משהו בין אסור למותר ! הקדמה

אלינה 24/01/2015 640 צפיות אין תגובות

ביום גשום וקר ביותר בתולדות חיי ניתן להגיד יצאתי עם הבוייפרנד שלי אליקוס למסעדה היוקרתית ביותר בלונדון . לבשתי שימלת סטרפלז בצבע שמנה מגף שחור ומעיל אדום כמו של מפורסמים . אני מילנה בת 21 מתגוררת תקופה קצרה בלונדון עם בן זוגי אליקוס שהכרתי בישראל . במקור אני מישראל מתל אביב . עברתי ללונדון לפני חודש חהתגורר אם אליקוס , הויזה שלו נגמרה בישראל החלטתי לבקר אותו משום מה זה נמשך .
אני מכירה את אליקוס כבר כמעט שנה ומסתדר לנו לא רע . אני סטייליסית מוכרת בישראל לא כאן כמובן זה רחוק עדין ממני . כולם אומרים את תצליחי ותגיעי להשגים גבוהים אך בננו ?! את האמת זה סך הכל התחביב שלי . אני מעדיפה ליהיות סטייליסטית להלביש בובות מפורסמות מאשר ליהיות רופא בביה״ח או מורב בבית ספר כמו שאבא שלי דימיין את חיי. טוב נזחור לעניינו .. אליקוס הוא בחור נפלא חתיך מהממם אבל הבעיה הוא תמיד עסוק אין לו זמן הוא איש עסקים בלונדון הוא עשיר שכחתי לספר . אל תחשבו שאני רודפת בצע או משהו פשוט הכרנו והתאהבנו באמת היום שהכרנו היה כל כך רומנטי ומקסים זה לא יאומן כמה שהאליקוס הזה היה שחקן עד שיום אחד תפסתי אותו מפרלטט עם איזה מלצרית במסעדה ועוד כשהוא חיכה לי לארוחה ערב… אבל מה לעשות כל הגברים האלה עם החליפה בשלורה והאוטו השחור היוקרתי הזה .
אתם בטח שואלים למה אני איתו או איזה סתומה בטוח היא איתו בגלל הכסף … לא לא לא אני באמת אוהבת אותו .אתם בטח מדמיינים את הסיפור שלי על אליקוס והרומנטיקה והתשוקה לא לא ולא גדול ! אני יספר לכם את הסיפור שלי שהתחיל מאליקוס ונגמר בבחור בשם סמי .
זה כבר יהיה בפרק הראשון מקווה שנהנתם מההקדמה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך