מפגש עם סלבריטי[= פרק 10

הדר 09/05/2011 803 צפיות 2 תגובות

הדבר הבא שזכרתי היה תקרת בית חולים.למה אני בבית חולים?מה קרה לי?איפה ג'סטין?מה קרה שם?
נאנחתי וניסיתי לקום אבל לא הרגשתי את הגוף שלי.הרגשתי כאילו הראש שלי מנותק מהגוף שלי.לקחתי לי דקה להירגע ולנשום עמוק.אוקיי,לא להילחץ.אני בטח סתם חולמת.אבל הכל נראה כל כך אמיתי.הסתכלתי על החדר.היו שם כל מיני מכונות ומכשירים.זיהיתי את המכשיר הזה של הדפיקות לב.הסתכלתי על המכשיר הזה הרבה זמן.סתם שמעתי את הדפיקות.זה היה נעים.הדפיקות הרגיעו אותי.כמו תיקתוק של שעון.
לפתע שמעתי קולות שמגיעים לחדר שלי.הצלחתי לזהות את הקול של ג'סטין,לזלי וג'יימס.היה עוד קול אבל לא זיהיתי אותו.הקולות הלכו והתקרבו.ניחשתי שהם עוד מעט יכנסו לחדר וצדקתי.
ג'סטין,לזלי,ג'יימס והרופא נכנסו לחדר שלי.הם הביטו בי ואני הבטתי בהם.ג'סטין לחש:"איזבל."והתקרב אלי.
הוא החזיק לי את היד אבל לא הרגשתי אותה.הרופא מילמל משהו לא ברור וג'יימס חייך בהקלה.הם נראו כאילו לא ישנו שלוש ימים.שאלתי את ג'סטין:"מה קרה?"
"נפגעת בתאונת דרכים."
"מתי?"שאלתי בדאגה.הרגשתי כאילו אני שואלת על מישהו אחר.
"בדיי…כשהלכנו לים."
"אבל…אני הלכתי הביתה."
"כן,הלכת על הכביש והאישה שנהגה היתה שיכורה ולא ידעה מה היא עושה.היא אפילו לא ראתה אותך."
"האישה…היא כאן?"
"כן."
"היא נפגעה?"המילים יצאו מפי בלי שליטה.
"רק שריטות."
"ואני?"
"מה את?"הוא חייך.המכשיר של הדפיקות לב התחיל לצפצף מהר.
"אני…נפגעתי?"חששתי לשאול את השאלה הזו.
"כן."שמתי לב שהוא נזהר בדבריו.
"כמה?איפה?"
"נפגעת…קשה."
"כמה זמן ישנתי?"
"שלושה ימים."פי נפער בתדהמה.שלושה ימים??
"אבל הרופא אמר שזה טוב כי הגוף מנסה להיתרפא."
"אה."עדיין,שלושה ימים?"האישה שדרסה אותי…איפה היא?"
"בחוץ.היא יכלה להשתחרר כבר לפני יומיים אבל היא חיכתה איתנו כאן.היא מאוד מודאגת."
"אני רוצה לראות אותה."
"לא!"אמר בתקיפות ג'יימס וגם הוא התקרב אלי,ראיתי שג'סטין מתכוון לסגת אבל הסתכלתי עליו באיום.הייתי צריכה אותו.
"למה לא?"שאלתי בשקט.
"אני לא מרשה לך!היא פגעה בך!"
"היא לא ידעה שהיא פוגעת בי!"הגנתי עליה.
"זו אשמתה!אסור לה לנהוג שיכורה!"
"אני.רוצה.לראות.אותה."ג'יימס הסתכל עלי בכעס.נראה לי שזה יותר שינה לו מאשר לי.אבל לא היה לי אכפת.רציתי לראות אותה.
ג'יימס הסתכל על לזלי,היא משכה כתפיים ואמרה:"זה מה שהיא רוצה."
הוא הסתכל על הרופא המשועמם והרופא אמר:"לא אכפת לי."
ג'יימס הסתכל על ג'סטין,הוא אמר בחצי חיוך:"אני חושב שכדאי."
חייכתי בניצחון אל ג'יימס והוא יצא מהחדר בזעם.טיפשון.


תגובות (2)

מתי המשך!? וסוף סוף עשית חלק נוסף תודה להאל! (:

10/05/2011 17:56

ייששש!!!
המשכת,
מדהים!

17/07/2011 20:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך