Angel of love
רוצים דמויות? תגיבו ופרק הבא אעלה:)

מלכת השכבה (הגרסא החדשה) פרק 2 ♥

Angel of love 29/11/2012 992 צפיות 4 תגובות
רוצים דמויות? תגיבו ופרק הבא אעלה:)

****

" הגענו " הכריזה נינה "הממ כדור הארץ לונווס" היא אמרה המשפט הזה תמיד הצחיק אותי אבל לא עכשיו ,עכשיו הייתי שקועת זיכרונות ,היא צעקה והתעוררתי כאילו מחלום ,"אל תגידי לי שחשבת עליו ""כן אני לא אשקר כבר שנתיים …" "חיימי בואי נדפוק כניסה זה יעבור זה תמיד עובר"
כן …זה תמיד עובר…אבל לא ביום הזה שיכלנו לחגוג שלוש שנים חברות … שנתיים עברו והוא לא יוצא לי מהראש אני תמיד נזכרת בשיחה שהרסה את חיי בציפייה למשהו שכבר לא קיים ….
"אההעע מושלמוות" מעיין רצה לעברנו מחבקת אותנו , נכנסנו בשער ככה כמובן לדפוק הופעה! הסתכלתי על כולם …אבל המבטים היו במקום אחר… היה אסיפה ליד השכבה… "מה הולך שם ?" שאלה נינה ,"בואו נבדוק" אמרתי והתקדמנו ביחד לשם , "היי " זה היה כריס עמד בדרכנו ,"היי " אמרה נינה מתלהבת אחח שניהם מאוהבים אחד בשני בסתר ולא מראים א זה זה כל כך שקוף אמרנו לו שלום נינה נשארה איתו אני ומעיין רצינו לראות מה יותר מעניין מאיתנו , "או מי גוד!" שמעתי את נעמי צורחת , "היי נעמי מה הולך שם? " שאלתי אותה , "נער חדש בשכבה " אמרה, "אוחח ירד להם ההתלהבות!" אמרה מעיין והתקדמנו לעבר הכיתה, בלי לראות מי החדש, "מסקרן אותי לראות אותו" אמרתי וחייכתי, "אחח מאמיי בואי" היא צחקה באנו לצאת מהכיתה ומעיין נתקלה בדין ה"ילד הרע" "היי " הוא אמר וקרץ לה , "הייי התגעגעתי "אמרתי לו והתחבקנו הוא כמובן אחד מה'חברה שלנו , "היי " אמרה מעיין שניהם רבים כל הזמן .. אבל הם כאלה דומים…רגילים לקבל מה שהם רוצים…אוהבים לעשות כיף חיים מכל דבר ובלאגן , השארתי אותם שם לריב והלכתי גם עדי האוייבת שלי כמובן עמדה באסיפה ואז ראיתי אותו בולט עם נוחכות יפה כזה…מיוחד …אמרתי שלום לכמה שם כולל מאט שבדיוק בא אחח אוהב לבוא בדקה ה-90 אין עליו חח ,
"גייק" שמעתי קול זה היה ויל ,"וילוווווווווווווש!" צוחחתי הרסתי לכמה את האוזניים וראיתי שכל המבטים הופנו אליי כולל החדש , חיבקתי את ויל חזק … ואז נזכרתי מה הוא אמר ,"גייק?!"שאלתי מופתעת בטעות בקול , החדש הסתכל עליי ואז בדיוק היה צלצול, "לחדש קוראים גייק" אמר ויל וצחק, "אויי אתה כל כך מת! ואתה גרמתה לי לצרוח את שמו ואני בכלל לא ידעתי אוי נוו בגלל זה הוא חייך " צעקתי עליו ,והוא צחק שנינו התקדמנו לכיתה, "איך את עם היום הזה ?" שאל , "בסדר" אמרתי " והאמת ?" הוא שאל אחח הוא כל כך מכיר אותי, "לא טוב כל כך " הוצאתי את זה, "תעברי את זה כמו גדולה… " הוא אמר וחיבק אותי חצי חיבוק, "אני מקווה"
נכנסנו לכיתה ראיתי את גייק שם אוו הוא גם בכיתה איתנו ואיזה פאדיחות עשיתיי פאק!!
התיישבתי וחיכנו למורה שבדיוק נכנסה … אני חייבת לשכוח מזה מהתאריך הזה … זה לא יכול לרדוף אותי כל הזמן זה נגמר… זה היה לפני הרבה זמן ואני חייבת להתגבר על עצמי …
****
"הוא עבר תאונה…הוא כרגע במצב קשה בבית חולים…"הטלפון נפל לי מהיד לא יכלתי להמשיך לשמוע , דמעות ירדו וירדו …. הבנתי שזהו לא זה לא יכול להיות ! צרחתי בבכי תים אחי ששמע רץ אליי וניחם אותי , נסענו לבית חולים וגילנו שזהו ….חשבתי שחיי נגמרו הייתי בדיכאון ולא יכלתי לעשות כלום … החזקתי את התמונה ביד…כולה הייתה רטובה מדמעות, זה הסוף "הוא כבר לא איתנו " שמעתי….


תגובות (4)

עצוווב :

30/11/2012 05:43

תמשיכיי וכן רוצים דמויות

30/11/2012 11:16

תוודה:) ובפרק הבא יהיה תמונות

30/11/2012 11:44

תמשיייכייייי

30/11/2012 15:05
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך