Love Books
מוחחעחעחחע בא לי להרוג אתכן ^^ מה אתן אומרות על נתנאל ויובל? חהחהחהחחההחה! מקווה שאהבתן ותודה על כל התגובות ממקודם ♥

ממנודה ל..מקובלת? -פרק 19 *~*

Love Books 06/06/2014 1366 צפיות 13 תגובות
מוחחעחעחחע בא לי להרוג אתכן ^^ מה אתן אומרות על נתנאל ויובל? חהחהחהחחההחה! מקווה שאהבתן ותודה על כל התגובות ממקודם ♥

נ.מ. ירדן
שמחתי על אסי. מגיע לו, שיתגבר קצת. היום אני הולכת עם יובי וברק לאיזושהי מסיבה. סיוט.
שאר היום עבר מהר ובשעמום, ומהר מאוד הגיעה השעה שמונה. לא היה לי הרבה זמן, המסיבה מתחילה בתשע וחצי, אז התקלחתי זריז, שמתי קרם גוף, ולבשתי שמלה קצרה חדשה, שהשרוולים שלה ארוכים ומגיעים עד אמצע כף היד, ותפורים מבד תחרה.
השפרצתי בושם ברברי, תחמתי את עיניי בצללית שחורה מעושנת, מרחתי אודם אדום חזק, איליינר, מסקרה ואני מוכנה. נעלתי נעלי עקב, וראיתי שהשעה כבר תשע שלושים ואחד. ירדתי למטה, ויובי וברק חיכו לי. נסענו במכונית, והגענו.
נכנסתי ישר לבר וביקשתי סבן אפ (7 UP), והברמן צחק. מה לי ולאלכוהול?!
משכתי את הזמן שלי. התיישבתי, שתיתי, הזמנתי עוד אחד, ואז התחילו השירים האמיתיים. חייכתי.
הלכתי לחפש את יובלץ קצת לרקוד איתה, אתם יודעים. עליתי וחיפשתי בחדרים. ראיתי את ברק.
"היי, ברק, איפה יובל?" שאלתי בקול חלוש, אבל רם מספיק שהוא ישמע.
"היא לא איתך?" שאל בהפתעה.
"לא, למה??" שאלתי באי- הגיון.
"היא אמרה לי שהיא איתך." הוא אמר. נכנסנו ללחץ. מה אם מישהו חטף אותה?
"נחפש בחדרים. תמהר." אמרתי לו.
חיפשנו, ובסוף נשאר רק חדר אחד. פתחנו אותו ביחד. ומולי?
נתנאל ויובל שוכבים. סגרתי מהר את הדלת והלכתי להקיא בצד. החברה הכי טובה שלי וחבר שלי.
למה תמיד כל החברות שלי בוגדות בי?
בכיתי. עם הקצב הזה עוד לא יהיו לי חברים. גיחכתי גיחוך מריר.
"הי, אני אשאר חבר שלך." אמר
"אמרתי את זה בקול?" שאלתי
"חחח, כן." צחק. הוא העלה לי חיוך על הפנים.
"תודה, ברק." חיבקתי אותו. פעם, מזמן, כשעוד היו לי חברים היינו ידידים. ממש- ממש טובים. אבל אז ליאל איימה עליו, והוא נכנע. זה פגע בי, אבל לא הראתי את זה לאף אחד. רציתי רק ללכת למיטה ולא לעשות כלום.
"הי, תתעודדי." הוא אמר. "עכשיו את יכולה ללבוש מה שבא לך, לרקוד מתי שמתחשק לך, לבחור את מי שאת רוצה." הוא חייך אליי חיוך קטן ומריר. זקפתי את ראשי.
"וזה מה שאנחנו הולכים לעשות." חייכתי חיוך ממזרי. ירדנו למטה והלכנו לברמן.
"7 UP?" שאל בגיחוך.
"לא, תביא וויסקי." חייכתי חיוך רשעי. מוחעחעחעח, אני רשעה…!
ברק היה מופתע.
"בטוחה?" שאל
"לגמרי." עניתי. שתיתי את הוויסקי בשלוק, הוא היה חמים והפשיר את ידיי. הלכתי לרחבה. והתחלנו לרקוד. רקדתי עם ברק כאילו אין מחר, ובסוף חזרנו. אין לי מושג איך, וכל מה שאני זוכרת זה רק כאב ראש ענקי, ופצע גדול בלב.
כשחזרתי הביתה לא החלפתי בגדים, לא הורדתי נעליים, כלום, רק קפצתי למיטה, כשהדמעות זולגות מעניי תוך כדי שינה.


תגובות (13)

הלכתי להוריד את הזיין של נתנאל מה הוא בוגד בה איזה זבל הוא שימות

06/06/2014 13:40

בן זונה, שמישהו יביא לי מצ׳טה כדי לסרס אותו!

06/06/2014 13:44

בני זונות הלוואי ימותווווווווווווווווווווווווווווווווווו
תמשיכייייייייייייייייי חתיכת רשעיתתתתתתתתתתתתתתתתת

06/06/2014 13:57

    חחח, תודה, תודה, מודה באשמה ^^

    06/06/2014 14:23

מההההההההההההההההה?! הפרדת אותכם מה עשית לי מה :(
כלומר מה עשית להם!! ונכון diana123 צודקת את חתיכת רשעית!!!!
-כן אני קוראת חדשה ^-^- אבל את האמת ברק וירדן חמודים ביחד חח
מה אני אומרת?! אושר וירדן מושלמים ביחד נ ק ו ד ה. אבל אושר זבל -_-

06/06/2014 17:42

    חחח.
    אבל מי זה אושר?
    וכן, תודה, תודה, אני מרשעת רשעה(:
    ויישש, קוראת חדשה! הפרק האיום הזה מוקדש לך ♥
    (אממ… כן, עדיף שפרק אחר .-.)

    06/06/2014 21:26

למה לעשות את השם שלי!!!! ועוד אם נתנאל? נו באמת! :O

07/06/2014 14:01

    אני אסביר בבית ספר

    08/06/2014 06:57

זבבבבלל בן אדם זבבללל ! זה לא בסדר! לגרום לנו לאהוב מישהו כדי שתוכלי לגרום לנו לשנוא אותו >< פויה!

07/06/2014 22:36

    חחח תודה ^.^

    08/06/2014 06:59

רוב הסיכויים שאני לא אמשיך בזמן הקרוב (יומיים, שלושה) מסיבות אישיות.
מחר אני בכלל הולכת לרופא שיניים (אוףףף לאאא) אז נראה (:
יום טוב ♥

08/06/2014 17:07
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך