סיפורונת
מקווה ש - ♥
וסורי על ההתעכבות :/

דרך אגב, מישהו רוצה להתחיל איתי סיפור משותף ? שירשום לי בתגובות ;)

מסווגת – פרק 3

סיפורונת 28/08/2013 857 צפיות 3 תגובות
מקווה ש - ♥
וסורי על ההתעכבות :/

דרך אגב, מישהו רוצה להתחיל איתי סיפור משותף ? שירשום לי בתגובות ;)

צעדתי במסדרון בדרכי לשיעור ספרות .
המחשבות שהטרידו אותי באותה בוקר היו רק על סם, זאת הייתה מתיחה כלשהיא ? ואם כן, למה הוא עשה את זה ? .
המשפט שלו הדהד בראשי ' זה הדדי לילי ' זאת אומרת שהוא .. אוהב אותי ?
השפלתי מבט לרצפה והמשכתי לחשוב ולחשוב ולחשוב .
" היי לילי ! " שמעתי את קאלי והרמתי את מבטיי, ראיתי אוהת מתקרבת אליי .
" היי קאלי " מלמלתי והיא חייכה חיוך רחב ולחשה לי " שמעתי שאת וסם נפגשתם אתמול .. " .
החטפתי לה מבט המום והתחלנו לצעוד לכיוון הכיתה שלנו " מה ?! איך את יודעת על זה ?! " .
היא קרצה לי " אני יודעת הכל לילי " היא התקרבה לאוזני " אני ערפדה " .
הצטמררתי כל כך עד שרציתי להקיא, נעשתה לי צמרמורת והשתעלתי מעט ונעצרתי במקומי .
" הכל בסדר איתך ? " שאלה קאלי ואני רק הנדתי בראשי והיא עשתה לי מבט שואל ואני סימנתי בידי שלא תתקרב אליי, קודם סם ועכשיו היא ?!
צעדתי לאחור ושמתי את ידי על פיי והמשכתי להשתעל, קאלי הביטה בי מבולבלת אבל אט אט תפסה בעצמה והחלה לצעו לעברי " לילי, הכל בסדר איתך ? " .
הנדתי בראשי והמשכתי לצעוד לאחור עד שהתנגשתי במשהו וההשתעלויות שלי התחזקו, כשהסתובבתי ראיתי את סם . הפסקתי להשתעל והרגשתי איך אט אט האנשים שסביבי נעלמים ואני רואה רק את סם, מסתכל עליי המום, ואז התנדנדתי מצד לצד ונפלתי .

פקחתי את עיניי ומיד בחנתי את המקום סביבי .
הבנתי שאני על מיטה, כי היה לי נוח ונעים, וגם הבגדים שלי הוחלפו .
על כסא על יד המיטה שלי ישב סם, הוא ישן והוא נראה כל כך חמוד כשהוא ישן .
גששתי סביבי וניסיתי לקום, אבל הייתי עייפה כל כך שבקושי הצלחתי . בלעתי רוק והבנתי שאני צמאה, אבל ממש, כאילו הלכתי במדבר שנים ואני מתה לשתות .
" סם .. " מלמלתי וסם פקח את עיניו אט אט והביט סביבו, וכשקלט שאני ערה קם באותו רגע מהכסא ואחז בידי " את בסדר ? " .
הנדתי בראשי ולחשתי " מים .. מים .. " והוא מיד הבין את המסר, הנהן ויצא מהחדר בהליכה מהירה .
המשכתי לבחון את החדר סביבי והבנתי שאני בסוג של חדר אחות .
הדלת נפתחה וקאלי נכנסה לחדר והתיישבה על מקומו של סם .
" מצטערת לילי לא התכוונתי להבהיל אותך .. " היא הביטה בי מאוכזבת לכמה שניות ואז השפילה את מבטה " אני כל כך מצטערת " היא קמה ממקומה והתקרבה למיטה שבה שכבתי .
הדלת נפתחה והפעם סם נכנס, הוא החטיף מבט מהיר לקאלי ואז הושיט לי את כוס המים שהייתה בידו, הנהנתי ולקחתי ממנו את כוס המים וגמעתי את המים שבה במהירות .
" תודה " לחשתי וסם הנהן " בבקשה " .
קאלי גלגלה עיניים " סם ? תתן לה כמה דקות בפרטיות ? "
" לא . שיי ביקשה שאני אסביר לה "
" אבל זה חשוב .. "
" לא קאלי, תצטרכי לדחות את זה לפעם אחרת "
" אבל גם ככה לא תוכל לנשק אותה כשהיא במצב הזה ! " קראה בכעס ויצאה מהחדר בצעדים מהירים.
הפנתי את מבטיי לסם שהספיק להתיישב כבר על הכסא שישב עליו לפניי כן .
" מי זאת שיי ? " שאלתי אותו והוא נשך את שפתו התחתונה .
" המנהלת של הפנימייה הזאת "
" אבל למנהלת לא קוראים שיי "
" את בפנימייה אחרת לילי "
שתקנו כמה רגעים ואז ניסיתי שוב פעם לקום מהמיטה אבל כל פעם נפלתי שוב וייבבתי .
" את עייפה מדי, אל תנסי אפילו "
" למה אני כאן ? "
" שיי חושבת שזה בגללם, צלצלתי אלייה ברגע שהתעלפת, והיא כבר דאגה להביא את אנשייה ולקחת אותך ואת החפצים שלך "
" לא ! לא ! אני רוצה להיות בפנימייה שגדלתי בה כל חיי ! "
ניסיתי שוב ושוב ואז שמעתי את סם נאנח ואז את ידיו אוחזות בחוזקה את ידיי, בעודי יושבת .
החלפנו מבטים ושתקנו לכמה רגעים ואז לחשתי " בבקשה סם .. "
" לא "
" זה אתה רצית שאבוא לכאן נכון ? סיפרת לי בכוונה על העניין של המסווג והמסווגת ו .. איך אתה בכלל בטוח שאני – "
" דיי " שמעתי אותה מתפרץ לדבריי, עיניו נעוצות עמוק בעיניי, ומחטיפות מבטים לשפתיי .
הוא רכן אליי, שפתיו היו קרובות כל כך לשפתיי ובדיוק אז נשמעה חריקת הדלת וסם התרחק ממני .
אישה מבוגרת שנראתה בשנות ה – 40 לחייה נכנסה לחדר, היא החטיפה מבטים לסם והתקרבה למיטתי " ברוכה הבאה לפנימיית סיציליה " .


תגובות (3)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

28/08/2013 11:48

תמשיכי

29/08/2013 05:01

תמשיכי!
אני רוצה לכתוב,ביחד איתך! :)

30/08/2013 02:34
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך