MayWriter
חברה שלי שלחה לי תמונה שמתאימה לקטע האחרון שקרה לאנדריאנה!
http://www.siz.co.il/view/m2mn3tfmydjh.png.htm
תיהנו!

ממתק האהבה שלי פרק 9

MayWriter 06/01/2013 912 צפיות 2 תגובות
חברה שלי שלחה לי תמונה שמתאימה לקטע האחרון שקרה לאנדריאנה!
http://www.siz.co.il/view/m2mn3tfmydjh.png.htm
תיהנו!

summer!!! חופשת הקיץ! קיבלנו תעודות, שנה הבאה היא השנה האחרונה שלי! הגיע הזמן ללכת לחוף הים. לבשתי את בגד הים שלי, מעל זה חולצה קצרה וחצאית יפה. הלכתי לחוף הים, הנחתי את המגבות על החול החמים, ומרחתי על עצמי קרם הגנה. אוף, הוא נגמר. אני לא חושבת שזה טוב אם אשאר פה הרבה.. אני אשרף כמו טוסט! "היי, אנדריאנה!" קרא נתנאל. ראיתי אותו מנופף אליי. שאלתי אותו: "אתה גם פה?" הוא אמר: "כן!" חייכתי והוא אמר: "אני כאן כדי לבלות קצת זמן עם אחותי.." "אה, אמבר גם פה?" שאלתי אותו בקצת פחות התלהבות. היא באה: "כן, אמבר גם פה…" היא אמרה זאת בערמומיות ושנאה. אמבר אמרה: "פףףף, שכחתי את קרם ההגנה." "אנדריאנה, יש מצב את קונה בכסף הזה קרם הגנה?" שאל אותי נתנאל. הנהנתי. הוא הביא לי כסף והלכתי. איפה המוכר יכול להיות? אחרי כמה סיבובים בחוף הים מצאתי את המוכר. הוא סיני או שאני מדמיינת? "אדוני, יש לך קרם הגנה?" שאלתי אותו. הוא אמר: "כן! קחי. זה יעלה 10…" הנהנתי ונתתי לו כסף. הוא החזיר לי עודף. נתנאל ואמבר חיכו. רצתי אליהם. אמבר אמרה: "אוח, זה לא טוב לרמה שלי." נתנאל פנה אליי, ואמר: "אה, הבאת!" "כן, אבל זה לא טוב ל'רמה' שלה!" את שתי המילים האחרונות אמרתי בקול מזלזל…. היא אמרה: "עזבו. אני לא יכולה לשים על הגב שלי…" למה היא שינתה את התשובה שלה ככה? "אני אשים." אמר נתנאל. אה בטח.. אחיה הגדול לא יכול להגיד לה לא.. "נתנאל, משעמם לי." אמרתי לו. אמבר אמרה: "הייתי מציעה לך לשחק איתנו בכדורים, אבל… אין לנו." "אני אביא!" אמרתי. הלכתי למוכר… "יש לך כדור?" שאלתי אותו. הוא הנהן. "כמה זה?" שאלתי אותו. הוא אמר: "אני אתן לך את זה חינם!" "תודה." אמרתי לו. הלכתי אליהם. "אה.. חזרת." אמרה אמבר. "אוקיי בואו נשחק!" אמרתי. אמבר אמרה: "נאט בוא תהיה איתי…" "נו, אמבר, את לא תמותי אם אני אשחק קצת עם אנדריאנה." אמר נתנאל. אמבר השתמשה בקול הילדה הקטנה: "א… אבל הבטחת!" "נו, אמבר…" אמר נתנאל. הפעם אמבר השתמשה באנגלית: "such a jerk!" וברחה משם לאמא ואבא. אני אמרתי לנתנאל: "הולך להיות כיף!" הוא אמר לי: "נסי לא להפיל את הכדור…" וצחק. "אתה חושב שאתה יותר טוב ממני, אה?" צחקתי איתו. התחלנו לשחק. כשגמרנו, אמבר ונתנאל התחילו לשחק. אחרי שעברתי לידם אמבר פגעה בי חזק עם הכדור ברגל. "אוי, מצטערת! אם הייתי יודעת שתעברי כאן הייתי מכוונת לראש." אמרה אמבר. "די אמבר!" נזף בה נתנאל. המשכתי בדרכי. "היי, את לבד פה?" שאל אותי נער בלונדיני עם גלשן כחול ביד. אמרתי לו: "לא, אני מצטרפת אל חבר…" "נו, עזבי! בואי איתי." הוא אמר לי ולקח אותי בכוח. אחרי שעצרנו הוא שאל אותי: "לאיזה תיכון את הולכת?" "אמוריס המתוק." עניתי. הוא אמר: "חבל…. אני מאוסטרליה. אחרת הייתי נרשם." הוא הציג את עצמו סוף סוף: "אני דקוטה. כולם קוראים לי דייק." "אני אנדריאנה." אמרתי לו. אבל לא ממש אכפת לי ממנו. אמרתי לו: "תן לי ללכת בבקשה…" "אל תהיי כזאת!" הוא אמר ולקח לי את היד. "אממ, אני חושב שהיא ביקשה ממך שתעזוב אותה." אמר נתנאל. הוא היה שם כל הזמן? דייק אמר: "היי, תרגיע, אם היא הייתה רוצה אנדריאנה הייתה אומרת לי ללכת." "אבל ניסיתי!" אמרתי לו. הוא אמר: "אני אוותר לעת עתה." והלך. אמרתי לנתנאל: "תודה. אני לא מבינה מה הוא רצה ממני…" "אל תשכחי שאת חמודה. בנים ינסו להתחיל איתך…" הוא אמר לי אמרתי לו: "תודה." "היי, למה שלא תקני גלידה? אבל שום דבר עם אגוזים, אמבר אלרגית!" אמר נתנאל. הנהנתי וחיפשתי את המוכר [כבר נמאס לחפש אותו.] וראיתי אותו. "היי סניוריטה!" הוא אמר לי. מסתבר שהוא ספרדי. הלכתי אליו, הוא אמר: "את רוצה משהו?" "כן. יש לך במקרה ארטיקים?" שאלתי אותו. הוא אמר: "בטוח! יש לי ונילה, תותים, שוקולד, עם גביעים, יש בהם אגוזים מכוסים בשוקולד על הגביעים!" "אוה שוט, כלום עם אגוזים, אמבר אל…" נעצרתי מהמשפט. אם אני אקנה את האגוזים, האלרגיה של אמבר תופיע והיא תפסיק כבר לתת לנתנאל רעיונות לשלוח אותי! "סניוריטה?" הוא שאל אותי. שאלתי אותו: "רואים את האגוזים על הגביע?" הוא ענה: "לא. הם מכוסים בשכבה עבה של שוקולד." התוכנית הולכת טוב! אמרתי לו: "3 ונילה בבקשה." הוא אמר לי שהם עולים 25. הבאתי לו את הכסף ורצתי אל נתנאל ואמבר. אחרי כמה דקות אמבר אמרה: "אני לא מרגישה טוב. אני הולכת לשכב קצת. נאט בוא איתי…" היא לא מרגישה טוב או שהאלרגיה שלה הופיעה? טיילתי קצת, וליקקתי את הגלידה. אחרי קצת זמן היא כבר נגמרה, ואז התקרבתי אליהם. אמבר עדיין הייתה נורמלית. דיברנו על האלרגיה שלה [אני ונתנאל.]. הוא אמר לי שבכיתה ב', היא עשתה את עצמה כדי להיחלץ מכמה דברים…. אחרי עוד כמה הסתובבויות שלי עם נתנאל, אמבר רצה אלינו. כולה אדומה. התחלתי לצחוק צחוק לחוץ. אני יודעת שיש לה אלרגיה, אבל לא עד כדי כך! היא אמרה: "זה לא מצחיק!" "את עשית את זה עוד פעם! כל כך מפריע לך שאני והיא אוהבים אחד את השני?" הוא שאל אותה. היא אמרה: "לאאא!! אני נשבעת, זה מגרד, וזה אדום!!" "זה לא עובד עליי יותר!" הוא אמר לה בתקיפות. אמבר ראתה שהיא פשוט לא גורמת לו להאמין לה שהאלרגיה שלה הגיע…… היא אמרה: "אני שונאת אותך!" היא לקחה את הדברים ורצה משם. נתנאל אמר: "אני לא חושב שאני יכול להשאר כאן הרבה זמן אני אסתבך בצרות.." "כן… אז מה אתה רוצה לעשות בינתיים?" שאלתי אותו. חייכנו, והוא אמר: "בואי ניכנס למים." הנהנתי. קפצנו למים הקרירים, השפרצנו אחד על השני…… "!!!!" לאא!!! החצי הראשון של הביקיני שלי נפל!!! זאת הקרמה הרעה שלי על מה שעשיתי לאמבר? מהר הרמתי את החלק הראשון מהמים והסתרתי את עצמי. נתנאל מהר קשר את החלק הראשון… וחיבקתי אותו.
-מנקודת מבטה של אמבר-
אנדריאנה המטומטמת!! אני כ"כ הולכת להתנקם בה. מזל שיש לי מצלמה בתיק… צילמתי אותה טופלס. רק שתחכה. התמונה הזאת תופץ בבית הספר. המטומטמת- לא יודעת מה מחכה לה!


תגובות (2)

100מם !!!! תמשיכיייייי!!!

07/01/2013 06:33

חח מתחילה

07/01/2013 06:48
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך