טוהר אמה מאהון לינץ' לובאטו
פרק מעפן . אני כותבת גרוע נכון ? אבל יש לי הרבה השראה .. בואו נגיד שבזמן שכולם היו בסוף שבוע בטיול ארוך , אני ראיתי סדרות שונות וקיבלתי השראה .. תודה סדרות (:

מפחדת להתאהב | פרק 2 .

פרק מעפן . אני כותבת גרוע נכון ? אבל יש לי הרבה השראה .. בואו נגיד שבזמן שכולם היו בסוף שבוע בטיול ארוך , אני ראיתי סדרות שונות וקיבלתי השראה .. תודה סדרות (:

וראיתי את לילה מתנשקת עם בחור שגדול ממנה בהרבה .
" ליילה ? " התערבתי פתאום .
" תשאירי אותנו לבד " חייך אליה חיוך ממזרי .
" צא מפה " אמרתי עצבנית .. מה ליילה והוא רצו לעשות ? מיד עברה בי בחילה .
" לא בא לך להצטרף אלינו ? " הוא חייך אלי חיוך מגעיל וליילה צחקה , רק אני לא הבנתי .
" תצא מפה או שאני קוראת למשטרה " אמרתי והוא התנפל על ליילה בנשיקה סוערת ויצא .
" מה זה היה ? " שאלתי עצבנית .. הייתי עצבנית כי..קנאתי ?
קינאתי שלה יש חיי אהבה , שמישהו אוהב אותה .. שהיא חיה כמו נסיכה .. הדבר היחיד שלא קינאתי בו זה שהיא יוצאת עם בחור שחושב רק על מין .. אבל עדיין הוא אוהב אותה .
" משהו שלא היית צריכה להתערב בו " היא אמרה עצבנית ויצאה מהחדר .
" כלבה " שמעתי אותה מלמלת .
" מה אמרת ?! " יצאתי מהחדר וכל המבטים הופנו אליי .. הרגשתי מבוכה .. הושפלתי ע"י אחותי בת ה-13 .
" שאת כ – ל – ב – ה " היא הדגישה אות ואות .. מבפנים נשברתי .. היא ממש פגעה בי .
" אל תדברי איתי יותר " אמרתי ונכנסתי בטריקת דלת לחדר .. דמעות התחילו לזלוג על פני ופשוט שיחררתי את כל מה שאגרתי החודש הזה ..
התאונה , הפרידה , הריבים עם כולם.. פשוט נמאס לי .
" את נורמלית ?! " שמעתי צעקה פתאום .. זה היה קולו של אלן .
" יותר מכולם פה זה בטוח ! " ליילה צעקה וטרקה את הדלת של חדרה .
פתאום נשמעה דפיקה בדלת .
" מה ? " אמרתי בקרירות וניגבתי את דמעותיי המלוחות .
" היי " אלן נכנס והתיישב לידי .
" אני כבר לא יודעת מה לעשות " אפשרתי לעצמי להניח את ראשי על כתפו על אלן .
" למה היא קראה לך כלבה ? " הוא אמר מעט עצבני .
" נכנסתי לחדר , היא התנשקה עם מישהו שמבוגר ממנה בהרבה .. ידעתי לאן זה יכול להתקדם ואמרתי לו לצאת .. היא התעצבנה ומפה ראית ושמעת " הסברתי ..
" אוקיי.. אל תדאגי לגבי זה .. תדאגי להשמין "הוא צבט את בטני .
" היי זה כאב " צבטתי אותו בחזרה .
" אה כן ? " הוא התחיל לדגדג אותי בבטן.. התחלתי לצחוק .. זה היה משחרר .
כל הערב דיברנו וצחקנו , עד שבאיזה שהוא שלב אלן נרדם .
החלטתי ללכת לישון גם כן .. וזה היה הערב הראשון שנרדמתי עם חיוך ענקי שמודבק לי על הפרצוף כבר חודש וחצי .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך