משהו בין אסור למותר פרק 15

אלינה 07/02/2015 654 צפיות אין תגובות
ר

חלף לו שבוע מאז שאני וסמי התחלנו לצאת רשמית אך אף אחד לא ידע מהקשר שלנו . שתינו ידענו ולא רצינו לקחת סיכון . שתינו ידענו שאנחנו אסורים בתור אוהבים אבל לא היה אכפת לנו בכלל המשכנו ביחד אבל בסתר . זה היה לנו קה אבל למי אכפת ? כשאני צריכה אותו הוא תמיד איתי .

*****************************************************
שכבתי במיטה מכוסה בסמיכה ורודה פרחונית עבה . הסמיכה כיסתה חצי מהגוף שלי ורק החלק העליון בלט בחוץ . השעה היית כמעט שתיים עשרה בערב הייתי גמורה מעייפות . חזרתי לפני חצי שעה מהבאולינג הייתי שם עם דורין והבנות ואת האמת הרגשתי עם עצמי ממש רע . התחלתי עם בנים אבל כמעבן לא בשבילי אלה בשביל דורין כדי שתכיר משהו כבר . שכבתי במיטה שקועה בהתכתבויות של הקבוצה והשיחות הפרטיות עם סמי ולפתע קבלתי הודעה ממספר חדש שלא הכרתי לפני . אוקי, אמרתי ונכנסתי להודעה . הייתי אמומה , הבטן שלי לרגע התכווצה והלב דפק כל כך חזק . לא האמנתי למראה עניי ! הודעה מאליקוס דה למור ? מה נראה לו בכלל שאחרי כל כך הרבה זמן הוא שולח לי הודעה ועוד מספר כמה הוא מתגעגע ? כפוי טובה לגמרי עד שהצלחתי לשכוח ממנו הוא עוד פעם חוזר וגורם ללב שלי לדפוק ולפרפרים בבטן . הוא כתב לי בהודעה שהוא מתגעגע ומצטער על מה שקרה בלונדון והוא מאוד רוצה להפגש ולסגור מעגל ובקש שם ומקום . לרגע אחד לא ידעתי מה לעשות עם סמי , הוא הבן אדם הכי חשוב לי בעולם הזה אבל אליקוס הוא גם באזשהו מקום מקסים אותי אבל ואבל ואבל הציפו את ראשי למשך חצי שעה .
מעט התעצבנתי על עצמי ועל הרגשות שלי וסגרתי את האיפון ולא עניתי לאף אחד . מה הוא חושב לעצמו הליצן הזה שהוא יבגוד בי וישלח לי שהוא מתגעגע ? אבל אולי הוא באמת מתטער ? אוי לא , הסתבכתי .
שקעתי לשינה עמוקה וקמתי למחרת בבוקר הראש שלי עדין היה תפוס במחשבות ולא הצאםקתי הרבה והתקשרתי לדורין וקבעתי איתה פגישה בבית קפה קרוב לעיר כדי להתייעץ איתה .
התארגנתי מהר שמתי חולצה שחורה של רנואר ומכנס גינס צמוד כחול של קסטרו . נעלתי את הנעלי עקב השחורות שלי ויצאתי אל הדרך .
הגעתי לבית הקפה שקבענו ודורין כבר ישבה שם והזמינה נס לשנינו אם קורסאונים . דורין לעומתי התלבשה פשוט היא לבשה נעל שטוחה מכנס קצר גבוה וחולצה רופפת ממש נראת כמו בת 16 הזכירה את עצמי בילדות .
התיישבתי לידה והתחלתי לספר לה . אוי ממתי נייהית כזאת אכפתית ? העא אמרה לי בצחוק מעצבן ? דורייין אמרתי בעצבנות . אני מבולבלת וחשבתי שאת בתור חברה אמיתית תעזרי לי ?! אוי נו באמת , מה כבר יש לך לעושות קודם תחליטי על מי את הולכת ואז תפגשי את אליקוס ודפדפי אותו או שאפילו אל תפגשי איתו פשוט תשלחי מכתב במעטפה יפה תמונה שלך ושל סמי . היא אמרה לי . גלגלתי עניים ואמרתי תודה . אל תגלגלי לי עניים היא צעקה לי . אני צודקת במה שאני אומרת ! הוא בגד בך ואפילו לא תרך לשאול לשלומך ואת עוד רוצה להפגש איתו ? הוא מחק לך את המוח לחלוטין ! חשבת מה יהיה עם סמי ? הוא אוהב אותך . ( דורין ידע על הקשר שלנו) . הורדתי את ראשי למטה ושקעתי במחשבות למשך דקה עד שיד חמה נגע בכתפי וקמתי מעט בבהלה . היי מותק , מה הולך ? סמי שאל אותי עם חיוך מקסים . הייתי מעט אמומה מהמראה שלו הוא לבד מכנס קצר וגופייה לבנה ונעלי ספורט . אוו מה אתה הולך לים שאלתי אותו בלי לענות על שאלתו . לפתע הרגשתי צביטה מעטה בלב . לאא הוא ענה בחיוך , הייתי עם המשפחה בבריכה וקפצתי לפה לפגוש חבר . הסתכלתי עליו עם חצי חיוך ואמרתי טוב מאמי , תהנה . בזמן הזה דורין הספיקה לכנס לשרותים ולצאת ותפסה אותנו העא חייכה לסמי והציעה שיזמין את החבר שלו לשבת איתנו באותו שולחן אך החבר סירב מפני שהוא היה נשוי . הוא די צעיר נראה עדין בשביל ליהית נשוי אבל המחשבה הזאת חלפה אחרי חצי שניה . סיימתי עם דורין וחזרתי הבית. בבית חוץ מסעידה ואנשי העבודה לא היה אף אחד נגשתי לסעידה לשאול לשלומה סעידה כמו תמיד היית מחייכת כשהגומה שלה צצה . עליתי למעלה החלפתי לבגד ים וקפצתי לבריכה . הייתי מעט עצובה אבל אז עזרתי אומץ וכתבתי לאליקוס הודעה ; בנימו לא יהיה כלום ומה שהיה בנינו מזמן מת אנחנו ניפגש בשדה תעופה רק לעשר דקות כדי לסגור מעגל ולא יותר מיזה .
השעה היית 8 בערב ונסעתי לדה תעופה כדי להפגש עם אליקוס לא הספקתי להסתובב לאחורה כדי לפגוש אותו הוא קפץ עלי וטרף אותי בנשיקה והצלמים צלמו אותנו . העפתי לו סטירה בלחי וברחתי משם כששמעתי אותו צועק עם את לא שלי את גם לא שלו ! הבנתי שהוא יודע עלי ועל סמי . בדרך לבית קבלתי שיחה מסמי ולא יכלתי לענות לו הייתי בהטרף לאחר כמה דקות קבלתי ממנ הודעה: אני מתגעגע ודמעות שטפו את עניי .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך