משהו בין אסור למותר פרק 2

אלינה 24/01/2015 1135 צפיות תגובה אחת

השעה 7:00 בבוקר
קמתי בבוקר שטפתי פנים התקלחתי הכנתי נס וישבתי על סגריה . אליקוס ? אליקוס אתה בבית ? צעקתי .
אין קול ואין מענה . חיפשתי אותו בבית הענקי הזה שיש בו 100 דלתות ולא מצאתי .
הבנתי שהוא לא חזר עד עכשיו מהמסיבה . הייתי בהלם , אף פעם לא קרה לנו סטואציה כזאת , הרגשתי אומללה זרקתי את הסגריה ונשכבתי על המיטה . פתאום הרגשתי כל כך בודדה , כל כך לבד הרגשתי לא שייכת . לפתע שמעתי את הדלת של החדר השני ניתרקת , קמתי והתקדמתי לפתוח את הדלת . לא האמנתי למראה עניי זה היה אליקוס הוא היה כולו מרוח באודם של נשים והיה לו ריח חזק של אלכוהול . ברחתי לחדר ננעלתי לא ידעתי מה לעשות . אולי זה נראה פשוט ודפוק שהוא לא עשה כלום אבל פאקינג הוא התנשק עם בחורות !!! הייתי בחדר שעות ארוכות חשבתי עם עצמי עלו לי הרבה מחשבות רגשות זכרונות . הגעתי לרגע שהחלטתי , החלטתי לחזור לארץ שלי .
קמתי לחדר של אליקוס ופתחתי את הדלת וישבתי על השולחן . אליקוס ? אליקוס , לחשתי . מה ? הוא שאל . ניסיתי ליהיות מנומסת שלא ישתגע עלי ויתחיל לקרוע לי את הבגדים כמו אתול כשהוא משך לי את השמלה . אני לא אשכח את היום הזה לעולמים . ניסיתי ליהיות שקטה ולנסות להסביר את הרגשות שלי . אליקוס , אתה יודע שאני אוהבת אותך , עשינו הרבה דברים יחז וגם בנינו אבל היחס שלך לא מתאים לי . שקט .. אין קול ואין מענה . אליקוס! צרחתי. פתאום הוא מין התעופף באוויר ואז קלטתי שהוא בכלל לא הקשיב לי וישן . הייתי מלאת זעם וצעקתי : אני עוזבת מחר את לונדון ואותך ! יצאתי מהחדר וטרקתי את הדלת עד כדי כך שהמנעול נשבר .
נכנסתי לחדר וארזתי חצי מהדברים שלי ואז נזכרתי שדורין חברה שלי התקשרה אלי בסקייפ . חזרתי אליה ודברנו . דברנו בערך שעתיים היא הרתה לי את הנוף מהחלון של החדר שלה . הנוף הכי יפה בעולם הנוף שכל כך התגעגעתי אלי . כל היום אני ואליקוס לא דברנו . פשוט לא איכפת לו . הלכתי לישון וכך הגיעה הבוקר והיום הגדול.


תגובות (1)

את צריכה להוסיף ״ככה״ כשמדברים. אבל זה טוב.
תמשיכי.

24/01/2015 13:29
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך