בקי
מעשה ב-3 חברות אשר לא נפרדו שנים רבות מאד מאד את כל מסלול חייה פעו זו לצידן של 2 חברותיה עד ש --------------


כל הזכויות שמואות לבקי לוי בלבד!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מעשה ב- 3 חברות אשר לעולם אינן נפרדות

בקי 24/04/2012 551 צפיות אין תגובות
מעשה ב-3 חברות אשר לא נפרדו שנים רבות מאד מאד את כל מסלול חייה פעו זו לצידן של 2 חברותיה עד ש --------------


כל הזכויות שמואות לבקי לוי בלבד!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מעשה ב- 3 חברות אשר לעולם אינן נפרדות

מגיל קטן שלושתן יחדיו בפעוטון בגנון בגן עירוני, בבית הספר היסודי, בתיכון, אותן מגמות לשלושתן ההתגייסות לצה"ל הטירונות במחנה 80 כמובן שלושתן יחדיו וההצבה של שלושתן אי שם בארץ בתפקיד בכיר ומאד סודי.

שולשתן נשלחו לקורס קצינים שלושתן הצליחו במשימה וקיבלו דרגה גבוהה בצבא הקבע שכמובן באותו מקום שלושתן שירתו.

לאחר 3 שנים בקבע האחת ביקשה להשתחרר אך מה יהיה עם השתיים הנותרות כיצד ישארו כל כך גלמודות?

הראשונה הציעה בואו נשתחרר כולנו ונירשם לאוניברסיטה יחדיו.

כמובן שההצעה התקבלה פה אחד ושלושתן נרשמו ללימודי רפואה באוניברסיטה שעל הר הצופים.

במהלך הלימודים החלו הבקיעים, הראשונה התאהבה בפרופסור עתיר יוחסין, חברותיה כעסו מדוע היא צריכה לקשור את מזלה בפרופסור אמנם בעל שם עולמי אך איש מבוגר בעל משפחה וילדים.

לא הצליחו לדחות אותי ממנו , השנייה התאהבה במתמחה צעיר איש מקסים משיכמו ומעלה

והשלישית גם היא לא פיגרה אחרי שתי חברותיה גם היא התאהבה במרצה הבכירה הגב' דלית ששון היפהפייה.

יצאתי מהארון שיתפה את חברותיה עכשיו אני זו אני האמיתית והמאושרת.

תם הסיפור על 3 החברות שמגיל קטן שלושתן יחדיו צועדות ובמסגרת לימודי הרפואה בחרה כל אחת את דרכה.

יתכן שבאיזו שהוא שלב שוב תתאחדנה אך זה הימור ועל הימור אינני מהמרת אני פשוט את הסיפור מסיימת – מקווה שנעמתי לכם


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך