avivlasn
מה אתם אומרות ?! אהבתן? מוקדש לכל הקוראות והמגיבות החמודות:)

מעושר לאושר- פרק 2

avivlasn 05/06/2014 776 צפיות 3 תגובות
מה אתם אומרות ?! אהבתן? מוקדש לכל הקוראות והמגיבות החמודות:)

נדמה כאילו הכל בן רגע,חלון צבעוני התנפץ וחשף את העולם המכוער שמאחוריו. קולות צחוק
מתחלפים בצרחות ,עשן אמיתי מחשיך את האפקטים המיוחדים שנועדו לטלוויזיה."לאאא זה לא יכול להיות" צרחתי בדמעות נופלת על הריצפה"תעזבווו אותתיי" צעקתי ל2 שוטרים שניסו להרים אותי מריצפה. זה פשוט לא יכול להיות אני רוצה לחזור לשיגרה המשעממת !! לחיים הקודמים שלי מעכשיו הכל ישתנה !! "תרימו אותה" פקדה שוב האישה לשתי השוטרים "דיי" צרחתי בדמעות שהרימו אותי מריצפה הכניסו אותי לניידת והתחלנו לנסוע הנחתי את הראש על החלון ובכיתי,בכיתי כמו שבחיים לא בכיתי הוצאתי הכל… זהו אין יותר המפונקת של אבא..
**לפני**
קמתי כמו כל בוקר עם הצעקות העליזות של ברנדה,התרוממתי בלית ברירה ושיפששפתי את עיני, הסתכלתי על התמונה של אמא שנראתה מוזרה,פחות אושר ושימחה זה מוזר או שזה סתם הראש שלי עם הזיות על הבוקר,נעלתי את נעלי הבית והתקדמתי למקלחת אין לי כוח לאמבט.התקלחתי 15 דקות הכי קצר שלי שיא!! יצאתי עם החלוק לעבר החדר הארונות, נעמדתי מול הארון ופתאום "אהההההה" צרחתי נתקפתי בכאב ראש חזק "מה קרה מותק" רצה אלי ברנדה "כלום" עניתי ישירות וחשתי ברע. "ישלי בשורה טובה אבא שלך רוצה לעשות איתך היום, יום כיף" כנראה סתם הרגשה הרעה הזאתי זה פשוט יום מושלם יהיה לי יום אבא ובת סוף-סוף!!
"יייאייי" צרחתי באושר "כן הוא יחכה לך כאן אחרי בית ספר, וישר תצאו ליום כיף!" אמרה ברנדה מאושרת גם בשבילי,חיבקתי אותה חזק והיא יצאה, לבשתי את מדי בית ספר אך הפעם בצבע ורוד,ואירנתי לי בגדים לאחרי בית ספר שאפגוש את אבא עדיף להגיע ישר מוכנה ולא לבזבז דקה מהיום המושלם הזה ! שמתי את הבגדים שבחרתי בתיק וגם טלפון מסטיקים ואיפור. ירדתי למטה שמחה " בוקר מושלם" צעקתי בחיוך " בוקר טוב יפה שלי" אמר לי אבא..רגע מה?! "אבאא"אמרתי וחיבקתי אותו חזק "לקחתי יום חופשי רק לי ולך" אמר "אני אוהבת אותך אבא"אמרתי "גם אני פרח שלי" נישק אותי בראש, לקחתי שקית שוקו ויצאתי לחנייה שבאה המכונית שלי נחה. נכנסתי לפנים שמתי את התיק בצד ופתאום הרגשתי שוב את הכאב הראש החזק ראיית משו 'עשן,אש צרחות ומתוכם יוצאת אמא שלי בחיוך המלאכי שלה אני שואלת אותה "אמא מה קרה כאן ? תעזרי לי תחבקי אותי" התקרבתי אליה ואז נשמעה צרחה חזקה' ואני חזרתי למציאות מזיעה ומתנשפת מה קרה כאן הרגע זה אמיתי? זה סימן? הזהרה משהו הולך לקרות? לא הבנתי כלום התנעתי את האוטו ושמתי מוזיקה חלשה והתחלתי לנסוע הגעתי לבית הספר החנתי ויצאתי אין לי כוח לעשות דרמות אבל אני צריכה להיות מאושרת יש לי יום אב ובת ווווהוו הכאב הראש זה סתם הוצאתי את המחשבה מראשי והתקדמתי לחבורה "היוש" אמרתי כולם אמרו לי שלום והתקדמנו לכיתה מכיון שהצילצול קטע אותנו לנכנסתי לכיתה מקום קבוע והמורה התחיל ללמד על חשבון -_-
שעתיים נוראיות ולקפיטריה."מה אתם אומרות על הילד החדש חתיך?" דיברו הבנות בזמן שאני ישבתי ושיחקתי עם הסלט עוד חפירות ועכשיו ספורט! ייאיי אני מתה על השיעור הזה סוף סוף שעתייים של כיף, השיעור היום זה רק בנות משחקים כדור-עף. התלבשתי במדים ויצאתי לאולם,עשינו משחק והקבוצה שלי ניצחה ברור תמיד אנחנו מנצחות "יאלה בנות למלתחות"אמרה המורה לספורט התקלחתי והתלבשתי ויצאתי לבחוף עכשיו הפסקה :)
העברתי את ההפסקה לבד לשם שינוי תיקון לבד+אוזניות :) עכשיו שעה גיאורפיה ואזרחות..איזה יופי לי :\ המקצועות השנואים עלי. בזמן השיעור העברתי פתקים עם אנה וככה כל השיעור.. צילצול הביתה יששש יום בילוי אם אבא כולם רצו מהכיתה ואני הלכתי לשירותים החלפתי לבגדים שהבאתי בתיק http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/25/51/45/25514519d35e0ddb7f3a1226cd9da350.jpg
התאפרתי טיפה ויצאתי נסעתי באוטו והגעתי לשכונה. וראיתי עמודים שחסמו לי את המעבר לבית מה קורה כאן?! עצרתי את האוטו לקחתי את התיק ויצאתי לראות מה קורה התקרבתי וברגע אחד חשכו עייני .


תגובות (3)

קודם כל בהצלחה בסיפור החדש שלך ^^ ועכשיו לביקורת:
את בקושי מפרטת ואין כמעט דיבורים בין הדמויות שזה קצת משעמם.
חוץ מזה הסיפור מעניין ואני מחכה להמשך.
נ"ב
אני מקווה שלא פגעתי בך ואם כן אני מצטערת אני מעבירה ביקורת כדי שתשתפרי לא כדי להתנשא או להעליב.
אשמח אם תקראי את הסיפור שלי.

05/06/2014 22:11

    אני מאוד אוהבת שמבקרים אותי ^-^ ואת לגמרי צודקת ממש עזרת לי
    אני מבטיחה לשפר ולהקשיב למה שכתבת

    05/06/2014 23:01

הסיפור לדעתי ממש יפה!
הוא ממש מעניין אותי, אני חושבת שאת צריכה להוסיף יותר רגשות לסיפור,
אבל חוץ מזה הוא ממש מעניין!!
את צריכה להמשיך וכמה שיותר מהר!!!
Love you!! <3

14/08/2014 02:13
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך