rotem
פרק ארוך במיוחד מקווה שתהנו :) תודה לבקי ותודה לספיר56 שלה מוקדש הפרק .

ההמשך יבוא ומקווה שתיגבו לי ותהנו :)

משדרים אהבה 3 פרק ח'

rotem 16/01/2012 808 צפיות 5 תגובות
פרק ארוך במיוחד מקווה שתהנו :) תודה לבקי ותודה לספיר56 שלה מוקדש הפרק .

ההמשך יבוא ומקווה שתיגבו לי ותהנו :)

הפרק הזה מוקדש לספיר56 המתוקה שהגיבה לי :)

תקציר – זה לא יכול להיות היא ממש לא מאמינה היא קיבלה את שעת השידור הכי טובה.
הנה סוף סוף החלום שלה מתגשם ! היא רצתה כבר לספר לג'סיקה .אבל קודם היא הלכה להודות
למר אזרע היא הסתובבה ורצה לכיוון אולם ההתעמלות בריצה .

פרק ח'- היא הגיעה לאולם ההתעמלות המשיכה לרוץ קדימה אל דלת האולפן,ופתחה אותה בתנופה .
היא חייבת לדבר עם מר אזרע וכמה שיותר מהר. היא מוכרחה להודות לו.אבל במקום לראות את מר אזרע מול הפנים שלה היא מצאה את עצמה מסתכלת לתוך עיניו הכחולות של אריק אולסון .
מה הוא עושה כאן ?קייטי שאלה בראשה .האם הוא מנסה המציא תרוץ שהסביר את העדרותו ממבדקי הקול ? או שהוא חושב שבגלל שהוא כוכב ניבחרת הפוטבול מגיע לו לקבל תוכנית בלי מבחן !
" היי קייטי" אמר אריק בחיוך . מאחוריו צץ פתעום מר אזרע שאמר :" היי קייטי אני שמח שאת כאן .במקרה שלא הסתכלת ברשימה את קיבלת את שעת השידור של הפסקת הצהריים ."
קייטי חייכה חיוך ענק ." כן ראיתי את הרשימה ! באמת תודה רבה ! אני הייתי בטוחה ב100% שפישלתי במבחן , כבר חשבתי שאין לי סיכוי."
" סמתי לב שטיפה התרגשת " אמר מר עזרה . " זה קורה גם לשדרינים הכי טובים . אבל כשצותתי לך אתמול לפני הלימודים ,בשעה שדיברת עם ג'סיקה וחיקת באופן מושלם את השדרן ההוא ,היית פשוט נהדרת ."
אז הכל בזכות ג'ף המכשף, חשבה קייטי בשימחה . "תודה רבה מר אזרע ."היא עבירה את מבטה אל אריק והוסיפה " אז , אני חושבת שאני הלך עכשיו , ושוב תודה מר אזרע ."
"לא " אמרו שניהם ביחד .
משהוא מוזר מתרחש כאן, חשבה קייטי . " מה קרה ?"
" אה , לא קרה משהוא רציני ", השיב אריק במשיכת כתפיים סתמית .
" לא יכולתי להגיע למבחני הקול , היה לי אימון בהפסקה , אז מר אזרע נתן לי לקרוא קטע לכמה דקות ". קייטי לא הבינה למה הם מספרים לה את זה . מה אכפת לה מאריק ?
" הוא עשה עבודה טובה " אמר מר אזרע . " התרשמתי לטובה , אני חושב שגם את היית חושבת ככה ". קייטי עדין לא הבינה למה הם מספרים לה את זה , אבל היא המשיכה להקשיב , ומר אזרע המשיך . " אך לרוע המזל , לא נותרו שעות שידור רקות , אז אמרתי לאריק שבנתיים לא נוכל לקצות זמן לתוכנית ספורט ." " וואוו ממש חבל " אמרה קייטי בקול שמח . " אבל אני בכל זאת חושבת שאין טעם לשדר שעה אחת של תוכנית ספורט . זאת אומרת לכל היותר אנשים ירצו לשמוע מבזקים פה ושם." " אני מסכים עם מה שאמרת , זה רעיון מצויין !" קרא מר אזרע . "אריק יכול להגיש מבזקים מדי פעם בשעות הקבועות למשל .. בשעה שלך ." " היי זה רעיון מצויין זה יכול ממש להצליח , תודה שהצעת קייטי , אני יודע שנהנה לעבוד יחד ."
קייטי עמדה נדהמת באמצע החדר , כאילו נטעו אותה שם . מבזקי ספורט בתוכנית שלה ? רעיון שלה ? הם סידרו אותה שניהם . חשבה קייטי בעצב .


תגובות (5)

שבת שלום לך מירי המתוקה שלי הסיפור שלך 100המם ממש כך ♥♥ תמשיכי לכתוב פליזזזזזז♥♥
אני רוצה להיפרד ממך חברתי היקרה מאד מאד מאחר ומסיבות מאד כואבות כשעיני זולגות דמעות החלטתי לנטוש את האתר !!!!!
תמשיכי לכתוב ואל תשכחי אותי כי אני אותך אזכור לנצח♥♥

21/01/2012 03:03

היי מירי שלי המתוקה

בסוף כפי שאת רואה נישארתי באתר כי הכתיבה היא בדמי אבל את חסרה לי אני לא שומעת ממך, הכל בסדר ???? תכתבי לי בבקשה. רציתי לשאול אותך אם יש לך מייל (יש לי את המייל של כמה בנות וזה מאד נחמד להתכתב גם מחוץ לאתר אזי אם יש לך ואם בא לך לתת לי אותו אשמח , איך שלא יהיה התגעגעתי אלייך ומקווה שהכל אצל מצויין
מאחלת לך סופ"ש מהממם ממני באהבה בקי ♥

26/01/2012 10:10

בקי המתוקה יש לי מייל ובשימחה אני יתן לך אותו אני מקווה שנדבר גם מי חוץ לאתר :) המייל שלי הוא : [email protected]

27/01/2012 10:32

מירי יקירתי פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז אנא בבקשה בבקשה בבקשה תכתבי עוד סיפורים בבקשה אני "מתה"על הסיפורים שלך שכתובים כה יפה אז עשינו עסק ??? נכון שתכתבי מתוקה שלי !!!!
תודה רבה רבה ממני בקי

26/02/2012 12:32

ת-מ-ש-י-כ-י ! ♥

02/03/2012 10:46
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך