ממתק האהבה שלי עונה 2 פרק 8 חלק 1

MayWriter 05/07/2013 726 צפיות 2 תגובות
D:

-כעבור יום-
הגעתי לבית הספר, נתנאל ושירן היו ביחד. ואז…. הבחנתי בנערה. היא רצה אחרי קסטיאל, אני התחבאתי מאחורי הלוקרים. שמעתי אותה קוראת: "קסטיאל! תפסיק כבר להתחמק ממני…" קסטיאל אמר לה: "זוזי ממני, אלין." "א-אבל קסטיאל! תפסיק להיות כזה!" אלין אמרה. קסטיאל התעלם ממנה והמשיך בדרכו. "אנדריאנה! מזמן לא ראיתי אותך!" שמעתי את ג'ייק קורא. אמרתי לו: "כן, גם אתה נעלמת!" חייכנו, הוא שאל: "באתי להציע לך משהו, תקשיבי, קסטיאל וליסנדר מחפשים מישהו שיתופף בהופעה שתהיה כאן בבית ספר, מי לדעתך יוכל לתופף?" "לדעתי… נתנאל." אמרתי. ג'ייק אמר: "תשאלי אותו…" הנהנתי. שאלתי את ג'ייק: "רגע, הופעה?" "כן! המנהלת כבר יודעת וזה ייערך עוד שבוע." אמר ג'ייק. חייכתי, הוא הביא לי כרטיס. "כבר יש כרטיסים?" שאלתי. הוא אמר: "כן! וזה בשורה הראשונה! אם אשיג עוד אני אתן לך שתיתני גם לחברות שלך." חייכתי, ואמרתי: "ג'ייק! אין כמוך!" ורצתי במהירות אל נתנאל. "היי, שירן, אני צריכה לדבר עם נתנאל." שירן אמרה: "אין בעיות!" בחיוך והלכה. "כן אנדרי?" שאל נתנאל. אמרתי לו: "אל תקרא לי אנדרי, אנחנו בבית ספר…" הוא התנצל, והמשכתי: "אז, עוד שבוע לקסטיאל וליסנדר יש הופעה כאן בבית ספר ותהיתי אם אתה יכול להיות בתופים." "סבבה!" אמר נתנאל, חייכתי. אמרתי לו: "נהדר! אני אגיד לג'ייק!" ורצתי בהתרגשות. נתקלתי בקסטיאל. "אנדריאנה?" הוא שאל. "כן, זאת אני." אמרתי. "תקשיבי….. ג'ייק עדכן אותך?" הוא שאל. שאלתי: "בנוגע למה?" "להופעה.." הוא אמר. הנהנתי. קסטיאל אמר: "אני יודע שעשיתי לך המון דברים נוראים אבל בבקשה אל תהרסי לי.. כלומר, לנו, את ההופעה! אני מתחנן…" זאת פעם ראשונה… אמרתי לו: "אל תדאג קסטיאל!" הוא חייך. חייכתי בחזרה והמשכתי אל הכיתה, היא הייתה ריקה. הנחתי את התיק, ואז הדלת נסגרה. הסתובבתי אחורה… זאת ה"אלין" הזאת! "את מעוניינת בקסטי?" היא שאלה. שאלתי: "במי?" "את יודעת, קסטי!!!" היא אמרה בכעס. שאלתי: "קסטי…? אאההה, קסטיאל?!" היא ענתה: "תודה רבה שהבנת…" היא אספה את השיער השחור שלה, עם קצוות צבועים בצבע ורוד. אמרתי לה: "לא!" "אה, מה חשבתי לעצמי… ילדה כמוך בטח תתאהב בנחנח הזה, ראש מועצת התלמידים נתנאל." היא אמרה. צעקתי: "הוא לא… נחנח!" הייתה שתיקה בחדר. שאלתי אותה: "מה זה נחנח?" היא ענתה: "אחד בלי יכולות…" "נתנאל הוא לא נחנח! ובכלל, מאיפה את מכירה את קסטיאל? ואת נתנאל? ואותי?" התעצבנתי. הדלת נפתחה, ודחפה את אלין לרצפה. "אנדריאנה? מה…" שאלה איריס שנכנסה לכיתה. אמרתי: "אני לא יודעת מה יש לילדה הזאת." אלין קמה מהרצפה, וצרחה על איריס: "מה הבעיה שלך?!?!" "מה עשיתי?" שאלה איריס, אלין המשיכה לצרוח: "את כאילו הפלת אותי בכוונה!!!" "תעזבי את איריס, וכדאי שתעזבי בכלל את המקום. את לא תלמידה פה." אמרתי. אלין אמרה: "חמודה, לא מעניין אותי החוקים שלך." ועזבה את הכיתה. איריס שאלה: "מי זאת?" "מישהי שנמרחת על קסטיאל." אמרתי. איריס אמרה: "בכל מקרה, חיפשתי אותך! יש לי חדשות טובות. אחד…. אני ורוזליה עבדנו ביחד, ועשינו ללילי מקלחת אודם נוזלי והיא עזבה את הבצפר!!" "לתמיד?!?!" שאלתי בהתרגשות, איריס ענתה: "לא.. עד שיימצאו את האחראי לזה." שאלתי: "זה לא מסוכן עבורך?" איריס אמרה: "לא! ממש לא… רוזליה החביאה בחדר של ליסנדר גלון של אודם נוזלי. הבחור הזה מרחף…" צחקנו. ואז קרה משהו ששבר את הלב שלי…… נתנאל ושירן רבו. העיניים שלה נצצו מדמעות. כשהבטתי החוצה שמעתי אותה צורחת: "אתה עוד מתרברב בפני כולם בחברה שלך, שהיא לא אני, אלא אנדריאנה!!" הוא גילה לכולם? ההמון שצפה בהם הסכים עם שירן. איריס הביטה בי. ואז.. נשמעה צרחה.


תגובות (2)

ירייה ? תמשיכייי…
❤❤❤…Lorin

06/07/2013 11:54

?
המשך!!!

06/07/2013 13:51
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך