סיפורונת
משאירה במתח ...
ונוורא אהבתי את הרעיונות של כולכם והחלטתי שכדי לא לאכזב אף אחד אני אמציא שם משלי, אז לסיפור קוראים "מעורבת" שזה אומר שהיא מעורבת בשניי כוחות - של השטנים ושל המלאכים,
מקווה שאהבתם ושיהיו גם הרבה תגובות גם בתקציר :)

מעורבת – פרק 1

סיפורונת 27/05/2012 758 צפיות 3 תגובות
משאירה במתח ...
ונוורא אהבתי את הרעיונות של כולכם והחלטתי שכדי לא לאכזב אף אחד אני אמציא שם משלי, אז לסיפור קוראים "מעורבת" שזה אומר שהיא מעורבת בשניי כוחות - של השטנים ושל המלאכים,
מקווה שאהבתם ושיהיו גם הרבה תגובות גם בתקציר :)

"אני בבית !"
שמעתי את קולה של אמי, לורין . "אמא !! אני כל כך שמחה שאת בבית !" קראתי ורצתי אלייה לתת לה חיבוק חם . "הוו אמא אני כ"כ מאושרת ! בעוד שבוע אני אהיה בת חמש עשרה !" קראתי והיא חייכה אלייה "את כבר יודעת מה תרצי לקבל ליום הולדתך ?" משכתי בכתפיי "אינלי שמץ " . אמא שלי תמיד דיברה בשפה גבוהה ומכובדת, וזה דיי מוזר כזה, כולם מדברים היום בסלנג, אבל לאט לאט היא לומדת ממני . "אמא אני רוצה אייפון" אמרתי לה, בתקווה שתסכים לקנות לי אייפון . "לא חומד, אני מצטערת, אבל אני כן יכולה לקנות לך גלאקסי " ענתה לי ושמה את הקניות שלה על הרצפה . "למה דווקא גלאקסי ?" שאלתי אותה והיא רק ענתה לי "תסתפקי במה שאני יכולה לתת לך" ואז הסתובבה והלכה לשירותים . אין טעם לדבר עם אמא, עדייף גלאקסי מאשר כלום .
– – – – – – – – – – – – –
דמיינתי את הגלאקסי החדש שלי, אהה, כמה שזה יהיה טוב . פתאום נשמעה דפיקה על דלת חדרי . "יבוא !" קראתי ולחדר נכנס אבא . "היי אבא" מילמלתי והוא ניגש לחבק אותי ואז אמר "נו ? שמעתי שאת רוצה גלאקסי" . "אייפון" תיקנתי אותו והוא עשה פרצוץ כזה "אה-אני-מבין" ואמר לי "אמא הסבירה לך למה אי אפשר אייפון" . "לא, היא לא אמרה לי " אמרתי והפנתי אליו את גביי . "אני יכולה להזמין כמה חברות אליי הבייתה ביום ההולדת שלי ?" אמרתי והתיישבתי לידו על מיטתי . אבא חייך "ברור שאפשר ! אמא תכין לך עוגה נהדרת, ותקנה את כל מה שדרוש ליום הולדת נהדר ! אבל התנאי הוא שאת מזמינה רק חמש חברות ! " הינהנתי בהסכמה ובדילוגים יצאתי מחדרי . ישר לקחתי את הפלאפון של אמא שלי וצילצלתי לחמשת חברותיי הטובות : ליסה, נורה, סוניה, ויקי (ויקטוריה) ושני . הן נורא התרגשו ואמרו שהן יבואו ויעשו את כל מה שאפשר כדי לשמח אותי . זה דיי החמיא לי וגם דיי שמחתי ופתאום שמעתי צעקות מהמטבח של אמא ואבא . הלכתי אליהם מיד והייתי מזועזעת: המדף של הכלים היה שבור, השולחן היה שבור וכל החלקים שלו היה מפוזרים על הרצפה, ושניי הוריי נראו כאילו עברה בהם סופת טורנדו . "אמא, אבא מה קרה ?" שאלתי אותם מפוחדת ומבוהלת שהם עשו את זה . "כלום זואי, לכי עכשיו לחדרך ובבקשה אל תבואי הנה עד שאני אבוא לחדרך " אמרה לי אמא ואני עשיתי כפי שהיא רצתה .
– – – – – – – – – – – – –
היו לי הרבה שאלות.
"מי עשה את זה ? למה זה קרה ? למה הם צעקו ? " ועוד ועוד . החלטתי שאני אחכה לאמא ואשאל אותה את השאלות האלו . בדיוק אז אמא נכנסה לחדרי בלי לדפוק על הדלת ובלי כלום והתיישבה על המיטה שלי ואני כבר ישבתי על כסא המנהלים שלי . "אמא, בבקשה תגידי לי מה קרה במטבח " .


תגובות (3)

אהה חבל שלא לקחת שום שם שכתבנו >< אבל חמוד :S
תשמכיייי *~*

28/05/2012 12:05

אני אמשיך מחר אחריי שאני אחזור מהכלא (בצפר )

28/05/2012 12:06

מעניין תמשיכי!

28/05/2012 12:55
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך