתאר את המקום בו מתרחש הסיפור . ועכשיו לדברים הטובים , יש כאן תיאורים (שאת חלקם אפשר להוריד) רגשות משמעותיות יש קצת , הסיפור ארוך ונחמד , יש כאן הבעות טובות למצבים , תיאורי רגשות , הסיפור נימשך במידה הנכונה , הערה : הייתי מעדיף לתאר את הדמויות : ״וראיתי מאחורי את מת׳יו , ואחד מחבריו פורע את שיערו השחור״ היה ניתן לדמיין את הדמות בצורה נכונה.

זהו ניראלי

17/05/2014 18:49

    אוקיי, תודה רבה!

    17/05/2014 18:52

וואו.
זה סיפור ממש מרתק ו…וואו.
יש לי כמה הערות קטנות:
"מכנסיים גדולות ומגושמות."
– מכנסיים גדולים ומגושמים.
אבל איזה מכנסיים מגושמים? אולי היא לבשה אותם בצורה מגושמת?

ו-וואו.וואו. וואו.
זה מהמם, משום מה קצת מזכיר לי סרט שראיתי. אני רצה לקרוא את הפרק הבא.
[סורי שלא הגבתי עדיין, הייתי רק חצי מחוברת. רוב הזמן הלכתי.]

01/06/2014 18:42

    איזה סרט?
    אבל תקראי את הפרק האחרון שהעלתי, השתפרתי מאז הפרק הראשון!

    01/06/2014 18:44

    ובמגושמות התכוונתי למסורבלות או גדולות.

    01/06/2014 18:45

    כן, באמת רציתי לכתוב את זה ושכחתי.
    ואת לא רוצה לדעת איזה סרט ><
    למרות שהוא היה ממש יפה :)

    01/06/2014 18:46

    פיץ פרפקט? זה הסרט היחיד שאני מכירה ששרים בו.
    בבקשה תבקרי את פרק 11!

    01/06/2014 18:49

    מסורבלים*
    מוחעחעחעחעחעח, חחח סתם XD
    מסורבלים זה הגיוני, מגושמים זה לא :)
    וזה סרט…
    בראץ! אבל לא מצוייר, עם אנשים אמיתיים,
    אבל הוא היה ממש יפה,
    הדבר היחיד שהתקשר לבראץ היה השמות והמראה של הבנות *~*

    ונראה לך שאני הולכת לבקר את פרק 11?
    אני הולכת לקרוא את הסדרה, כי אני התאהבתי!

    01/06/2014 18:53

    גם אני ראיתי את הסרט הזה!
    מרושעת שכמוך.
    ותודה, מקווה שתהני!

    01/06/2014 18:56

נשמע מעניין. התחלתי לעקוב.

20/07/2014 11:15
21 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך