סליחה על הנטישה! היה לי שבוע עמוס בטירוף, ואנימקווה שהפרק מפצה על זה, למרות שלדעתי הוא יצא גרוע. יובלל, אני מקדישה לך את הפרק במלא מלא אהבה! ושוב תודה לכל הקוראות המדהימות שלי, תגובות ממשיכה!

מלודיות – פרק 11

31/05/2014 1677 צפיות 13 תגובות
סליחה על הנטישה! היה לי שבוע עמוס בטירוף, ואנימקווה שהפרק מפצה על זה, למרות שלדעתי הוא יצא גרוע. יובלל, אני מקדישה לך את הפרק במלא מלא אהבה! ושוב תודה לכל הקוראות המדהימות שלי, תגובות ממשיכה!

-שבועיים אחרי-
עשיתי את דרכי לשיעור האחרון שלי להיום, ביוכימיה. רק עוד שעה אחת והחזרה של המקהלה תתחיל. בחיים לא חשבתי שאני אצפה בקוצר רוח לחזרה של האנדרדוגס, אבל זה קרה. בשבועיים האחרונים למדתי להכיר טוב את כל הילדים במקהלה. גיליתי שהסיבה שדניאל לבש כיפה באותו יום שראיתי אותו באוטובוס היא כי הוא יהודי, בערך. ראיתי את ההורים שלו אוספים אותו מבת הספר פעם אחת, והם נראים יהודים אורתודוקסים, אבל הוא אתאיסט בשושו. יש לו אפילו קעקוע בצד הבטן, (לפי מה שהוא סיפר לי, אני לא יודעת של מה הקעקוע.) למרות שההורים שלו לא הרשו לו. זה כל כך מדהים.
"היי," קליי עבר לידי במסדרון.
"היי," עניתי לו. קליי קשוח, אבל לא כמו בימים הראשונים במקהלה, הוא התרכך עם הזמן ונפטר מהתדמית המאיימת של תעצבן- אותי- אני- אכרות- לך- יד, שדי הגיונית, בגלל שהוא בנבחרת ההתאבקות. הוא גם רוצה להיות חייל בצבא ארצות הברית- מה שבהתחלה נראה לי מוזר, אבל כבר לא. תמיד יש לו פנס בעין או משהו, כנראה מההתאבקות.
בינתיים, כבר נכנסתי לשיעור והתיישבתי במקומי. פתחתי את מחברת האינפו הכחולה שלי והתחלתי לקרוא. שניה, אני צריכה להסביר מה זאת מחברת האינפו שלי. במחברת האינפו, מהמילה אינפורמציה, שלי יש מידע על כל תלמיד בבית הספר, וכל מה שגיליתי עליו במהלך ההשנים. מטורף, נכון? זה די דומה לספר השרופות מהסרט Mean girls, רק שמטרת המחברת שלי היא לא לאסוף סודות למקרה שאחד הילדים במחברת יעצבנו אותי ואני אחשוף את אחד הסודות שלהם, אלא פשוט לדעת דברים על ילדים. במחברת יש בערך 300+ עמודים, כולל אינדקס בעמוד הראשון.
עברתי לעמוד 234, פטריק בייקר.
על פטריק לא ידעתי הרבה, הוא ילד די סגור. ידעתי עליו רק כמה דברים-
הראשון הוא שהוא במועדון הדרמה. השני שלא הייתה לו אף פעם חברה, למרות שהוא די חתיך. השלישי הוא שהאימהות שלו לסביות, והרביעי הוא שהוא כנראה מאוהב במייסון, אבל הוא לא מוכן להודות בזה. כנראה שהוא לא רוצה להנציח את הסטריאוטיפ של ילד- מועדון- הדרמה- ההומו, אבל הוא לגמרי הומו בארון. חוץ מזה, הוא די נחמד, לפי מה ששמעתי מהחברים שלו.
עברתי לעמוד 54, איימי גראוון. ידעתי עליה רק שהיא לא גותית, די עשירה ובת יחידה. זה לא הרבה, אבל אני חייבת להודות שזה די באשמתי, כי לא כל כך התעניינתי בה.
דפדפתי לעמוד 147, לולה ריברה.
לולה עברה מארגנטינה בגיל 5, והיא בנבחרת השחייה, אלופת מדינת ניו יורק כבר שנתיים. הייתי בתחרות שלה שבוע שעבר, והיא פשוט מדהימה. אחרי שהיא ניצחה בתחרות, הלכנו לאכול במסעדה של אמא שלה, מסעדה קטנה ונחמדה במרכז העיר. אמא שלה צעירה ויפה, היא נראית יותר טוב מלולה אפילו, ולולה יכולה להיות דוגמנית. הזמן היחיד שבו לולה שותקת הוא כשהיא בתוך המים.
עמוד 9, אשלי מוס. אשלי היא הבת של הדוגמנית קייט מוס, ככה שאמא שלה לא תמיד בבית, אבל החיים שלה די מושלמים. היא ילדת שמנת מפונקת כזאתי, וזה די מעצבן. היא תמימה כזאת, אבל מפתיע לגלות שהיא חכמה. היא ילדותית בצורה מעצבנת והגרופית של שרלוט קיינר.
עמוד 10, שרלוט קיינר.
שרלוט מאומצת, ואבא שלה הוא הרופא הכי טוב בעיר ויש לו מרפאה פרטית. אמא שלה סטייליסטית שהבגדים שלה נלבשו אפילו על ידי מפורסמים כמה פעמים. אמא של שרלוט ואמא של אשלי חברות טובות, ובגלל זה אשלי ושרלוט צמודות. היא קפטנית המעודדות, והכלבה הכי מפחידה בבית הספר. היא פשוט נהנית מסבל של אחרים, ולא מהססת ללכת מכות עם מישהו שמעצבן אותה; זה כאילו שהציפורניים הארוכות שלה משמשות כטפרים, בלי צחוק. האקסית המפורסמת של מת'יו.
עמוד 292, דארן צ'אנג.
דארן סיני, הוא לא חכם במיוחד ומקבל ציונים נמוכים, הולך לכל מסיבה שיש ועושה שטויות. כשאני אומרת שטויות, אני מתכוונת לזה- לפני כמה ימים הוא החליט לטפס על השלט הענק של דאנקן דונאטס בחנות הכי גדולה שלהם בבאפלו, וכמעט הזמינו מכבי אש בשביל שהוא ירד. חוץ מזה, הוא חולה סרטי אימה, ושומר המסך שלו הוא הסצנה האחרונה בסרט הטינה. ברצינות, הילד הזה לא מפחד מכלום.
עמוד 60, סאם אגרון.
סאם עבר לבאפלו לפני שש שנים מדטרויט, וזה כל מה שאני יודעת עליו.
עמוד 207, קימברלי אשטון.
קים במועדון הדרמה, וכמובן- היא דרמה קווין. אמא שלה שחקנית, והמשפחה שלה די עשירה. היא די חברותית, ומכירה את כל בית הספר, ובכלל את כל העיר.
עמוד 67, מקס פרייס.
טוב, אז מקס הוא הג'ינג'י של בית הספר. הוא אנרגטי והיפראקטיבי, תכונה שעוזרת לו, כי הוא בנבחרת הלאקרוס. הוא מרצה אנשים כזה, אחד שיהיה מוכן לכרות את הרגל של עצמו ולתת לך אותה. ביום של התחרות של לולה, בדרך חזרה, ראיתי את הבית שלו, והוא די… עני. הוא גר בשכונות המצוקה. הוא לא ממש שרירי, וכל הספורטאים שונאים אותו, בעיקר בגלל שהוא ג'ינג'י. אפליה, מישהו?
עמוד 68, לורן פרקר.
אוקיי, אז שמתי את לורן עמוד אחרי מקס בגלל סיבה אחת- הם שכנים. הבית של לורן הוא בדיוק כמו הבית של מקס, וגם היא גרה בשכונות המצוקה. היא ביישנית מאוד, ושמעתי אותה מדברת רק פעם אחת, וגם זה היה שאחת המורות הכריחה אותה. לורן רזה, אפילו יותר ממני, והיא הולכת לשירותים אולי 10 פעמים ביום. אם לא הבנתם לאיפה אני חותרת עם זה עד עכשיו… פשוט תעשו אחד ועוד אחד. זה ברור, היא בולימית.
עמוד 3, מת'יו ג'ונס.
הממ, מת'יו. הוא כנראה הבן אדם הכי עצבני שפגשתי בחיים שלי. כלומר, אליי הוא כבר לא מתייחס כמו חרא, אבל לשאר העולם כן. הוא ושרלוט היו הקלישאה המפורסמת של מלך השכבה וכוכב נבחרת הפוטבול שחבר של קפטנית המעודדות, עד שהם נפרדו.
אני חייבת להיות כנה, בזמן האחרון מת'יו התחיל איתי בכל הזדמנות שהייתה לו, רק לא בפני אנשים אחרים, ודי אהבתי את הפלירטוטים האלה שלו.
אנג'לה סיקרטס, עמוד 90.
אנג'ל היא במגמת האומנות, והיא מכינה לעצמה את הבגדים. זה ממש מוזר. היא קרובת משפחה של ראיין סיקרטס, אבל היא לא כל כך מקובלת, ולא נותנים לה יחס מיוחד, בשונה משאר הילדים שהם קרובים של מפורסמים בבית הספר.
ולבסוף, עמוד 305, ג'ונתן בלאו.
ג'ונתן הוא ילד מצחיק, שלא מפחד להביך את עצמו. אני זוכרת שלפני כמה שנים אבא שלו הופיע בטלוויזיה כי הוא קיבל תעודה על "תושייה בקרב", אז אני מניחה שהוא קצין.
על דני ומייסון לא כתבתי בספר, כי הם חברים טובים שלי, ולכתוב עליהם יהיה מעשה די מגעיל.
הצלצול לסוף היום נשמע וקמתי ממקומי. לא שמתי לב שהזמן עבר כל כך מהר, באמת העברתי את כל השיעור בקריאה במחברת?
עליתי לחדר המקהלה. בשבועיים האחרונים ככה התנהלה כל חזרה-
חזרנו על השיר להופעה והוספנו צעדי ריקוד (כמובן שהפכו את הצעדים לפשוטים יותר, במיוחד בשבילי).
אחרי החזרה על השיר שני ילדים, שאותם בחרה לינדזי, שרו שיר שהם בחרו. שבוע שעבר אני שרתי את השיר Me and my broken heart של ריקסטון, ואיימי שרה את השיר All that matters של ג'סטין ביבר.
אחרי ששני ילדים שרו, ישבנו במקומותינו ודיברנו על כל מיני נושאים שעניינו אותנו באותו יום, כמו שיעור אקטואליה.
אחרי שהחזרה נגמרה, אלכס תמיד חיכה לי בריינג' רובר השחורה שלו מחוץ לבית הספר והסיע אותי הביתה. זה הפך למין מנהג שלנו, אבל אני עדיין קוראת לו פדופיל.
"- ואני מת מרעב." התעוררתי מהמחשבות שהייתי שקועה בהן ושמתי לב שמקס דיבר איתי כל הזמן, ושעמדתי בכניסה לחדר המקהלה.
"מה? לא הקשבתי." אמרתי לו.
"אמרתי שאני מקווה שלינדזי תקצר את החזרה, כי שכחתי להביא כסף ואני מת מרעב."
"יש לי תפוח בתיק, אם אתה רוצה." אמרתי לו והוא הנהן.
"קח, זה בתא האחרון של התיק." אמרתי ונתתי לו לפתוח את התיק שלי.
"אץ יודעת, יחסית לבחורה, אין לך הרבה איפור בתיק. זאת אומרת- יש לך איפור, אבל לא הרבה."
"חטטן." אמרתי. הוא הוציא את התפוח מהתיק ולקח ממנו ביס.
"צהריים טובים!" לינדזי נכנסה אל החדר.
נעמדנו במקומותינו וחזרנו על השיר להופעה, עם הצעדים.
שסיימנו לינדזי אמרה, "אוקיי. אז השבוע אני רוצה לעשות משהו שונה קצת, כדי לעבוד על ההרמוניות שלכם ביחד. אתם תשירו ביחד את השיר מלודיות של מדיסון ביר."
היא חילקה לנו דפים בהם סומנו מהן השורות שאני שרה ומהן השורות שכולם שרים ביחד.
"למקרה שמישהו מכם לא מכיר את השיר, אני אשמיע לכם אותו,"
היא הפעילה את השיר.

כשהשיר נגמר לינדזי סימנה לי להתחיל.

I hear melodies in my head"
Find little notes in my bed
I got songs tangled up in my hair
I see piano keys everywhere
My heart is a beating drum
Repeating my favorite song
I hear Beethoven number. 9
All the time
And it's kind of like do-re-mi
About as easy as a-b-c
Beautiful like a symphony
I'm talking about you and me! "
שרתי.
I hear melodies in my head"
Hear melodies in my head
It was a little off key then you
melodized me and I'm better than ever
I hear melodies in my head
Hear melodies in my head
I had the beat a bit wrong but
I got a new song now"
כולנו שרנו ביחד.
" So I put my headphones on,
Plug into you
Plug into you
Boy you're my favorite song
Plug into you
Plug into you"
שרתי בחיוך,
You're so wrong"
That it makes you right
Keep me wide awake at night
I can't sleep now I know you're around
I like listening and singing to every sound
I love it when I hear your voice baby,
Well baby I don't think we really got a choice
Mozart is in the air ,and I'm right here
And it's kind of like do-re-mi
About as easy as a-b-c
Beautiful like a symphony, yeah
I'm talking about you and me"
המשכתי לשיר.
I hear melodies in my head"
Hear melodies in my head
It was a little off key then you
melodized me and I'm better than ever
Hear melodies in my head
Keep the melodies in my head
I had the beat a bit wrong but
I got a new song now
So I put my headphones on
Plug into you
Plug into you
Boy you're my favorite song
Plug into you
Plug into you"
כולנו שרנו.
I wake up in the middle of the night"
Can't stop for the melodies that I hear,
Melodies baby I hear melodies all the time,
And I'm about to go crazy
Keep on singing I'm about to see you baby,
You're my melody
And I – I hear melodies in my head
I hear melodies in my head
Hear melodies in my head
It was little off key then you
melodized me and I'm better than ever
I hear melodies in my head
Hear melodies in my head
I had the beat a bit wrong but
I got a new song now
So I put my headphones on,
Plug into you
Plug into you
Boy you're my favorite song
Plug into you
Plug into you"
שרתי, והשיר נגמר.
"זה היה מעולה." לינדזי חייכה.
"נכון, זה היה." גם אני חייכתי.


תגובות (13)

שאני אמותתת הפרק מוקדש לי, הפרק המושלם הזה מוקדש לי!
א׳ זה היה כזה מצחיק שיש לה אשכרה ספר שלם של מידע על ילדים.
ב׳ ג׳סטין מושלם
ג׳ השיר החדש של ריקסטון מושלם
ד׳ מדיסון מושלמת
ה׳ את מושלמת
תודה על פרק מושלם❤️

31/05/2014 16:54

    אוהבת הכי שבעולם♥

    31/05/2014 16:55

להמשיך…….. מיד

31/05/2014 16:54

יואו הספר הזה זה הרעיון הכי גאוני ששמעתי בחיי.
תמשיכי.

31/05/2014 19:26

    תודה!!

    31/05/2014 20:03

תמשיכי!

31/05/2014 20:52

תמשיכי דחוףףףףףף

01/06/2014 10:36

עזבי את הדמויות שלי. את פשוט לא מכניסה אותן (זה מעציב) אבל אני אסתדר.
פשוט אני מבינה שיש לך יותר מדי דמויות :(

01/06/2014 18:19

אבל את חייבת להמשיך!

01/06/2014 18:19

תמשיכי

04/06/2014 07:16

למה?!?!
למה מיכרת אותי אל השיר המושלם הזה!?

05/06/2014 12:26

אאא אני חושבת שקצת פישלת בפרק הזה.
כי זה מידע שלא באמת זקוקים לו. אני יכולה להתמודד עם קבלת מידע איטי והכרחי ואז לא תעלצי לפרט בצורה מוגזמת, כאילו את בונה את האופי של הגיבורים.

20/07/2014 21:00

    תודה, אני לא אעשה את זה בעתיד.

    20/07/2014 22:17
17 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך