סליחה על הפרק הקצר! ועל זה שלא העלתי מלא זמן, פשוט די התאכזבתי מהקוראות שלא עוקבות... בכל מקרה, מקווה שאהבתן. למרות שיצא גרוע. אל תדאגו, הסיפור ישתפר בעוד כמה פרקים! וואו, בקושי נשארו לי קוראות, ברצינות. אבל תודה לקוראות שכן נשארות. 7 תגובות ואני ממשיכה! נ.ב: תגידו לי, מה דעתן על הפרק ומה אפשר לשפר?

מלודיות – פרק 13

05/06/2014 1147 צפיות 14 תגובות
סליחה על הפרק הקצר! ועל זה שלא העלתי מלא זמן, פשוט די התאכזבתי מהקוראות שלא עוקבות... בכל מקרה, מקווה שאהבתן. למרות שיצא גרוע. אל תדאגו, הסיפור ישתפר בעוד כמה פרקים! וואו, בקושי נשארו לי קוראות, ברצינות. אבל תודה לקוראות שכן נשארות. 7 תגובות ואני ממשיכה! נ.ב: תגידו לי, מה דעתן על הפרק ומה אפשר לשפר?

קמתי בבוקר יום ראשון לצלילי השעון המעורר. צחצחתי את שיניי וירדתי לסלון עם תוכנית ברורה מה לעשות בשאר היום- לרבוץ שעות מול הטלויזיה. מזגתי לעצמי קורנפלקס לתוך קערה, התיישבתי על הספה וצפיתי ב"איך פגשתי את אמא שלך".
"רובי?" קול קרא מאחוריי והסתובבתי, זאת הייתה אמא שלי.
"החלטתי שהיום אנחנו יוצאים לאכול צהריים." היא אמרה.
"תיהנו."
"התכוונתי איתך."
"אין סיכוי."
"הזמנתי גם חברים שלך."
"מי?"
"הנערה שהסענו לפני כמה ימים- דני, קוראים לה? בכל מקרה, אמא שלה ואני מכירות מחוג בישול, והצעתי לה לבוא איתנו לצהריים."
"אוי, אלוהים. בסדר. מתי?"
"עוד שלוש שעות." היא עלתה במדרגות.
ישבתי מול הטלוויזיה עוד בערך שעתיים וחצי, ואז עליתי והתארגנתי במהירות לקראת הארוחה המטומטמת הזאת.
חוג בישול מטופש, אמא שלי בקושי יודעת לבשל משהו במילא.
"את מוכנה?" אמא שלי דפקה על דלת חדרי.
"כן." פתחתי את הדלת ויצאתי למכונית עם הוריי.
הנסיעה למסעדה הייתה שקטה, ותוך כמה דקות הגענו. יצאתי מהמכונית אחריי ההורים שלי והשתמשתי בכובע של הקפוצ'ון שלי להסתיר את פניי.
"שלום, גברת ג'ונס!" אמא שלי חיבקה מישהי שנראית בגילה בערך, אמא של דני.
הסתכלתי על השולחן. על יד השולחן ישבו מת'יו, דני, עוד ארבעה בנים אחרים, אחים של דני כנראה, ואבא שלה.
"זה בעצם גברת האדסון- ג'ונס," היא אמרה, "את יודעת, אמא חורגת." את החלק הזה היא אמרה יותר בשקט.
התיישבתי לשולחן ליד דני ומול מת'יו.
"זה יהיה מביך." דני לחשה.
"אני יודעת."
"מה תרצו לאכול?" המלצר נעמד ליד שולחננו.
"המבורגר וצ'יפס." דני אמרה.
"תהפוך את זה לשתיים." אמרתי.
"בעצם שלוש." מת'יו אמר, וגם השאר הזמינו.
"לא ידעתי שיש לך חמישה אחים." אמרתי לדני.
"שישה, אחד עבר בית."
""אני מניחה שזה די הגיוני."
"מה הגיוני?"
"שאת כזאת… את יודעת. מין טומבוי כזאת. בלי להעליב."
"לא נעלבתי. טומבוי זה לא משהו רע, זה פשוט קיצור לאני- יותר- טובה- מכולכם." היא גיחכה.
"לא זה לא."
"תוכיחי."
גילגלתי את עיניי. יכולת להרגיש את בטו של מת'יו נעוץ בי.
"למה השיער שלך צבוע?" אחד האחים הקטנים של דני שאל אותי.
"מרקוס!" אבא שלו העיר לו.
"זה בסדר," חייכתי, "מרקוס, השיער שלי צבוע כי אני מגניבה."
"אבל השיער של דני לא צבוע והיא אמרה שהיא מגניבה." מרקוס אמר בקול ילדותי.
"אז כנראה שהיא שיקרה." צחקתי.
"את מטומטמת, ברצינות." היא אמרה ובינתיים המלצר הגיש לנו את המנות שלנו.
"בתאבון לכולם!" האמא החורגת של דני אמרה.
שאר הארוחה עברה די במהירות, ההורים שלנו דיברו ביניהם ודני ואני דיברנו בינינו, כשמבטו של מת'יו היה נעוץ בי במשך כל הארוחה. כמובן, חשבתי לעצמי, הוא הרי האנדרו שלי.
אחרי שסיימנו לאכול חיכיתי להוריי לבד, כי משפחת ג'ונס (זה מרגיש כל כך מוזר לקרוא להם ככה) נכנסה למכוניתה, וההורים שלי חנו רחוק, אז הם הלכו להביא את האוטו.
"היי." מת'יו הופיע מולי פתאום.
"אמ, היי?" למה הוא לא יכל להגיד לי היי קודם, בפני כולם?
הוא התקדם לכיווני, לקח עוד צעד קרוב יותר אליי.
"אז, מי זה הילד שאוסף אותך בשבועיים האחרונים מבית הספר?" הוא ניגש ישר לעניין.
"ידיד."
"הידיד הזה… הוא לא מבית הספר, נכון?"
"נכון."
"מאיזה בית ספר הוא?"
היינו צמודים עכשיו.
"סטונ- סטונבריג'. הוא לומד בסטונבריג'."
הוא נשם נשימה ארוכה ויכולתי להרגיש את האוויר החם על צווארי.
הוא התנתק ממני, "נתראה מחר."
"נתראה מחר."
מה קרה הרגע?


תגובות (14)

תמשיכי! (אני מהעוקבות?)
לדעתי זה פרק טוב ונחמד… =)
את יכולה אולי לתאר קצת יותר את הכול. את המקום, את האנשים, את האוכל. זה הרגיש לי כאילו הם באו, הזמינו והלכו, בלי לאכול ובלי כל הדיבורים האלה שתמיד יש כשאנשים אוכלים.
מת'יו מתנהג כאילו היא החברה שלו =.=
בעוד הוא לא מתייחס אליה כשיש עוד מישהו בסביבה =.=
איזה מתנשא =.=
אז תמשיכי =.= (אין לי מושג מה נסגר לי עם הסמיילי הזה)

05/06/2014 18:07

    כן, את מהעוקבות, ותודה על העצות!

    05/06/2014 18:49

וואו.
פרק מהמם!
ולמי אכפת מהעוקבות?
מה שחשוב זה שאת נהנת לכתוב, וחוץ מזה אני יכולה להגיד שאני קוראת עדוקה, ואם לפעמים אני לא מגיבה זה רק בגלל שאני קצרה בזמן.
אני פשוט מכורה לסיפור שלך!
אז מותקה, בבקשה אל תגמלי אותי ותעלי היום עוד פרק.
ארוך.
ומושלם כתמיד…
אוהבת המון ומחכה לעוד פרקים…

05/06/2014 18:36

    דרך אגב לפי מה שאני ראיתי יש לך 3 צפיות….
    31 עוקבים זה ממש לא מעט, גם אם הם לא מגיבים.
    לפי דעתי את כותבת מדהים ויש לך רעיונות מדהימים וממש לא הייתי רוצה שתפסיקי עכשיו ותשאירי אותי במתח…

    05/06/2014 18:49

    תודה! אבל אני לא יכולה להמשיך היום, אולי מחר.

    05/06/2014 18:50

אוקי, השלמתי את כל הפרקים.
זה מדהים ואני חושבת שאני יודעת לאן את חותרת עם ג'וי ואלכס.
מחכה לפרק הבא~ הלוואי אמן היום~

05/06/2014 18:51

    הממ, לאן אני חותרת? (אם את רוצה תכתבי לי באימייל)
    אני גם אשלים עוד מעט את כל הפרקים של הרשימה השחורה, פשוט איבדתי את הטלפון שלי. אופסי.

    05/06/2014 18:53

    בהצלחה עם זה.

    05/06/2014 19:01

תפסיקי להמעיט מעצמך! יש לך רעיון יפה בידיים ואת מבצעת אותו באופן מדהים! אני אוהבת את הסיפור הזה ושאת מפרטת המון אך שום פירוט לא מכביד, כמו כן אני אוהבת שאת שמה וידיאו-קליפים שמתאימים לאווירת הפרק.

נ.ב-גם לי יש דמות שקוראים לה ג'וי חחח אצלי היא ראשית (;

05/06/2014 19:45

    חחח, תודה!

    05/06/2014 20:03

אוף.
אני רוצה עוד פרק.
עכשיו.

05/06/2014 20:23

את מדהימה ! תמשיכיי (:

05/06/2014 21:50

תמשיכייי

06/06/2014 14:36

מעולה. לא ראיתי. אני הולכת לקרוא =)
מתה על הסיפור שלך, עפתי לקרוא עוד פרק ^~^

08/06/2014 16:52
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך