MayWriter
חח עלה לי רעיון טוב ...

ממתק האהבה שלי פרק 16

MayWriter 23/01/2013 726 צפיות 5 תגובות
חח עלה לי רעיון טוב ...

-בחזרה לאנדריאנה-
יש לי מספיק בעיות עכשיו. אולי כדאי ללכת לראות אם צריכים אותי במועדון המחול…. "איי…" אמרתי. מישהו נתקל בי. "את בסדר?" שאל אותי הנער. אמרתי לו: "כן, תודה." זה.. ג'ייד… "טוב אני אלך." אמר ג'ייד. הוא הלך. אף פעם לא הבטתי בעיניים הירוקות שלו… הוא באמת יפה. הלכתי למועדון המחול. אנטונלה שאלה אותי: "את בסדר?" הנהנתי. היא אמרה: "שמעתי שאת ונתנאל נפרדתם." "לא.. זה בסדר…" אמרתי לה. היא ביקשה ממני ללכת לרגע, היא צריכה לדבר עם מישהו. אמרתי לה בסדר והלכתי לכיתה.
-אחרי שעתיים-
"חכי." אמר קול. מישהו הניח את ידו על כתפי. קפאתי. "אנחנו צריכים לדבר." זה היה נתנאל. אמרתי לו: "אמרתי לך שאין לנו על מה לדבר." הוא אמר: "אבל זאת הייתה טעות שלי!" "ואני צריכה להרגיש ככה עד שתבין מתי אתה טועה? הסברתי לך באינטרנט. אין לי אינטרס לשקר לך." אמרתי לו. הוא התנצל כמה פעמים. "אני הולכת…" אמרתי לו. הוא הלך לרגע לסגור את הדלת. "את לא הולכת." הוא אמר. אמרתי לו: "כן בטח." הוא עמד ליד הדלת ודחף אותי אחורה עד שאני נפלתי. "אתה משוגע?" שאלתי אותו. הוא נעל את הדלת. "תן לי ללכת!" אמרתי לו. בדיוק כשעמדתי לקום, הוא נשכב מעליי. הוא הצמיד לי את הידיים לרצפה. התחלתי להסמיק. "תן לי ללכת…" לחשתי. הוא אמר בשקט: "אני לא נותן לך ללכת לשום מקום.." ונישק אותי. "תפתחו את הדלת!!" קרא קולה של איריס. "יש איתך עוד מישהו?" שאל נאט. הוא סוף סוף קם ממני. היא ענתה: "לא." הוא פתח את הדלת, איריס נכנסה ואז הוא סגר אותה שוב. אבל הפעם הוא לא נעל. נשמתי באיטיות ובכבדות…. לפחות אף אחד לא ראה. הלחיים שלי היו אדומות מסומק, בהיתי בתקרה. "מה עשית לה?" שאלה איריס. "אני בסדר… באמת…" אמרתי לה. קמתי והתיישבתי במקום שלי. הסתרתי את פניי עם ידיי, מרוב מבוכה. נתנאל נעל את הדלת, עוד פעם. הוא התחיל לנאום לפניי: "אני עשיתי טעות. אני פשוט אוהב אותך… ואני מכיר את ההרגשה ש..מישהו שאוהבים נוטש אותך לטובת אחרים. אז בבקשה, קבלי את סליחתי." בהיתי לחמש שניות על הרצפה, וחייכתי… "אני סולחת לך." אמרתי לו. הוא חיבק אותי. ואז השיעור החל. התלמידים והמורה נכנסו. המורה ביקשה מישהו שיתנדב להציג את החומר. התנדבתי. הבטתי אל נתנאל. הוא חייך אליי, צחקקתי.


תגובות (5)

אני לא יודעת איך לדרג את הסוף…
משהו בין.. מוזר… ללא קשור לכלום
או ל… אממ… מצחיק/לא מובן
אני חושבת שאני בחר במוזר !!!

חחח כן ! מוזר זאת מילה טובה ! (לפעמים כמובן)

23/01/2013 08:02

נו !!! תמשיכי כבר !

24/01/2013 13:14

חחח אין לי רעיון ._.

25/01/2013 05:19

:)… אממ… חח אז למה התחלת את זה ככה…
טוב אני אציל אותך… חח כמו תמיד XD
אז ככה… המורה חטפה אותה לאדון שלה…. שצריך כלה..
אז קיצר… המורה זאת-מפלצת קיצר..
לקחה אותה עליו כי הוא ראה אותה פעם…
בגלל שהיא יפה אז הוא רצה להתחתן איתה….
אז… זה אומר שנתנאל צריך להציל אותה ולהחזיר אותה עליו.

עזרתי? חחח

26/01/2013 07:24

אה ושחכתי.. יש לנתנאל שבוע להציל אותה לפני החתונה. (כי נגיד שעוד שבוע החתונה.)

26/01/2013 07:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך