מלכת הקוטב הצפוני

Bloddy bomb 30/08/2023 213 צפיות אין תגובות

כותרת: "מלכת הקוטב הצפוני"

ז'אנר: רומנטיקה/סיפורי אהבה

סגנון: גוף שלישי מוגבל

מתווה:

1. הקדמה:
– הציגו את הגיבורה, נועה, ביולוגית ימית צעירה ושאפתנית החוקרת את השפעות שינויי האקלים על החיים הימיים הארקטיים.
– התשוקה של נועה לאוקיינוס והרצון שלה לעשות שינוי בעולם.

2. הגדרת השלב:
– נועה מקבלת הזדמנות להצטרף למשלחת על סיפונה של ספינת מחקר, "המלכה הארקטית", כדי לחקור את השפעות הפשרת הקרח בקוטב הצפוני.
– הציגו את אנשי הצוות, ביניהם דוד, רב חובל ותיק, ומשה, מלח משונה ובעל ידע.
– ההתרגשות והעצבנות של נועה כשהיא יוצאת למסע משנה חיים זה.

3. המפגש:
– המפגש הראשון של נועה עם מיכאל, צלם מקסים ומסתורי שמתעד את המשלחת.
– הקשר המיידי בין נועה ומיכאל, כשהם חולקים אהבה עמוקה לאוקיינוס ולתושביו.

4. אהבה אסורה:
– נועה מגלה שמיכאל מאורס לטליה, דוגמנית מפורסמת, מה שמסבך את רגשותיהם הגוברים אחד כלפי השני.
– נועה ומיכאל נאבקים ברגשותיהם, נקרעים בין רצונם זה בזה לבין הנאמנות שלהם לטליה.

5. הרפתקאות ארקטיות:
– הצוות מתמודד עם אתגרים וסכנות שונות במהלך המשלחת שלהם, כולל תנאי מזג אוויר בוגדניים ומפגשים עם דובי קוטב.
– האומץ והנחישות של נועה להגן על המערכת האקולוגית השברירית הארקטית.

6. נאמנויות סותרות:
– מערכת היחסים של נועה ומיכאל מעמיקה, והם מתקשים יותר ויותר להסתיר את רגשותיהם משאר אנשי הצוות.
– ידידותה של נועה עם ארנק, אישה אינואיט יליד, שעוזרת לה להבין את החשיבות של ללכת אחרי לבה.

7. עימות:
– טליה מצטרפת במפתיע למשלחת, ויוצרת מתח וקנאה בקרב הצוות.
– נועה ומיכאל חייבים להתעמת עם רגשותיהם ולהחליט אם לרדוף אחרי אהבתם או להישאר נאמנים להתחייבויותיהם.

8. שיא:
– מצב מסכן חיים מתרחש כאשר הספינה נלכדת בקרח, מה שמסכן את חייהם של כולם.
– נועה, מייקל והצוות חייבים לעבוד יחד כדי לשרוד ולמצוא דרך להימלט מהאחיזה הקפואה של הארקטי.

9. החלטה:
– הצוות מצליח לשחרר את הספינה ולחזור בשלום לים התיכון.
– נועה ומיכאל מבינים את עומק אהבתם ומקבלים החלטה קשה להיפרד למען התחייבויותיהם.

10. אפילוג:
– נועה ממשיכה בעבודתה בתור ביולוגית ימית, מקדישה את חייה לשימור האוקיינוס והקוטב הצפוני.
– נועה מוצאת נחמה ואושר בזיכרונותיה מהקוטב הצפוני והאהבה שחלקה עם מייקל.

נקודות מפתח:
– נועה, ביולוגית ימית נלהבת, מצטרפת למשלחת ארקטית על סיפון "המלכה הארקטית".
– נועה פוגשת את מיכאל, צלם, והם מפתחים אהבה אסורה.
– הצוות מתמודד עם אתגרים וסכנות באזור הארקטי.
– נועה ומיכאל נאבקים ברגשותיהם עקב אירוסיו של מיכאל עם טליה.
– טליה מצטרפת למשלחת, יוצרת מתח וקנאה.
– הספינה נלכדת בקרח, ומסכנת את חייהם של כולם.
– נועה ומיכאל מתעמתים עם רגשותיהם ומקבלים החלטה קשה.
– הצוות שורד וחוזר לים התיכון.
– נועה ממשיכה בעבודתה, מוצאת נחמה בזיכרונותיה מהקוטב הצפוני ואהבתה למייקל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך