avivlasn
יום בחיי סטפני..חח יצא פרק משעמם בטירוףף!!!!!!!!!! אבל זה פרק הבא העלילה תשנה חכו תראו^_^ לילה טוב לכולם!!!!! תהנו לראות האח הגדול|למי שרואה *~*

מעושר לאושר- פרק 1

avivlasn 04/06/2014 1232 צפיות 3 תגובות

"סטף,הפהפ יאלה לקום" אמרה בעליזות ברנדה העוזרת שבעצם כמו אימא לשלי."עוד 5 דקות" מילמלתי והתמתחתי "יאלה קומי ותתקלחי הארוחה בוקר מחכה"אמרה ויצאה מחדרי. שיפשתי את עייני וקמתי שמתי את נעלי הבית החמודות והפרוותיות של מיני מאוס "רוברט מלא לי אמבט!" צעקתי לאחד המשרתים. הסתכלתי על השידה והרמתי ממנה את התמונה של אימי, איך הם היו מאושרים, אבא שלי לא ראיתי אותו בחיים מחייך ככה,הכל בגללי עם לא הייתי נולדת
אמא שלי לא הייתה מתה ואבא היה מאושר.התהלכתי לכיון חדר האמבטיה נכנסתי לפנים סוגרת את את הדלת אחרי וחייכתי חיוך קטנטן שראיתי את האמבט המומלא במים למים מגרה אותי כל כך! פשטתי את הפיגמה וטבלתי במים אוחחח איזה תענוג! הלוואי והייתי יכולה להשאר כאן לנצח.קמתי מאי רצון מהאמבט לקחתי את החלוק והתכסתי בו יצאתי לחדר הארונות הענק שלי. לבשתי בגדי תיכון חצאית מיני משובצת בצבע אדום עם חולצה לבנה ועניבה (יש בכל מיני צבעים)https://www.flickr.com/photos/galitlub/6961318135/lightbox/
התאפרתי קצת ועשיתי תסרוקת יפה לקחתי תיק קטן עם קצת מחברות קלמר שפתון,מסטיקים,קצת כסף אייפון ומפתחות לאוטו.ירדתי למטה במעלית וצעקתי "בוקרררררר טובבבב עולם!!!!!!"חבל שלא היה שם אף אחד אבא בעבודה וברנדה הכינה ארוחת בוקר והלכה למשפחתה. איך באלי הרגשה של משפחה של חום ואהבה שבחיים אני לא יקבל :( לקחתי כורסון ושוקו שונאת נס\קפה -_- ויצאתי לחנייה שבו יש את הלימו של אבא שלי(אני לא אוהבת להיות בלימוזינה אף פעם לא אהבתי את חיי היוקרה הזאת אבל אני מפונקת ^_^) ואת הרכב שלי פורשייה אדומה עם גג נפתח בול הסגנון שלי :) פתחתי אותה בלחיצת כפתור ונכנסתי הנחתי את התיק על המושב שלידי התנעתי את המכונית אוו דקה שמתי את המשקפי השמש שלי ^-^ חייב לדפוק הופעה לא?! והתחלתי לנסוע בשיא המיהרות (המותרת כמובן:))הגעתי לחניון בית ספר ועשיתי חריקה עם המכונית וכלם הסתכלו עלי חניתי בסטייל ויצאתי מהמכונית לוקחת את התיק איתי,טרקתי את הדלת ונעלתי. כולם נעצו בי מבטים והלכתי כמו מלכה הרגשתי בסרט שיש מזגנים עלי,שמתי את המשקפיים על הראש והמשכתי ללכת. שמעתי כל מיני התלחשושיות כרגיל.הלכתי לכיון החבורה שלנו ושמעתי על הריכילות היומית 'איככ שמעתם מה יש באוכל בקפיטריה, ג'וש נפרד מג'ינה ישש אני שונאת אותך וכ'ו..' היה צילצול והתקדמנו לכיתה. כמו תמיד ישבתי באמצע במרכז העינינים ועשינו שטיות עד שנגמר השיעור. הלכנו לקפיטריה קניתי לי סנוויץ והלכתי לכיון השולחן הקבוע של החבורה עד שהיה צילצול עוד שעתיים והולכים הביתה וווהוו!!! כן יום קצר ^_^ "מה יש עכשיו" שאלתי את אנה (ילדה מהחבורה) "כימיה" אוי לא שעתיים של כימיה השנאה של חיי בעיקר בגלל השותפה שתקעו לי את בטי המוזרה *~* כל השיעור עשיתי עם השפתיים 'הצילו' לשון (ילד מהכיתה הוא בחבורה חתיך מאוד חייב לציין XD) והוא צחק לבסוף נגמר השיעור ונפלט לי " תודה לאל עוד דקה אחת איתה ואני משתגעת" המורה שלחה לי מבט רצחתי. יצאתי משער בית ספר הישר אל האוטו נכנסתי לפנים שמתי מוזיקה על פול וויליום ונסעתי הבייתה.. "אני בבית!!" צעקתי שנכנסתי, ראיתי אוכל על השולחן בטח ברנדה הכינה,אכלתי ושבעתי ועלית לחדר הדלקתי טלוויזה שיחקתי באווסאפ,פייס,אינטגרם והשעה כבר 6 וחצי וואוו!! התקשרתי לאנה "עושים משהו היום ?" "כן יושבים בפארק כרגיל יאלה בואי" "טוב מתרגנת ובאה ביוש" "ביי חימשלי" ניתקנו. התחלתי לאתרגן שורט גינס קרעים וחולצת בטן יפה נעלי פלטפורמה גבוהות וסגורות תואמות לחולצה טיפה איפור בושם ויצאתי "צ'או" אמרתי ל..אף אחד חח הלכתי ברגל לפארק זה קרוב. הגעתי נישיקות חיבוקים..
עשינו חיים צחקנו שתינו "טוב ביי הלכתי כבר 10 וחצי צ'או"אמרתי ונפרדתי מהם לשלום הגעתי הביתה. נכנסתי ועליתי לחדר החלפתי לפיגמה קצרצרה של פו הדב והלכתי לחדר של אבא "לילה טוב פאפי (ככה אני קוראת לו)"נישקתי אותה בלחי "לילה טוב סטפני" הלכתי חזרה לחדר וחיכה לי שם מגש של עוגיות וחלב חם חייכתי ואכלתי. נשכבתי על המיטה והדלקתי טלוויזה חשבתי על השגרה המשעממת והמעצבנת הזאת כמה רייקנות!! אני לא מאושרת כסף לא קונה הכל! עם כל המחשבות נרדמתי….