♥love story♥
מקווה שאהבתם את הפרק הראשון. אני ישמח לפרגון :) אוהבת ♥

מרגיש מאוהב..♥ ~פרק אחד.

♥love story♥ 09/06/2015 676 צפיות תגובה אחת
מקווה שאהבתם את הפרק הראשון. אני ישמח לפרגון :) אוהבת ♥

היי כולם! זה הפרק הראשון של הסיפור! מקווה שתאהבו אותו♥
פרק 1.
דניאל נכנס לכיתה באיחור, המורה הביט בו בכעס, דניאל השפיל את מבטו, זאת לא פעם ראשונה שהוא מאחר לשיעור… "שב ליד יולי!" המורה ציווה אליו, הוא הנהן בשקט וניגש אל מקומו ליד יולי, יולי חייכה חיוך מתוק, כמו כל בוקר. היא הביטה בדניאל "בוקר טוב.." לחשה לו, הוא חייך ולא ענה.
"דניאל!" המורה עמד ליד שולחנו והסתכל אליו במבט עצבני, דניאל הרים את מבטו מהציור "אפשר לדעת מה אתה עושה באמצה השיעור?" המורה הרים את הדף שדניאל צייר אליו, התבונן בו ואז החזיר לו "אתה ממש מוכשר.." הוא אמר לו "תודה.." דניאל לחש נבוך "אבל יש לך שיעור אומנות, ובו תצייר, בשיעור שלי, לומדים גאוגרפיה!" המורה הביט פעם אחרונה בציור וחזר ללמד.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נגמר השיעור הראשון, דניאל קם ממקומו ואסף את הדפים שהיו מונחים על השולחן "ואוו, אתה באמת מצייר יפה.." יולי אמרה לו "תודה.." הוא אמר בשקט, היא חייכה אליו את החיוך המתוק שלה "הלכתה לחוג?" שאלה "לא.." אמר "אז מאיפה הכישרון?" היא לקחה ציור אחד מיידיו והתבוננה בו "האמת, אין לי מה לעשות במשך היום.. אז אני מתאמן.." הוא אמר "כל היום אתה מתאמן?" שאלה מופתעת "לא כל היום.. אבל רוב היום.." הוא אמר עדיין בשקט "ואוו, אתה ממש צייר!" היא התלהבה מציוריו והסתכלה בהם אחד אחד. דניאל חייך לעצמו "תודה.." אמר. היא נתנה לו את הציורים והוא הכניס אותם לתיקו "כן , ממש יפה!" בן אמר בלעג וכל הכיתה צחקה, חוץ מיולי. דניאל השפיל את מבטו בעצב "אל תקשיב להם, הם סתם מפגרים.." היא אמרה לו "מפגרים? למה מפגרים?" ג'סיקה נכנסה לכיתה וצחקקה לעצמה "תעזבו אותו! הוא לא עשה לכם כלום!" היא קראה. דניאל הביט בה מופתע, הוא לא רגיל שמישהו מגן אליו, מאז שיולי באה לכיתה, הוא זוכה להיות מופתע המון פעמים, הוא מופתע מהאומץ שלה, מהאומץ שלה להיות לצידו…
"תקשיבו, גם עם תתעללו בו! שום דבר לא יצא מזה חוץ מזה שזה פוגע בכם!" יולי אמרה בכעס "לא ניראלי.." בן אמר, דניאל הרים את מבטו והביט ביולי, הלב שלו התחיל לקפץ, הוא הרגיש הרגשה שונה, הרגשה שלא הרגיש אף פעם…
"יולי.. עזבי.." הוא אמר לה, הוא תפס את ידה, היא הביטה בענייו, הוא היא קרוב אליה, יותר מידי קרוב… היא הסמיכה "אווו" כל הכיתה קרא במקהלה "עזבי, זה לא חשוב.." הוא לחש לה "אוקי.." היא אמרה בשקט. דניאל חייך אליה והיא הסמיכה שוב… "אזמה? תתנו לכול הכיתה להסתכל על זוג חנונים, או שתעופו מהכיתה?" בן שאל והרים גבה "נתן לכם להסתכל אלינו.." דניאל אמר. כולם הביטו בוא בהפתעה "בואנה! מישהו יודה לדבר.." ג'סיקה אמרה בלגלוג, יולי גלגלה אליה עניים. ג'סיקה הביטה בה בכעס והתקרבה אליה, קולות נקישות עקביה הרעידו את דניאל והוא נרתע לאחור, יולי הביטה בו ונאנחה, ג'סיקה הייתה עצבנית, ויולי ידעה אתזה…


תגובות (1)

סיפור ממש חמוד! ^^
תמשיכי!

09/06/2015 19:29
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך