"מעבר לעננים השמיים תמיד כחולים"-פרק 3

25/12/2011 658 צפיות אין תגובות

הגיע יום למוחרת, בשבע בבוקר כבר היינו בחדר האוכל, אך את גורי לא ראיתי.
אמרתי לעצמי טוב בטח הוא לא קם או משהו.
חזרנו לחדר במלון התארגנו אני וקטלין והלכנו לבריכה וגם שם הוא לא היה, הלכתי וחיפשתי אותו בכל המלון בבריכה,בים, בחדר מחשבים וגם שם הוא לא היה, איפה הוא יכול להיות ?
התייאשתי מחיפושים והלכתי ללובי לחזור לחדר ,לא היה לי כוח לכלום ,מה כולה ביקשתי לראות אותו, לדעת מה זה היה אתמול הנשיקה הזאת.
חכיתי למעלית שתבוא ופתאום שנפתחה ראיתי אותו כולי התמלאתי בפרפרים, אני חושבת שהסמקתי.אמרתי לו בוקר טוב גורי ואז שאלתי אותו גורי רוצה אמ..שנילך לים עכשיו? גורי ענה כן .
אני וגורי הלכנו לים וירדנו בירידה הענקית, המלון שלנו היה על הר ובשביל לרדת לים צריך לרדת ירידה ענקית כזאת אוי לחשוב שצריך לעלות אותה אחר כך איזה סיוט.
הגענו לים, היה כיף בהתחלה שיחקנו מטקות אכלנו ארטיקים ואז החלטנו להיכנס למים..אבל אני לא רציתי כל כך.
יאלה מישל תורידי את השמלה וניכנס למים…., לא גורי אני מעדיפה להישאר יבשה תיכנס אם אתה רוצה.
מישלי מה קרה פתאום נהיית לי חיוורת…
לא גורי אני…איך אני יגיד לך את זה…..אני…מפחדת ממים.
לא סיפרתי לכם כי זה סוד שלי שאני לוקחת איתי שנים ואפילו ההורים שלי לא יודעים אני פשוט מפחדת ממים, תשאלו למה? זה בגלל שהייתי קטנה ישנתי אצל דוד שלי ושהוא קילח אותי הוא הכניס לי את הראש למים ולא הוציא מזלי דודה שלי בדיוק נכנסה.
היום אל תדאגו הם כבר יתגרשו ואני לא רואה אותו.
התחלתי לבכות כי הזיכרון חזר עלי כל מה שדוד שלי עשה חזר עלי.
מישל אל תבכי מה קרה דברי איתי ?
אתה מבטיח לי שזה לא יוצא ממך גורי, כן אני מבטיח עכשיו דברי.
שהייתי קטנה ישנתי אצל דוד שלי והוא ניסה להטביע אותי באמבטיה מזלי דודה שלי נכנסה בזמן..
גורי חיבק אותי חזק ולא עזב ואמר לי אל תדאגי אני פה עם יקרה לך משהו..ובשבילך נוותר על המים, אני רוצה לראות אותך רק מאושרת ולא עצובה שמעת ?
ואז הוא נתן לי נשיקה בפה…אווי השפתיים שלו איזה שפתיים..!
ירד כבר החשכה עלינו בחזרה למלון וכל אחד הלך לחדרו..
בייי גורי היה לי כיף היום
גם לי נסיכה….♥


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך