rotem
שנה טובה לכולם ועם אתם רוצים לדעת עם קייטי קיבלה תוכנית מישלה או לא אתם צריכים רק להגיב :)

משדרים אהבה 3 פרק ו'

rotem 28/09/2011 1190 צפיות 4 תגובות
שנה טובה לכולם ועם אתם רוצים לדעת עם קייטי קיבלה תוכנית מישלה או לא אתם צריכים רק להגיב :)

תיזכורת מהפרק הקודם -מר אזרע ישב באולם ליד ובחן את היכולת הקולית של המתמודדים שבאו בקבוצות של עשרה תלמידים. הקבוצה של קייטי הייתה הבאה בתור ,חוץ מימנה בקבוצה של היה טוני פרקר שלמד איתה במגמת תישורת ,שלושה תלמידים ממגמת תאטרון ,שניים מימחשבים ,ונדי שהיא ראש נבחרת המעודדות של התיכון ועוד שתי תלמידים שלא הכירה .

__________________________________________________________________

פרק ו'- "זה די מדהים," אמרה ונדי שהתקופפה לכיוון קייטי. "אני עדיו לא קולטת שלתיכון שלנו יש תחנת רדיו!, החברות שלי אמרו שכדי לי לנסות כי אני כולכך אוהבת לדבר ," היא צחקה.
" אבל אני יודעת שיש תחרות רצינית. את יודעת שג'ני רוג'ר סיפרה לי שבבית הספר הקודם שלה גם היה תחנת רדיו והיא הגישה תוכנית מישלה."
באותו הרגע ניפתחה הדלת של התחנה ומישם יצא הקבוצה שניבחנה ליפני , ועכשיו היה תורה של הקבוצה של קייטי להכנס והבחן . קייטי קמה וניגבה על מיכנסי הג'ינס שלה את ידיעה מיוזעות וניסתה להרגע שניכנסא לאולפן השידור . אל אולפן השידור ניכנסו ילד ילד וקיטי גם ניכנסה והיא התישבה על הספסל וחיכתה בדממה לתורה להכנס לחדר השידור . בסוף הגיע גם תורה של קייטי , היא ניכנסה פנימה לחדר שבוא מר אזרע עם מיקרופון ואוזניות .קייטי התישבה ומר אזרע הושיט לה דף נייר , לאחרשקראה בריפרוף את הפיסקה הרוכה המודפסת עליו ,הוא שאל "מוכנה , קייטי ?אני רוצה שתקראי בקול את הכתוב כאילו את משדרת , בסדר ?" היא בלעה את רוקה והנהנה לחיוב.
קייטי חשבה לעצמה שזאת הזדמנות שלה להראות למר אזרע מה היא יודעת לעסות . היא לקחה נשימה עמוקה והתחילה ליקרוא את הפיסקה בקול רק , אבל היא כולכך מתוחה עד שכל המילים שבדף התערפלו והיא התחילה לגמגם ולא הצליחה להוציא מישפט שלם . קחי את עצמך בידים ! אמרה לעצמה את דופקת לעצמך את כל הסיכוים! " מר אזרע אני יכולה לנסות שוב ? " שאלה קייטי . הוא חייך וניענע את ראשו לשלילה " היית בסדר גמור . קיטי . תישלחי פנימה את הקבוצה הבאה טוב ?"
קייטי קמה הניחה את הדף ופתחה את הלדת ץ היה לה ברור היטב שהסיכוי שהיה לה תוכנית אישית ברדיו לא הייתה גבוה במיוחד .

ההמשך יבוא …:)


תגובות (4)

תמשייכיי :)
חבלל שאת מפרסמת את הסיפור הזה לעיתים רחוקות… אני ממש אוהבת אותו D:

01/10/2011 01:46

וואו אני לא מאמינה אני ממש גאה בך מירי שלי כל הכבוד תמשיכי מהמם ממש מרגש אותי בהן צדק – תמשיכי פליזזזזזזזזזזז מתוקה שלי
את כותבת נפלא והסיפור 100המם
בפעם המי יודע כמה אני שבה ומברכת אותך ואת כל משפחתך בגמר חתימה טובה ורק נחת והרבה בריאות, שימחת אותי מאד מאד מאד♥♥♥♥♥
ממני בקי המתרגשה

06/10/2011 14:05

היי מירי שלי המתוקה
למה את לא כותבת ?בקשה בקשה בקשה תמשיכי לכתוב. הבטחת לי ולא ממשת את הבטחתך וזה חבל . את הרומן הבא שלי לאחר שאסיים את הנוכחי אני מתכוונת להקדישו לך וזה נובע מעומק לבי אך את צריכה להמשיך לכתוב, מה הבעייה תנסי ותראי שלא תוכלי להפסיק. אל תשימי לב בכלל לתגובות , אינך כותבת בשביל התגובות את כותבת בשביל עצמך ובשביל בקי ♥♥♥♥♥♥ עשינו עסק ???. "ברור" יופי ביי.

12/12/2011 08:40

אהבתי:)

17/02/2012 05:30
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך