MayWriter
כרגע הכל רגוע

ממתק האהבה שלי פרק 33

MayWriter 02/03/2013 883 צפיות 11 תגובות
כרגע הכל רגוע

כולם נרדמו.
-כעבור יום-
האתגר השני הוא היום. כולם ירדו לאכול ארוחת בוקר. היו פנקייקים! וואי כמה זמן שלא אכלתי כאלה. אז בכל מקרה, אחרי שכולם אכלו נסענו לאיצטדיון. אני, רוזליה ואיריס הצטוותנו לקבוצה. מרוץ שליחים! יש! אז בקרב הראשון- הקבוצה שלי נגד של ליסנדר. אני וליסנדר נעמדנו זה לצד זו, מתכוננים לריצה. הוא אמר: "בהצלחה…" "גם לך!" אמרתי. "תכסחי אותו, אנדריאנה!!" שמעתי את העידוד מכל הבנות. ואז נשמע הצופר להתחלה. נתתי את כל הכוח שלי בריצה, העברתי את המקל לאיריס ולאט לאט עצרתי. איריס העבירה את המקל אל רוזליה ולניצחון!!!
-אחרי שכולם התחרו וחזרו למלון-
אמבר יצאה מהמקלחת, היא אמרה: "אין מים חמים." נאנחתי וחיכיתי קצת זמן עד שיהיו מספיק מים חמים. התקלחתי אחרי שהגיעו המים החמים ולבשתי בגדים ממש נוחים, לדוגמא חולצה עם כתף נופלת, טייטס ומגפיים לבנות. יש היום הצגה! יאי. אז נתנאל הזמין אותי לראות איתו. התיישבנו באולם של בית המלון. החושך ירד, ואז נשמעו פיצוצים עזים. "איזו חזרה לשגרה!!!" צעקתי בכעס. אש יצאה מעבר הבמה והתפשטה לעבר המושבים שמהר אנשים התפנו מהם. עד זמן קצר הגיעו מכבי האש. "אנדריאנה את בסדר?!" שאלה אותי ויולט אחרי שאני ונתנאל יצאנו משתעלים מהאולם. אמרתי: "אני בסדר…. אבל חזרתי לשגרה המטומטמת שלי." נתנאל עקב אחריי. עלינו לחדר. לצערי ברגע גרוע… אמבר בול הייתה באמצע נשיקה סוערת עם… אלכסי ?!?! אמבר עצרה ושאלה: "לא שמעתם על לדפוק?!" "אלכסי, אפשר לדבר איתך לשנייה?" שאלתי אותו, ויצאנו מהחדר. "תגיד, לא חשבת להזהיר אותי?" שאלתי אותו. הוא אמר: "כנראה הייתי צריך לעדכן אותך…" "שאתה פה?!" שאלתי אותו בכעס. הוא אמר: "סליחה.. פעם הבאה שזה יקרה אני אעדכן אותך." אמרתי לו: "כדאי לך." ונכנסתי לחדר. אמבר אמרה: "אלכסי, בוא נלך!" בכעס. היא והוא הלכו מהחדר וטרקו את הדלת. אמרתי לנתנאל: "אני ממש מצטערת שבן דוד שלי ככה בא…. לא ידעתי." הוא אמר: "זה בסדר." חייכתי אליו. הוא הוסיף: "אמבר…" קטעתי אותו ואמרתי לו: "בוא נשכח קצת מאמבר…." התנשקנו. כשהתנתקנו זה מזו חייכתי וחיבקתי אותו. "אנדריאנה! בואי, כולם יוצאים החוצה לפעילויות כיף בעיר!!" שמעתי את איריס קוראת. אני ונתנאל יצאנו, כולם הלכו לעבר המתקנים הכיפיים האלה של הקרנבל שהתארח בעיר. אני, רוזליה ואיריס עלינו על המתקן הקופץ שגורם לך לקפוץ עם הכדור עד השמיים, אני ונתנאל עלינו על רכבת ההרים, התחריתי בתחרות ריקודים וניצחתי, קיצר היה לילה טוב.


תגובות (11)

אווו!!
חח אני אוהבת את המילה "כרגע" !!!
תמשיכיי!!

02/03/2013 10:36

חחחחחחחח למה את חושבת ששמתי את המילה כרגע?
בקרוב יקרה משהו מופרע חחח… מסכנה אנדריאנה
שגרה שכל דקה היא חייבת להיפגע.

02/03/2013 13:22

אני עובדת על הפרק הבא.

02/03/2013 13:25

יש!
אני חוזרת מבצפר אני רוצה פרק!!
תעלי בערך בשתיים וחצי טוב ? ~פאפי פייס~ עם את לא לומדת עד מאוחר !

02/03/2013 22:20

חחח אני מנסה למצוא בעיה לפרק הבא חחח

03/03/2013 05:25

לעזור לך? חחח

03/03/2013 05:28

את יכולה ??? אני מרגישה חסומה….

03/03/2013 05:40

את יכולה ??? אני מרגישה חסומה….

03/03/2013 05:43

את יכולה ??? אני מרגישה חסומה….

03/03/2013 05:45

טוב.. אממ….
אממ אממ אממ! מה גם לי לוקח זמן לחשוב!!
טוב אז ככה: הם הולכים למסעדה, ויושבים שם אנדיראנה, נתנאל, אמבר, ואלכסי וג'ייק…
ואז הם הולכים לברכה, ודוחפים את אנדיראנה למים.
עכשיו הבעיה היא: השיער של אנדיראנה או הבגד ים או משהו כזה, תפס שם מאיזזה נגיד וו או משהו, ו היא לא יכולה לעלות למלה לנשום. וכולם נלחצים ולבלה בלה בלה בלה.
משם תמשיכי לבד ^_^ אה והיא בסוף צריכה הנשמה. חחחח מקווה שסיבכתי אותך מספיק !

03/03/2013 10:02

את סיבכת אותי והבאת אותי למקום שאני צריכה להגיע אליו: המוזה D:

03/03/2013 10:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך