MayWriter
התחלה קצת רדומה... אבל....
מקווה שזה טוב בתור התחלה!

ממתק האהבה שלי עונה 2 פרק 1

MayWriter 19/03/2013 730 צפיות 5 תגובות
התחלה קצת רדומה... אבל....
מקווה שזה טוב בתור התחלה!

-כשדודה מיה חזרה-
חיבקתי את צ'אבי ואכלתי ארוחת בוקר. סוף סוף חזרה לשגרה.. ולא אותה שגרה כשאמבר הייתה נגדי. עכשיו…. אני אלך לבית הספר ברוגע, ללא מתח. אז עכשיו סיימתי לאכול ארוחת בוקר. "ג'ייק, בוא כבר!" קראתי לג'ייק. הוא ירד למטה, ואמר: "להיראות ככה לא לוקח דקה…" "השיער שלך מלא בג'ל! מה עשית, שפכת את כל הבקבוק על השיער?" שאלתי אותו בסרקסטיות. הוא אמר: "לא! שפכתי שני בקבוקים וחצי…" גלגלתי עיניים ופתחתי את הדלת. "דודה מיה, יצאנו!" אמרתי. ג'ייק יצא וסגרתי את הדלת. הלכנו לעבר התיכון. היה משב רוח קריר. ראיתי את אמבר ונתנאל מדברים. "היייי!" צעקתי לעברם. נופפתי ביד. נתנאל אמר: "היי, אנדרי!" אמבר חייכה. אני וג'ייק התקרבנו אליהם. אמבר אמרה: "אנדריאנה…… תעשי לי טובה קטנה…. אני הייתי עם אלכסי מהסיבות הלא נכונות… את יכולה להגיד לו בשמי שאנחנו כבר לא… זוג?" הנהנתי. ואז הגענו לבית הספר. איזו מישהי התיישבה לי על השולחן…. היא דיברה עם כמה בנות. "ילדונת, זוזי." אמרתי לה. היא אמרה: "לא רוצה. זה המקום שלי עכשיו." "זוזי לי מהדרך, נסיכה!" אמרתי לה בכעס. היא אמרה: "לא. אני יושבת פה כרגע." היא דחפה אותי. איריס תפסה אותי. שאלתי את הנערה: "אהה, ככה את רוצה?!" דחפתי אותה מהמקום, וזה מיד נהפך לקטטה. היא משכה לי בשיער, אני דרכתי לה על הרגל, ואז בסוף המורה הוציאה אותנו החוצה. היא אמרה: "בנות!" "אני ישבתי לי והיא באה ודחפה אותי!" אמרה הנערה. המורה אמרה: "לילי……." "זה ממש לא נכון! היא ישבה לי על השולחן וביקשתי ממנה לזוז, ואז היא אמרה לי שהיא לא תזוז, ודחפה אותי." אמרתי. המורה קראה לכמה בנים וכמה בנות. הם אמרו שאני צודקת… "לילי….. העונש שלך- את הולכת לנקות את הסטודיו לאחר שימוש של מועדון המחול, ואת שירותי הבנים. עכשיו עופו לכיתה." אמרה המורה. לילי אמרה: "ז-זה ממש לא פייר!" לילי נכנסה לכיתה, ואז אני. ישבתי במקום שלי….
-בהפסקה-
התיישבתי ליד איריס ורוזליה וגם דוני. קלטתי את לילי עומדת ליד נתנאל. התקרבתי עוד יותר אליהם והאזנתי. לילי אמרה: "איי.. אתה יפה מאוד…" נתנאל לקח את הקלסר החום שלו ושאל: "אני יכול לעזור לך?" לילי אמרה: "טוב….. אתה יכול להזמין אותי לסרט." "אה…… יש לי חברה." הוא אמר. חייכתי. לילי אמרה: "חבל כי… אני אוהבת טיפוסים עם עניבה כחולה………………" ואז החלטתי לחשוף את עצמי בפניהם. חייכתי לעבר לילי חיוך סרקסטי ואמרתי: "היי… נתנאל." היא אמרה: "תסתלקי… את לא רואה שאני והחבר שלי עכשיו מדברים?" "אני ממש לא החבר שלך!" אמר נתנאל. ואז קלטתי את חברותיה של אמבר…. "אנדריאנה?!?!" שאלו שתיהן. אמרתי להן: "אה… עברתן צד." "כן. אמבר היא כל כך חדשות של אתמול. עכשיו לילי היא המלכה…." לילי התחילה לקלל אותי… לבסוף היא אמרה: "אגב, אתה כן החבר שלי. לא שואלת אותך." היא הלכה אליו ונתנה לו נשיקה סוערת בפה. ואז היא עזבה. נתנאל אמר: "א…… אנדריאנה, את יודעת שזה לא אני……" "אני יודעת…." אמרתי לו. הוא אמר: "לא התכוונתי שזה יהיה ככה." הנהנתי ואמרתי לו: "זו לו אשמתך.." יופי. נו, התחלנו….


תגובות (5)

תמשיכיי

19/03/2013 04:25

הפרק הבא בא מחר… אבל אני חייבת לקחת סיכון ולשאול – קוראים לך נועה ?

19/03/2013 05:17

תמשיכייי! ^____^

19/03/2013 06:44

תמשיכייי! ^____^

19/03/2013 06:45

חחחח מחר [: פרק לכל יום

19/03/2013 09:34
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך