מלכת האריות

Bloddy bomb 30/08/2023 273 צפיות אין תגובות

כותר: מלכת האריות (מלכת האריות)

ז'אנר: רומנטיקה/סיפורי אהבה

סגנון: גוף שלישי מוגבל

מתווה:

הקדמה
תפאורה: הממלכה הקסומה של אלדוריה, הידועה בנופים השופעים וחיות הבר המלכותיות שלה.
ב. הציגו את הגיבורה, אמארה, אישה צעירה ועצמאית שהקדישה את חייה ללימוד והגנה על אריות.
ג. קבע את הקונפליקט המרכזי: חובתה של אמארה מתנגשת עם רצונה לאהבה ולחברות.

II. העולם של אמארה
א. חקור את הקשר העמוק של אמארה עם הטבע ואת התשוקה שלה לאריות.
ב. תאר את הקשר ההדוק שלה עם חברתה לאריה, נלה, שאותה הצילה כגור.
ג. הציגו את חברתה הטובה ביותר של אמארה, ראווי, שחולקת את אהבתה לחיות בר ותומכת בה במאמציה.

III. הגעתו של הנסיך
א. הנסיך ארג'ון, מלכות מקסים והרפתקני, מגיע לאלדוריה לביקור דיפלומטי.
ב.אמארה והנסיך ארג'ון מצטלבים במהלך טקס מלכותי, ויש ביניהם קשר מיידי.
ג. למרות משיכתם, אמארה נותרה מהוססת בשל מסירותה לעבודתה והחשש לאבד את עצמאותה.

IV. אהבה אסורה
א.אמארה והנסיך ארג'ון ממשיכים להיפגש בסתר, ומפתחים קשר רגשי עמוק.
ב. הם חולקים את החלומות והפחדים שלהם, מממשים את הכמיהה המשותפת שלהם לחופש ואהבה.
ג. הממלכה מגלה את מערכת היחסים הסודית ביניהם, מה שמוביל להתנגדות של חצר המלוכה ושל חבריו לשימור אמארה.

ו' אהבה והקרבה
א.אמארה עומדת בפני בחירה קשה בין אהבתה לנסיך ארג'ון לבין חובתה להגן על האריות.
ב. הממלכה עומדת בפני איום מיידי מצד ציידים המבקשים לנצל את חיות הבר של אלדוריה.
ג.אמארה והנסיך ארג'ון מאחדים כוחות כדי להציל את אריות הממלכה, תוך סיכון חייהם ומתריס לציפיות החברתיות.

VI. פתרון הבעיה
אומץ ליבו ומסירותו של א.אמארה נותנים השראה לתושבי אלדוריה, מה שמוביל לשינוי בתפיסת חיות הבר של הממלכה.
ב. הציידים נתפסים, וחיות הבר של הממלכה מוגנות.
ג. אהבתם של אמארה והנסיך ארג'ון מנצחת את האילוצים החברתיים, ומותר להם להיות ביחד.

VII. אֶפִּילוֹג
א.אמארה והנסיך ארג'ון מקימים קרן לשימור חיות בר, שעובדים יחד כדי להגן על האריות של אלדוריה.
הקשר של ב' אמארה עם נאלה נותר בלתי שביר, והם ממשיכים במשימתם להגן על חיות הבר של הממלכה.
ג. ממלכת אלדוריה הופכת לסמל של אהבה, אחדות וחשיבות השמירה על הטבע.

נקודות מפתח:
1. מסירותה של אמארה לשימור אריות מתנגשת עם הרצון שלה לאהבה ולזוגיות.
2. הגעתו של הנסיך ארג'ון משבשת את עולמו של אמארה ומעוררת רומן אסור.
3. אמארה נתקלת בהתנגדות מצד חצר המלוכה וחבריה אנשי השימור בשל מערכת היחסים שלה עם הנסיך ארג'ון.
4. ממלכת אלדוריה עומדת בפני איום מצד ציידים, ואמארה והנסיך ארג'ון מאחדים כוחות כדי להגן על האריות.
5. האומץ והמסירות של אמארה מעוררים שינוי בתפיסת חיות הבר של הממלכה.
6. אהבתם של אמארה והנסיך ארג'ון מנצחת את האילוצים החברתיים, והם מקימים קרן לשימור חיות בר.
7. הקשר של אמארה עם בן לוויה לאריה, נאלה, נותר בלתי שביר, והם ממשיכים במשימתם להגן על חיות הבר של אלדוריה.
8. ממלכת אלדוריה הופכת לסמל של אהבה, אחדות וחשיבות השמירה על הטבע.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך