תגיבו לי כדי שאני אדע אם להמשיך או לא (:

מעלות זיכרונות (:

תגיבו לי כדי שאני אדע אם להמשיך או לא (:

פרק 1:
השנה החדשה התחילה . כיתה ט' …
בר , החברה הכי טובה שלי לא איתי באותו ביצפר . אבל עדיין אנחנו ניפגשות מלא .
הגיעו מלא ילדים חדשים השנה לביצפר , לא הכרתי אף אחד . חוץ מילדה אחת … את ליאל !! החברה שאיתי עוד מהגנון . ניתקנו קשר שעלינו לכיתה א' . בהתחלה היא לא זכרה אותי , אבל אחרי זה היא נזכרה .. ליאל לא הייתה איתי באותה כיתה .. מבאס :/ אבל היינו ביחד בכל הזדמנות .
לכל כיתה הגיע ילד חדש . ולכיתה שלי הגיע ילד בשם אופק . ילד חתיך , גבוהה , עיניים חומות .. איך שהוא נכנס לכיתה הוא לא הוריד ממני מבט לשנייה . ואני גם לא יכולתי להוריד . הוא היה פשוט הורס !!
בהפסקות שהייתי יושבת עם ליאל , אופק היה ניגש אלינו והוא היה מנסה להתחיל איתי . הוא דווקא היה די מצחיק . לכמה רגעים שכחתי שאני מאוהבת בילד שלא שם עליי בכלל .
לרגע אחד שצחקתי ראיתי את אותו ילד עובר , קוראים לו יונתן . היינו פעם ידידים טובים , אבל התרחקנו ממש שאנחנו אומרים אחד לשנייה רק היי וביי . ואז כבר זה ממש צבט לי ! אבל בתכלס ? יותר טוב לי עם אופק , אפילו שאני מכירה אותו רק שעה .
אחרי סוף הלימודים אני וליאל החלטנו להיפגש . היא נתנה לי את הכתובת שלה ואת המספר טלפון וגם אני נתתי לה את הכתובת והמספר טלפון .
בשעה ארבע בצהריים התקדמתי לכיוון הבית שלה והייתי אצלה בשעה ארבע ועשרה . דפקתי אצלה בדלת , ופתאום מישהו פתח לי את הדלת . הוא היה לי מוכר … זה היה אופק !
בהתחלה נבהלתי שראיתי אותו , לא הבנתי מה הוא עושה אצלה . אמרתי לו שלום ודפקתי ריצה לחדר של ליאל והיא סיפרה לי שהם תאומים !!! הייתי בהלם !
פתאום אופק נכנס לחדר והוא רצה לקחת אותי לצד כדי להגיד לי משהו . שאלתי את ליאל אם זה בסדר . היא חייכה ואמרה שכן . נכנסנו לחדר של אופק , והוא התחיל להגיד לי שהיה לו ממש כיף היום להיות איתי . אמרתי לו שגם אני . דיברנו עוד עשר דקות והיה זרימה . היה צחוקים .. לא שתקנו לרגע .. עד שקלטתי את עצמי ואותו קרובים אחד לשני . סנטימטר אחד לפני שאני והוא מתנשקים .

להמשיך ?!


תגובות (1)

כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן !!!! לא אני מתהה !!!!!!!

08/12/2013 10:48
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך