MayWriter
גם לא פרק משו ._.

ממתק האהבה שלי פרק 2

MayWriter 02/01/2013 735 צפיות אין תגובות
גם לא פרק משו ._.

אותו הנער רץ אחריי, הנער אדום השיער. "היי את!" הוא צעק. הוא בא אליי והביא לי את הטלפון שלי… "זה נפל לך." הוא אמר ופנה ללכת. אמרתי לו: "חכה!" הוא הסתובב אליי. שאלתי אותו: "אני אנדריאנה, איך קוראים לך?" הוא ענה: "קסטיאל.. עכשיו אם גמרנו פה, יש לי מכות להחטיף." נאנחתי. הבטתי בטלפון, 6 הודעות מחברתי הטובה לילי. עניתי לה. היא שאלה אותי: "איך התיכון החדש?" "שונה ומדהים. מקבלים אותי פה. רק קסטיאל יוצא מן הכלל. וגם…" שלחתי לה תשובה. נכנסתי לכיתה. בשולחן ליד ישבה נערה ג'ינג'ית כחולת עיניים חייכה אליי. אמרתי לה: "היי." היא ענתה: "היי." חייכתי אליה. היא אמרה: "שמי איריס." "אני אנדריאנה." הצגתי את עצמי מול איריס. מאז ידעתי שנהיה חברות טובות. היה אחרי שעה צלצול. זמן ללכת לאולם הספורט. הלכנו. קיבלתי מדים של שיעור ספורט. "בנים החוצה, להתאמן לטורניר כדורגל! בנות, 4 סיבובים סביב האולם!" פקדה המאמנת. כולנו (הבנות) התחלנו לרוץ. אחרי כל הסיבובים, התיישבנו. המאמנת אמרה: "בגלל שאין זמן אחרי הלימודים, עכשיו כל בת שרוצה להיבחן למעודדות שתצביע!" הצבעתי. גם איריס הצביעה. כל הבנות שלא מנסות ישבו בצד. אמבר גם רצתה להיבחן. המאמנת לימדה אותנו צעדים. אני הייתי הראשונה שנבחנה. דקלמתי את השיר עם צעדי ריקוד קטנים: "הפנדות מאומנות, הפנדות מוכנות, חברים לכו רחוק!" עשיתי גלגלון אחורה, וקפצתי קפיצה גבוהה. המאמנת קיבלה אותי, ואת איריס, ולצערי גם את אמבר והמטומטמות שלה. אמבר אמרה: "אז אנחנו מעודדות. זה לא אומר שאת מקבלת הנחה. כי אני הוכתרתי למעודדת הראשית. ואם תפריעי בחזרות… את בחוץ!" גלגלתי עיניים והלכתי. השיעור כבר נגמר, החליפו לבגדים הרגילים והייתה הפסקה. "אז, רוצה לבוא אליי?" שאלתי את איריס. היא חייכה ואמרה: "כן!" חייכתי אליה. נשארו רק עוד שעתיים עד שנגמור את הלימודים. "אנדריאנה, לכי בבקשה לראות את המנהלת." אמרה איה, אחת מהמטומטמות של אמבר. משכתי בכתפיי וקמתי. המנהלת אמרה לי: "את. המאמנת הורידה אותך מעידוד בגלל הוראה של אמבר. את עכשיו צריכה לבחור בין המועדונים הבאים…." יש כמה מועדונים פנויים. מועדון דרמה, מועדון כדורסל בנות, מועדון גינון… רגע מה? אמבר עכשיו שולטת במעודדות? למה הנפוחה הזאת עכשיו שולטת בכל? "היי, אנדריאנה! שמעת מה קרה?" שאל אותי רן. אמרתי לו: "אם שמעת מה קרה לי בגלל הנפוחה, אז כן." הוא נעצר ואמר: "את לא כיפית." צחקתי קצת. "ממתי אמבר שולטת כאן?" שאלתי אותו. הוא לא יודע, שכחתי שגם הוא עבר. איריס הצטרפה אלינו.
[כעבור שעתיים]
"דודה מיה! אני בבית!" אמרתי לדודה מיה. היא חייכה, והיא ואיריס הכירו כמו שצריך. עלינו לחדר שלי. הנחנו את התיקים בצד ושמנו לעצמנו מוזיקה מעוררת, יפה, של הזמר האהוב עליי שגיליתי שהוא גם עליה. סגרנו את הדלת, והתחלנו לרקוד כמו משוגעות. היום הכרתי חברה טובה חדשה. ואז…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך