love_love_love
מקווה שתאהבו, כל יום אני אעלה פרק חדש, השקעתי המון בכתיבה אני מקווה שימצא חן בעינכם

מנוגדים-אמה ויונתן הקדמה

love_love_love 19/06/2016 1078 צפיות 2 תגובות
מקווה שתאהבו, כל יום אני אעלה פרק חדש, השקעתי המון בכתיבה אני מקווה שימצא חן בעינכם

הקדמה-רקע ודמוייות
אמה:
כיתה יא, נערה יפה,חכמה,צינית, מאוד מיוחדת תמיד מופנית כלפיה התשומת לב, רקדנית וזמרת יוצאת דופן,אוהבת מחזות זמר.בהיבט הלימודי היא הגאון בכל מקום, בהיבט האישי היא משוגעת מאוד היא עושה מעשים לטובתה ולטובת אחרים מתוך צדק שצריך להיעשות, יש לה עניין לא פתור עם בנים מסוימים שמרשים לעצמם הכל שהם מתחייסים לנשים כחפץ שכל לילה מעבירים עם מישהי אחרת, כל חייה היא דחתה כאלו, אבל הבעיה היא שאח שלה כזה, זה יוצר אצלה קושי, כי אותו היא לא יכולה שלא לאהוב אז היא מתרגלת(ומידי פעם מביכה אותו בפני הבנות שהוא מביא)
מראה חיצוני- נמוכה, שיער שטני גלי וארוך, צבע עור שחום, עייני דבש.

רון
אח של אמה, ה'זיין' הרשמי בבית הספר שלו, הוא לומד עם אחותו בשכבה, משגיח עליה מקרוב שלא יתעסקו אותה, למרות שהיא לא צריכה אותו היא מסתדדרת לבד. יש לו אופי אימפולסיבי, פועל בלי לחשוב.
מראה חיצוני: גבוה, שמנמן(לא הכי), לא שזוף אבל גם לא לבן במיוחד, עיינים חומות.

ולנטינה(ולן):
ולנטינה בכיתה יא, החברה הכי טובה של אמה, גם היא רקדנית וזמרת, ולנטינה ילדה ביישנית, בידיוק ההפך מאמה, היא מאוהבת באח שלה שנים מאז שהם ילדים קטנים אבל הוא לא התחיל איתה מעולם, וגם היא יודעת שלא שווה לפתח איתו סיפור כלשהו. ולנטינה תמיד יודעת להקשיב ולומר את המילים הנכונות, היא מופנמת אבל בתוכה יש עולם שלם.

יונתן
כיתה יא, בן לאבא פוליטקאי, מועמד רציני לראשות הממשלה, ילד מבית טוב אבל כל קשר בינו לבין התנהגות טובה הוא מקרי בהחלט, לא יודע מזה אהבה אמיתית בין אדם לאדם, אבא שלו לא מראה טיפת אהבה אליו, הוא דורש ממנו להיות הכי טוב בהכל, הוא אפילו תומך בהתנהגות של יונתן-מחליף נשים אחת אחרי השנייה, מבחינתו הן רכוש ולא יותר מזה, הוא תמיד עושה בלאגן, אבל מבליגים לו כי הוא "הבן של"
אי אפשר להאשים אותו בהתנהגות שלו, זה נובע מחוסר אהבה, אמא שלו עזבה את המשפחה בשביל גבר אחר, מה שהוא הסיק מזה שמותר לו להתעלל בנשים ולשחק בהן. הוא תמיד מצחיק את כולם ומרשים את כולם בעוצמה שלו, במושגים של היום הוא נחשב "ערס" אבל הוא רואה בעצמו אדם רגיל ונורמטיבי לחלוטין.
הוא ישיר, לא הולך סחור סחור, הוא אוהב מסיבות "חיית מסיבות".
מראה חיצוני : גבוה,שרירי, לא שחום ולא לבן באמצע, עיניים חומות, שיער שטני, זיפים

רקע:
אמה רון וולנטינה לומדים באותו ספר, אמה וולנטינה באותה כיתה עם רמת לימודים גבוה ורון בכיתות הבינונייות בית ספר שמשלב אומניות כמו ריקוד, שירה, מחשבים, ספורט וכ'ו..
השנה בכיתה י"א יונתן מצטרף בעקבות סילוקו מבית הספר הקודם ומכיוון שהוא אוהב ספורט-כדורגל.


תגובות (2)

ממש אהבתי!

19/06/2016 22:55

    אני שמחה, מחר אני אעלה את הפרק הראשון וכל הפרקים כבר מוכנים מבטיחה שתהני.

    19/06/2016 23:04
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך